paxit.pl- Logo - Opinie

paxit.pl
Opinie:

Opinie (528) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1206)

4,86
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lut 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
paxit.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak ceny brutto za produkt. Podana cena za artykuł jest ceną do produktu przy zakupie całej palety. Szkoda, bo wchodząc do sklepu i chcąc kupić niewielką ilość opakowań łatwo się zasugerować podaną ceną. Dlaczego nie jest podana realna cena produktu, cena brutto, albo widełki cenowe. Takie podawanie ceny wprowadza w błąd, bo myślisz, że płacisz za produkt cenę brutt a po raz drugi jesteś wprowadzony w błąd, bo myślisz, że kupujesz taniej a tu podana jest cena hurtowa. To nie jest w porządku wobec kupującego. nie zainteresowanego kupnem całej palety.

najbardziej krytyczna opinia

12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak niemal ZAWSZE problem z dostawą. Trzy maile wzajemnie się wykluczające. "Przesyłka została wysłana", "przesyłka zostanie wysłana", "przesyłka zostanie dostarczona przez inną firmę kurierską", kolejne kilka dni i ZERO dostawy pudeł. Brak terminowości, lekceważenie klienta to po prostu norma...:(
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu paxit.pl

Filtruj
Sortuj  
Od najnowszych
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Za tak wykonane kartoniki na lekcjach ZPT nauczyciel dawał ocenę dostateczną. Geometrii ani kątów wykonane wyroby nie posiadają. Ogólnie kartonik jednorazowego użytku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
12 dni temu
Dziękujemy za opinię. Prosimy o więcej szczegółów lub zdjęcia na adres mailowy martketing@paxit.pl - oczywiście sprawdzimy, będziemy również wdzięczni czy przesyłka nie była uszkodzona i problem nie wynika z uszkodzeń. Opakowania, które znajdują się na naszym magazynie spełniają wszystkie wymogi jakościowe. Oczywiście bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, dlatego bardzo zależy nam na wyjaśnieniu , gdzie powstał problem. Z góry dziękujemy i pozdrawiamy zespół Paxit.pl
10 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość kartonu bardzo słaba. Po jednym złożeniu załamane, obtargane rogi. Przy mniejszych zamówieniach zupełnie nieopłacalne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za opinię !!!
19 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Opakowania zapakowane dość słabo przez co wiele zostało uszkodzonych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
21 sie 2023
Dziękujemy za opinię. Oczywiście jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Proszę o więcej szczegółów dotyczących przesyłki na e-mail marketing@paxit.pl . Oczywiście wymienimy uszkodzone opakowania, proszę również o informację czy przesyłka nie nosiła znamion uszkodzeń przez firmę kurierską. Staramy się bardzo solidnie zabezpieczać wysyłane produkty, jednak czasem ulegają one uszkodzeniom w transporcie. Raz jeszcze przepraszam za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy Paxit.pl
11 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
14 sie 2023
Dziękujemy za opinię, sądząc po ilości gwiazdek coś poszło nie tak, bardzo prosimy o szczegółową informację co się wydarzyło na adres marketing@paxit.pl . Takie informację są dla nas ogromnie istotne, abyśmy mogli eliminować wszystkie niedoskonałości i ciągle się rozwijać. Pozdrawiamy Paxit.pl