paxit.pl- Logo - Opinie

paxit.pl
Opinie:

Opinie (528) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1206)

4,86
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lut 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
paxit.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak ceny brutto za produkt. Podana cena za artykuł jest ceną do produktu przy zakupie całej palety. Szkoda, bo wchodząc do sklepu i chcąc kupić niewielką ilość opakowań łatwo się zasugerować podaną ceną. Dlaczego nie jest podana realna cena produktu, cena brutto, albo widełki cenowe. Takie podawanie ceny wprowadza w błąd, bo myślisz, że płacisz za produkt cenę brutt a po raz drugi jesteś wprowadzony w błąd, bo myślisz, że kupujesz taniej a tu podana jest cena hurtowa. To nie jest w porządku wobec kupującego. nie zainteresowanego kupnem całej palety.

najbardziej krytyczna opinia

12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak niemal ZAWSZE problem z dostawą. Trzy maile wzajemnie się wykluczające. "Przesyłka została wysłana", "przesyłka zostanie wysłana", "przesyłka zostanie dostarczona przez inną firmę kurierską", kolejne kilka dni i ZERO dostawy pudeł. Brak terminowości, lekceważenie klienta to po prostu norma...:(
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu paxit.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(12)
(10)
Resetuj
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałabym kupować więcej rodzajów pudełek ale w mniejszej ilości niż 30szt. Kiedyś było to możliwe teraz firma twierdzi że nie bo tak są pakowane ale w paczce są luzem. Szkoda że nie ma celofanu w arkuszach i za mało kolorów wstążek oraz sznurków do pakowania . Brakuje mi też koszy prezentowych kartonowych.🙂
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię, zajmujemy się przede wszystkim hurtową sprzedażą, stąd ilości minimalne. Oczywiście wszystkie uwagi są dla nas bardzo cenne i weźmiemy je pod uwagę. Raz jeszcze dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Dziekuje

Dziękuję, wszystko doszło, w dobrym stanie. Jesteśmy zadowoleni!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
22 kwi 2024
Dziękujemy za opinię !!!
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Wymiary opakowań podane w sklepie nie zgadzają się z rzeczywistymi, jest to dla mnie oszukiwanie klienta. Na zwrot i reklamacje nie ma szans. Kupiłeś na firmę to przepadłeś. Porażka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
12 kwi 2024
Dziękujemy za opinię, jednak jest ona bardzo krzywdząca i nieprawdziwa. Dokonaliśmy pomiarów BOX1070, które zostały zakupione i mają dokładnie takie wymiary zewnętrzne jakie są podane na stronie produktu 200x200x80 mm. Reklamacje zawsze rozpatrujemy na korzyść klienta, jednak nie złożył Pan oficjalnej reklamacji, nie wypełnił formularza reklamacji, dlatego nie może Pan pisać że na reklamację nie ma szans. Oczywiście rozpatrzymy Pana reklamację i wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
8 mar 2024
Dziękujemy za opinię !!!
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak ceny brutto za produkt. Podana cena za artykuł jest ceną do produktu przy zakupie całej palety. Szkoda, bo wchodząc do sklepu i chcąc kupić niewielką ilość opakowań łatwo się zasugerować podaną ceną. Dlaczego nie jest podana realna cena produktu, cena brutto, albo widełki cenowe. Takie podawanie ceny wprowadza w błąd, bo myślisz, że płacisz za produkt cenę brutt a po raz drugi jesteś wprowadzony w błąd, bo myślisz, że kupujesz taniej a tu podana jest cena hurtowa. To nie jest w porządku wobec kupującego. nie zainteresowanego kupnem całej palety.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za opinię, każda jest dla nas bardzo istotna. Pracujemy nad wprowadzeniem również cen brutto, aktualnie ceny w sklepie to ceny netto a brutto pojawia się w koszyku przed finalizacją zamówienia. Raz jeszcze dziękujemy za cenne wskazówki. Pozdrawiamy
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysyłka zamówionego towaru przebiega bardzo sprawnie. Jedyna rzecz ,którą moglibyście poprawić to szybsze wysyłanie faktur .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
1 gru 2023
Dziękujemy za opinię, jednak w kwestii faktur są one wysyłane zaraz po odklikaniu przez kuriera przesyłki, zatem faktura jest wysyłana mailowo zanim przesyłka dotrze do klienta. Być może z jakiegoś powodu trafiła do spam. Faktury wysyłane są z adresu noreply@paxit.pl - pozdrawiamy paxit.pl
24 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie czytacie Panstwo komentarzy. Jesli bierze sie fv nie ma możliwości wstawienia innego punktu dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
25 paź 2023
Dziękujemy za opinię , jednak jest możliwość wybrania w koszyku opcji inny adres dostawy niż dane do FV.
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
szybka bezproblemowa realizacja - towar zgodny z zamówieniem - polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
12 sty 2024
Dziękujemy za opinię !!!
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybka dostawa, niestety niezgodność kwoty na fakturze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
8 wrz 2023
Dziękujemy za opinię, wdrożyliśmy nowe rozwiązania i borykamy się jeszcze chwilowo z drobnymi niedociągnięciami, ale oczywiście są one na bieżąco eliminowane. Fakturę oczywiście poprawimy - proszę o wiadomość z nr faktury i właściwą kwotą na adres marketing@paxit.pl . Raz jeszcze dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy
25 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Estetyczne,łatwe do złożenia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
25 wrz 2023
Dziękujemy za opinię !!!
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
18 sty 2024
Dziękujemy za opinię !!!
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
18 gru 2023
Dziękujemy za opinię !!!
13 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
17 lip 2023
Dziękujemy za opinię !!!
12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak niemal ZAWSZE problem z dostawą. Trzy maile wzajemnie się wykluczające. "Przesyłka została wysłana", "przesyłka zostanie wysłana", "przesyłka zostanie dostarczona przez inną firmę kurierską", kolejne kilka dni i ZERO dostawy pudeł. Brak terminowości, lekceważenie klienta to po prostu norma...:(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
14 sie 2023
Szanowni Państwo, dziękujemy za opinię, każda jest dla nas ogromnie istotna, szczególnie ta , która wskazuje nasze niedoskonałości, dzięki temu możemy je eliminować i ciągle się rozwijać. Czas wysyłki to 24 h, jednak czasem dostawa trwa dłużej z powodu błędów czy niedoskonałości firm transportowych na których działanie nie mamy już większego wpływu. Zamówienie otrzymaliśmy 8 sierpnia o godz. 14:34 - kompletację rozpoczęliśmy tego samego dnia a przesyłka została przekazana firmie spedycyjnej 9 sierpnia, zatem wysłaliśmy ją w 24 h. Niestety firma obsługująca dostawę nie wywiązała się z zadeklarowanego czasu, zgłosiliśmy reklamację i oczywiście bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zawsze dokładamy wszelkich starań aby zamówienia realizować "od ręki" i jest nam ogromnie przykro, że przez błędy firmy transportowej nie spełniliśmy Państwa oczekiwań. Raz jeszcze bardzo przepraszamy i dołożymy wszelkich starań aby sytuacja więcej nie miała miejsca. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Proszę poprawić jakość obsługi klienta. Paczka zamówiona 2 listopada czas na dostawę był przewidywany na 3 listopada. Paczka utknęła w punkcie nadania DHL. Dwukrotnie kontaktowano się telefonicznie z działem obsługi klienta. Napisano maila do Państwa. Poziom obsługi klienta na poziomie zerowym.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
15 lis 2023
Dziękujemy za opinię, każda jest dla nas ważna. Na działanie firm kurierskich nie mamy większego wpływu, choć staramy się wymusić bardzo wysokie standardy. Po otrzymaniu odpowiedzi od przewoźnika wysłaliśmy przesyłkę ponownie. Wyciągniemy wnioski z zaistniałej sytuacji i postaramy się podnieś standard obsługi również w takich sytuacjach. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
28 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak komunikacji. Mimo zapewnień otrzymania rabatu 3% na zakupy nie został on udzielony, brak odpowiedzi na @ z 25/09 z prośbą o rabat.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
29 wrz 2023
Dziękujemy za opinię jest ona dla nas ogromnie ważna, gdyż pokazuje nasze mankamenty. Bardzo proszę o szczegółową informację na maila marketing@paxit.pl co zostało zaniedbane, oczywiście naprawimy nasz błąd i prześlemy kod rabatowy. Bardzo przepraszam również za brak komunikacji, taka sytuacja jest niedopuszczalna, raz jeszcze przepraszam.
25 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Duże opóźnienie w dostawie, brak informacji o opóźnieniu, a po kilkukrotnym upominaniu się o właściwa fakturę nadal dokumentów brak.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
26 wrz 2023
Dziękujemy za opinię, wszelkie, szczególnie krytyczne uwagi są dla nas bardzo pomocne w eliminacji naszych niedoskonałości i pozwalają nam się rozwijać. Staramy się szybko informować klientów o wszelkich sprawach, faktury są wysyłane automatycznie po zrealizowaniu zamówienia. Bardzo proszę o szczegółowe informację w czym był problem w komunikacji na adres marketing@paxit.pl. Z góry bardzo dziękuję i przepraszam za zaistniałą sytuację.
14 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zatrudnić osobę która umie liczyć, obniżyć cenę. Nie dość że pudełka kosztuja dużo to jeszcze zamówienie się nie zgadza.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
15 lis 2023
Dziękujemy za opinię, nie otrzymaliśmy zgłoszenia reklamacyjnego o niezgodności ilościowej. Bardzo proszę o kontakt na reklamacje@paxit.pl - jeśli czegoś brakowało oczywiście doślemy. Pomimo bardzo wysokiej automatyzacji procesów, pomyłki się zdarzają, gdyż przygotowują je ludzie. Bardzo przepraszamy jeśli brakowało jakichś opakowań. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo słaby kontakt, błędy w zamówieniu, których nie potrafią wyprostować. NIE POLECAM.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
6 lip 2023
Dziękujemy za opinię i bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie przebudowy całej infrastruktury informatycznej w tym także zmiany systemu ERP i stąd te problemy z fakturą. Oczywiście klient nie powinien tego poczuć, dlatego raz jeszcze bardzo przepraszamy i obiecujemy, że sytuacja się już nie powtórzy. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Tygodniowy czas dostawy przez firmę kurierską to porażka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
12 gru 2023
Dziękujemy za opinię, jednak nie mamy większego wpływu na działania firm kurierskich, które obecnie mają szczyt sezonu. Zamówienie otrzymaliśmy 4 grudnia o godz. 17:56 i wysłaliśmy je 5 grudnia o godz.10.00 - oczywiście bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, jednak opinia powinna być wyrażona w stosunku do naszej pracy. Nikt również nie zgłaszał reklamacji związanej z dostawą. Oczywiście wyciągniemy wnioski i skontaktujemy się z firmą kurierską. Wierzymy, że następnym razem nie będzie już takich sytuacji. Pozdrawiamy zespół paxit.pl