louis.pl- Logo - Opinie

louis.pl
Opinie:

Opinie (787) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2692)

4,86
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Całkiem sprawnie poszło z zamówieniem kilku kasków. Kaski dobrze zabezpieczone do transportu. Odejmuje gwiazdkę za brak języka polskiego w niektórych momentach.

najbardziej krytyczna opinia

22 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Niesty ale kask był używany o czym świadczą pozostałości owadów we wlotach powietrza. Dodatkowo kask przyszedł bez oryginalnego pudełka oraz z zamontowanym już pinlokiem. Na stronie nie było informacj, że kask jest używany. Nie odesłałem paczki tylko dlatego że był mi potrzebny na podróż Sama przesyłka była dość szybka, ale to chyba plus dla DHL. Po tak dużej marce jak LOUIS spodziewałem sie trochę wiecej. Bede sie długo zastanawiał nad kolejnym zakupem
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu louis.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(9)
(8)
(13)
Resetuj
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Enttäuschende Erfahrung mit Ihrem Geschäft: Zweimal beschädigte Helme erhalten

Ich bin enttäuscht von meiner Erfahrung mit Ihrem Geschäft. Ich habe zweimal einen beschädigten Helm erhalten, und beide Male handelte es sich um denselben beschädigten Helm, den ich zuvor zurückgeschickt hatte. Trotz meiner Reklamationen und meines Zeitverlusts von insgesamt drei Wochen haben Sie mir keine angemessene Entschädigung angeboten oder mir eine Ermäßigung gewährt.Es ist bedauerlich, dass ich als Kunde nicht die Qualität und den Service erhalten habe, den ich erwartet habe. Ich kann Ihr Geschäft leider nicht weiterempfehlen
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
15 kwi 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern, dass Ihnen defekte Ware zugesandt wurde und bitten vielmals um Entschuldigung für diesen Einzelfall. Leider haben wir von diesem Modell auch keinen weiteren Helm lagernd, so dass wir auch keinen Ersatz zusenden können. Wie telefonisch besprochen, werden wir Ihnen per Email ein Ersatzangebot zukommen lassen. Viele Grüße ... Ihr Detlev Louis Team
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
The package came completly destroyed. For a 500+ e jacket I was awaiting better packeging and protection. Luckily the content was intact.
Zgłoś opinię
1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostałem tylko część zamówienia a na temat drugiej części nie otrzymałem żadnej informacji
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
3 kwi 2024
Thank you for your review. Unfortunately, the second part of your order was stuck due to an error in our accounting department. Further processing of the order has now finally been authorised, and you will soon receive an outgoing parcel confirmation by e-mail. We would like to apologise for this disappointing delay. Greetings from Hamburg - Your Detlev Louis Team
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
pomimo wielu próśb do dzisiaj nie otrzymałem faktury VAT !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
13 dni temu
Dziękujemy za recenzję. Faktura dołączona do przesyłki zawiera podatek VAT wliczony w wartość zamówienia. Odpowiednią fakturę wyślemy również osobno pocztą elektroniczną. Pozdrowienia od zespołu Detlev Louis
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
realizujecie transakcje na towar ktory nie macie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
5 kwi 2024
Thank you for your review. Unfortunately, the product in question could not be delivered promptly, and in this case we have to take special action. We will contact you directly so that we can find an amicable solution. Greetings from Hamburg - Your Detlev Louis Team
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
nie otrzymałem faktury vat !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
13 dni temu
Dziękujemy za recenzję. Faktura dołączona do przesyłki zawiera podatek VAT wliczony w wartość zamówienia. Odpowiednią fakturę wyślemy również osobno pocztą elektroniczną. Pozdrowienia od zespołu Detlev Louis
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Pierwszy kask używany, drugi uszkodzony

Zamówiłem kask zachęcony dobrą ceną. Gdy otrzymałem zamówienie okazało sie że kask jest używany, brudny oraz z zamontowanym pinlock. Brak oryginalnego pudełka. Zgłosiłem chęć wymiany na nowy. Po tygodniu otrzymałem kask. Tym razem nie było oznak użytkowania, lecz w zestawie nie było pinlock oraz kask posiadał dziurę zaklejoną silikonem przy mocowaniu spoilera. Ostatecznie zrezygnowałem z towaru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
18 mar 2024
Thanks for rating us . We are sorry for this inconvenience, the goods are usually always verified before we send them.
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Dramat!

Przy złożeniu zamówienia nie ma miejsca na NIP firmy. Dostałem fakturę z nazwą firmy ale bez NIP. Wysłałem wiadomość na maila z prośbą o poprawieniu faktury, pracownik sklepu poradził wrócić zakup i kupić ponownie żeby dostać nową fakturę. Rewelacyjne rozwiązanie tematu!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
18 mar 2024
Thank you for your review. Unfortunately, it is not possible to change an existing invoice. For future orders, we therefore ask you to enter the NIP in the "Additional" field. Best regards Your Louis Team
MH
Marek H.
Płońsk
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
rozpatrywanie zastrzeżeń i reklamacji dotyczących dostawy, a szczególnie czas. Pomoc fachowym doradztwem technicznym w doborze części i oprzyrządowania do motocykla
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
3 kwi 2024
Thank you for your review. You ordered from us on 15.03.2024, according to DHL the parcel was delivered on 19.03. - a really good delivery time for a delivery from Germany to Poland. If you have any technical questions or problems with the delivery or similar, please contact us (we are really happy to help). Greetings from Hamburg - Your Detlev Louis Team
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Kufer przyszedł w żaden sposób nie zabezpieczony. Wrzucony w za duże pudełko przez co całą drogę się obijał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za recenzję. Przepraszamy za brakujące opakowanie zewnętrzne wewnątrz paczki i przekażemy wiadomość do naszego działu logistyki w celu ich zminiaturyzowania. Następnym razem pójdzie lepiej - dziękujemy za zaufanie i pozdrawiamy! Zespół Louis
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

The item is lost.

I paid 40€ for my product, but it was not delivered. the money was not returned. The item is lost.
Zgłoś opinię
1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Nadal nie dostałem kasku, pomimo podanie prawidłowego adresu, maila i nr telefonu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
2 sty 2024
Dziękujemy za recenzję. Zgodnie ze śledzeniem paczki DHL, przesyłka jest dostarczana. Jeśli nie otrzymałeś zamówienia do 05.01.2024, skontaktuj się z nami ponownie (Service@louis.de). Następnie zainicjujemy oficjalne zapytanie o przesyłkę za pośrednictwem DHL. Z wyrazami szacunku... Zespół Louis
22 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Rozczarowany

Niesty ale kask był używany o czym świadczą pozostałości owadów we wlotach powietrza. Dodatkowo kask przyszedł bez oryginalnego pudełka oraz z zamontowanym już pinlokiem. Na stronie nie było informacj, że kask jest używany. Nie odesłałem paczki tylko dlatego że był mi potrzebny na podróż Sama przesyłka była dość szybka, ale to chyba plus dla DHL. Po tak dużej marce jak LOUIS spodziewałem sie trochę wiecej. Bede sie długo zastanawiał nad kolejnym zakupem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
24 sie 2023
Bardzo dziękujemy za ocenę. Bardzo nam przykro z powodu dostawy kasku, która oczywiście nie była bezbłędna. Możesz wysłać do naszego działu obsługi klienta e-mail ze zdjęciem i odpowiednimi notatkami (service@louis.de), na pewno znajdziemy rozwiązanie dla tego konkretnego przypadku. Pozdrowienia z Hamburga - Twój zespół Detlev Louis
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

New goods, but in an old box (??)

Thank you for the shipment. The boots received are rather ok. However, I am dissatisfied with the fact that the boots, which were supposed to be new, were sent to me in an old box that had certainly been opened before - the handle had been torn off. This is incomprehensible to me, considering the fact that the boots were supposed to be new. It is not normal that new boots are not packed in the factory box, unless they are exhibition items or have already been returned once, but the seller did not inform about this. Since these were supposed to be shoes as a gift, it irritates me even more. A view of the shoes with the box is attached in the photos. The date on it is 06/2021.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
5 gru 2023
Dziękujemy za recenzję. Przepraszamy, że pudełko zostało dostarczone we wspomnianym stanie. Niestety musieliśmy użyć innego pudełka i liczymy na wyrozumiałość. Z wyrazami szacunku. Zespół Louis
24 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

I have received a wrong item..

I have received a wrong part with a barcode/label of the right one (so there are mistakes on the internal stock I guess). Now the Customer Service does not understand what is the issue and is not too eager to do anything with their mistake (to say the least). Definitely, I will not have my parts on time before my trip.. Thanks.. ---------- Update: After some time the wrong item has been replaced.
Zgłoś opinię
TM
Tomasz M.
Jasienica
21 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Szału nie ma.

Po namowie znajomego postanowiłem zakupić towar w tym sklepie. Niestety nie było tak kolorowo jak bym się tego spodziewał. 1. Towar w sklepie internetowym oznaczony - dostępny 2. W mailu informacja , że wysyłka za około 3 tygodnie 3. Kontakt telefoniczny i informacja, że towar będzie za dwa miesiące. Plusem jest jedynie szybki zwrot pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
21 sie 2023
Dziękujemy za recenzję. Bardzo nam przykro, że nie byliśmy w stanie uzyskać punktów we wszystkich obszarach zakupu. Skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio i jesteśmy pewni, że nadal możemy przekonać Cię o naszej jakości. Twój zespół Louis
28 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety otrzymałem nie to co zamówiłem. Początkowo kontakt był ok i wyglądało na to, że Sprzedawcy zależy na naprawieniu pomyłki ale po wymianie kilku email kontakt się urwał i sprzedawca już nie odpowiada chociaż sprawa nie została do końca wyjaśniona. Zdecydowanie nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
28 sie 2023
Dear Sir Please excuse the inconvenience. We replied to your email on 08/21/23 that our complaints department needs more information. Can you please email them to us again? We will then get back to you as soon as possible. Thanks in advance. Your Louis Team
8 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Różnice w cenach

Cena ostateczna bardzo różni się od tej za którą rzekomo kupuje się towar. Podyktowane jest to różnicami w cenie podanej na stronie w pln, a tej którą musimy zapłacić w euro. Kurs w bankach jest różny. Lepiej jak by Louis miał podane cenę w walucie w jakiej trzeba płacić. W moim przypadku była to różnica 40zł.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
9 paź 2023
Dziękujemy za recenzję. Chcielibyśmy poprosić o złożenie zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego Polish Louis. Cena wyświetlana w międzynarodowym lub brytyjskim sklepie internetowym oczywiście różni się od zwykłego wariantu krajowego. VAT w Wielkiej Brytanii wynosi 20%, co już stanowi różnicę. W międzynarodowym sklepie internetowym Louis podatek VAT nie jest dodawany bezpośrednio; kraje, w których odprawa celna określa ostateczną cenę, są dostarczane za pośrednictwem tego wariantu sklepu. We would like to ask you to place your order via the Polish Louis online shop. The price display in the international or British online shop naturally differs from the usual national variant. VAT in the UK is 20%, which already makes for a difference. In the international Louis online shop, the VAT is not added directly; countries where customs clearance determines the final price are supplied via this shop variant. Pozdrowienia z Hamburga - Twój zespół Detlev Louis
22 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Zamówienie złożone 16.08.2023 a dostarczone 12.10.2023 i to po liczonych interwencjach. Jedna z pań bardzo nie uprzejma odsyłano mnie do siedziby firmy w Niemczech. Odpisywali w innym języku No powiem beznadzieja. Nie polecam kupujcie od polskich producentrów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
23 paź 2023
Thank you for your review. Unfortunately, the parcel in question was lost at DHL. The search for the parcel took some time and we were only able to provide you with a second parcel. We apologise for the inconvenience and the long delivery time. Greetings from Hamburg - Your Detlev Louis Team