SuperButelki.pl- Logo - Opinie

SuperButelki.pl
Opinie:

Opinie (1954) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (6286)

4,79
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 mar 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
SuperButelki.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Kształt buteleczek i wielkość dobrze dopasowana. Ładnie się prezentują. Naklejki na nakrętki są ok ale część z nich zupełnie mieprzydatna. Nikt nie trzyma w tak małych pojemniczkach rodzynek, żurawiny, grzybów, soli, wiórek kokosowych czy cukru. Natomiast brakuje naklejek np. na czatnuszkę, kardamon, pomidory suszone, kmin rzymski czy chili pieprz cayenne. Może stworzyć możliwość wyboru etykiet do zwojego zestawu lub możliwość dokupienia etykiet. Byłoby fajnie.

najbardziej krytyczna opinia

21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu SuperButelki.pl

 Sortuj  
Trafność
(31)
(18)
(50)
Resetuj
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
23 kwi 2024
Dziękujemy za opinię o naszym sklepie. Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z zakupów i przyznał Pan jedynie dwie gwiazdki. Chcielibyśmy lepiej zrozumieć Pana doświadczenia i móc je poprawić w przyszłości. Czy mógłby Pan udzielić nam więcej informacji na temat swojego zakupu? Co poszło nie tak? Jakiekolwiek szczegóły, które Pan poda, będą dla nas bardzo cenne. Dbamy o to, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie i cenimy sobie każdą opinię. Prosimy o kontakt z nami pod adresem sklep@superbutelki.pl lub numerem telefonu 669 997 776 w celu omówienia Pana doświadczeń. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
2 dni temu
Dzień dobry, z przykrością przyjęliśmy Pani niską ocenę. Rozumiemy Pani frustrację i chcielibyśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy Klient był zadowolony z naszych produktów i obsługi, dlatego bierzemy Pani opinię bardzo poważnie. Jak Pani pamięta, zgłosiła Pani do nas reklamację dotyczącą otrzymania złego rozmiaru zakrętek. Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia wysłaliśmy do Pani przesyłkę z prawidłowymi zakrętkami. Chcielibyśmy zapytać, czy otrzymana przesyłka dotarła do Pani bezproblemowo i czy zakrętki spełniają Pani oczekiwania. Bardzo zależy nam na odzyskaniu Pani zaufania. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam butelki z nadrukiem wielkanocnym. Niestety nadruk, aczkolwiek piękny, jest bardzo nietrwały i przez to mocno traci na wartości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
5 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię na temat naszych butelek z nadrukiem. Bardzo nam przykro z powodu wszelkich niedogodności. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości, dlatego przywiązujemy dużą wagę do trwałości nadruków. Zależy nam, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów i cieszyli się pięknymi i praktycznymi butelkami przez długi czas. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć problem i pomóc Pani w rozwiązaniu sytuacji, prosimy o więcej szczegółów na temat tego, co stało się z nadrukiem. Czy może Pani opisać, jak użytkowała Pani butelkę i jakie czynniki mogły mieć wpływ na uszkodzenie nadruku? Na aukcji produktu zamieściliśmy informacje dotyczące użytkowania butelek z nadrukiem, aby zapewnić ich jak najdłuższą żywotność. Jednocześnie chcielibyśmy przeprosić za niedogodności, jakie Pani napotkała. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości. Jeśli zechce Pani przesłać nam zdjęcia uszkodzonego nadruku, chętnie rozpatrzymy reklamację i zaproponujemy rozwiązanie problemu. Mamy nadzieję, że nadal będzie Pani korzystać z naszych produktów i da nam szansę na poprawę. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Butelki same w sobie są fajne daje 3 gwiazdki tylko dlatego że motyw na butelce pod wpływem wody się zmył
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
28 mar 2024
Dzień dobry, dziękujemy za Pani opinię na temat zamówionych butelek z nadrukiem. Cieszymy się, że butelki same w sobie przypadły Pani do gustu. Jednocześnie chcielibyśmy przeprosić za niedogodności związane z faktem, że motyw na butelce zmył się pod wpływem wody. Rozumiemy Pani frustrację i chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. W opisie aukcji produktu wyraźnie zaznaczyliśmy, że nadruk nie jest odporny na wodę i zalecamy jedynie przecieranie butelki wilgotną ściereczką. Informacja ta ma na celu uniknięcie podobnych nieporozumień i rozczarowań. Zdajemy sobie sprawę, że taka informacja mogła zostać pominięta, dlatego chcielibyśmy jeszcze raz zwrócić na nią uwagę. Mamy nadzieję, że mimo tej niedogodności, nadal będzie Pani korzystać z naszych produktów i usług. Aby zrekompensować Pani niedogodności, chcielibyśmy zaproponować Pani kod rabatowy butelka123 na kolejne zakupy w naszym sklepie. Mamy nadzieję, że skorzysta Pani z tej oferty. Dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Długi czas oczekiwania na przesyłkę

Kupione 4, dostawa 8. Za długi czas realizacji. Jakość butelek ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
14 mar 2024
Dzień dobry, jest nam niezmiernie przykro z powodu opóźnienia w wysyłce butelek. Rozumiemy Pana frustrację i niedogodności, jakie stwarza taka sytuacja. Niestety, czasami zdarzają się opóźnienia w dostawach, na które nie mamy wpływu. Jednocześnie pragniemy przeprosić za zaistniałe komplikacje i zaoferować Panu rekompensatę w postaci kodu rabatowego na zakupy. Przy składaniu zamówienia, w polu "Mam kod rabatowy" proszę wpisać butelka123. Zamówienie automatycznie zrabatuje się o 5% :) Mamy nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji nadal będzie Pan u nas kupować. Doceniamy Pana cierpliwość i zrozumienie. Pozdrawiamy, Zespół SuperButelki
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Część korków nie było dopasowanych do buteleczek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
28 mar 2024
Dzień dobry, dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie problemu z korkami do buteleczek. Przykro nam, że otrzymała Pani produkt niezgodny z zamówieniem. Chcielibyśmy przeprosić za zaistniałe problemy i niedogodności. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać naszym klientom produkty w pełni odpowiadające ich oczekiwaniom. Zgodnie z regulaminem naszego sklepu, w przypadku braków lub niezgodności w zamówieniu prosimy o zgłoszenie reklamacji w terminie 14 dni od momentu odebrania paczki. Reklamację można złożyć mailowo na adres reklamacje@superbutelki.pl. Abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać problem, prosimy o podanie w reklamacji numeru zamówienia, dokładnego opisu problemu oraz zdjęć wadliwych produktów. Po otrzymaniu reklamacji skontaktujemy się z Panią w celu uzgodnienia sposobu jej rozpatrzenia. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe problemy i dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
4 kwi 2024
Dzień dobry, bardzo cenimy opinie naszych klientów i chcielibyśmy lepiej zrozumieć, co skłoniło Pana do wystawienia tak niskiej oceny. Czy mógłby Pan podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami? Co poszło nie tak? Jak możemy poprawić nasze usługi, aby w przyszłości spełnić Pana oczekiwania? Będziemy wdzięczni za każdą informację zwrotną. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
17 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Naprawdę chciałbym dać więcej bo same butelki jak najbardziej na plus ale to był prezent i na stronie było napisane że wysyłka 48 h dlatego wybrałem ten sklep a tu niestety dostawa trwała 5 dni 😔 więc musiałem szybko szukać alternatywy na prezent natomiast kontakt na plus na moje maile były odpowiedzi które niestety nie przyspieszyły dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że paczka została wysłana z opóźnieniem. Wiemy, że jest to dla Państwa frustrujące i przykro nam, że spowodowaliśmy takie niedogodności. Pragniemy wyjaśnić, że opóźnienie nastąpiło z powodu problemów z dostawą ze strony naszego dostawcy. Niestety, nie mogliśmy na to w żaden sposób wpłynąć. Chcielibyśmy Państwa zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Z wyrazami szacunku, Zespół superbutelki.pl
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałbym dać inną ocenę, ale jak ocenić zamówienie, którego się nie otrzymało. Żadnej informacji o wysłaniu przesyłki.... Dopiero po jakimś czasie patrzę a przesyłka jest zwracana - jakim cudem ? Zero kontaktu od kuriera i od Was....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zamówieniem. Rozumiem, że decyzja odnośnie zwrotu zamówienia została podjęta przez przewoźnika, bez informowania żadnej ze stron. Skontaktujemy się z Panem w celu korzystnego rozwiązania zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Butelki bardzo ładne, ale jedna pobita.

Butelki super, ale na paczce nie było właściwego oznakowania, że szkło i jedna butelka była pobita :(. Jedna zakrętka przepuszczała.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, przykro nam, że otrzymała Pani uszkodzoną butelkę. Rozumiemy, że może to być dla Pani frustrujące. Chcielibyśmy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były wysyłane w nienaruszonym stanie. Jednak, jako że szkło jest materiałem delikatnym, zawsze istnieje ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, prosimy o przesłanie nam zdjęcia uszkodzonej butelki wraz z numerem zamówienia. Na podstawie zdjęcia będziemy mogli rozwiązać reklamację. Zgłoszenie proszę przesłać na adres sklep@superbutelki.pl. Odpowiedź otrzyma Pani w ciągu 24 godzin Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka nie była dokładnie zapakowana, 2 słoiczki były rozbite, wypełnienie przy transporcie szkła było kiepskiej jakosci
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, przykro nam, że otrzymała Pani uszkodzoną butelkę. Rozumiemy, że może to być dla Pani frustrujące. Chcielibyśmy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były wysyłane w nienaruszonym stanie. Jednak, jako że szkło jest materiałem delikatnym, zawsze istnieje ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, prosimy o przesłanie nam zdjęcia uszkodzonej butelki wraz z numerem zamówienia. Na podstawie zdjęcia będziemy mogli rozwiązać reklamację. Zgłoszenie proszę przesłać na adres sklep@superbutelki.pl. Odpowiedź otrzyma Pani w ciągu 24 godzin Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Strasznie długo oczekiwanie na wysyłkę przesyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, Z przykrością przeczytaliśmy Państwa opinię o wydłużonym czasie wysyłki zamówienia. Rozumiemy, że może to być frustrujące, zwłaszcza jeśli oczekujecie Państwo na zamówienie w określonym terminie. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną opóźnienia w wysyłce była awaria naszego magazynu. Pracowaliśmy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji. Zależy nam na tym, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
19 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Trzy butelki były zbite może lepsze pakowanie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
25 sty 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Przykro nam, że paczka z zamówionymi butelkami dotarła do Państwa uszkodzona. W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie nam zdjęć uszkodzeń. Jeśli uszkodzenia są znaczne, prosimy o dołączenie do reklamacji protokołu szkody od kuriera. Zgodnie z naszym regulaminem, reklamację można złożyć w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Gdy otrzymamy wszystkie niezbędne dokumenty, niezwłocznie zajmiemy się rozpatrzeniem reklamacji. Pozdrawiamy, Superbutelki.pl
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 gru 2023
Szanowna Pani bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z przebiegiem transakcji. Zapewniamy, iż nie mieliśmy na celu wprowadzenia Pani w błąd. Z powodu ogromnej ilości zamówień dostawa została opóźniona - bardzo ciężko pracowaliśmy, aby każdy Klient otrzymał paczkę w terminie. Kurier nie zdążył odebrać wszystkich przesyłek - niestety nie mamy na to wpływu. Podejmiemy odpowiednie kroki, aby otrzymała Pani przesyłkę jak najszybciej. Bardzo przepraszamy raz jeszcze - możemy zapewnić, że taka sytuacja nie będzie miała więcej miejsca. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

NIE POLECAM

Zmówienie zostało złożone 17 grudnia 2023 r., z zapewnieniem, że przesyłka dotrze przed Świętami. Dnia 21 grudnia 2023 r. otrzymaliście Państwo maila od firmy kurierskiej, że przesyłka jest uszkodzona, jednak nie skontaktowaliście się Państwo ani ze mną ani z dostawcą co zrobić z przesyłką. Po Świętach wydaliście Państwo dyspozycję kurierowi , że uszkodzona przesyłka ma zostać mimo to do mnie dostarczona. Całość przesyłki (wszystkie butelki) są potłuczone i nie nadają się do żadnego użytku. Na paczce nie było nawet informacji, że przewożone jest szkło. Przy próbie otwierania paczki doszło do skaleczenia dłoni. Do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi na reklamację, ani zwrotu pieniędzy. NIE POLECAM!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, Z przykrością przeczytaliśmy Państwa reklamację dotyczącą uszkodzonego zamówienia. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące, zwłaszcza jeśli zakupili Państwo butelki na specjalne okazje. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną uszkodzenia przesyłki był błąd w procesie pakowania. Niestety, nie otrzymaliśmy od Państwa wymaganych zdjęć do rozpatrzenia reklamacji. Zgodnie z regulaminem sklepu, zdjęcia są niezbędne do weryfikacji reklamacji. Zwracamy się z prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzonego zamówienia na adres sklep@superbutelki.pl. Po otrzymaniu zdjęć niezwłocznie rozpatrzymy reklamację i udzielimy Państwu odpowiedzi. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety ogromny zawód. Zakupiłem na świąteczny prezent beczułkę na nalewki, do ktorej można było zamówić zawór plastikowy lub mosiężny. Zamówiłem mosiężny (z dopłatą). Jakież było moje zdziwienie gdy zakup dotarł (dzień przed świętami). Jednak jak się okazało zawór NIE PASUJE do beczułki, bo jest za duży. W związku z tym butelka nie nadaje się do użytku. Jak można sprzedawać w jednym zestawie dwie nie masujące do siebie wymiarami elementy. Totalny brak profesjonalizmu a osoba, dla której dokonany był zakup pozostanie bez prezentu. W takich sytuacjach lepiej jednak stawiać na sprawdzonych dostawców.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl Nasz Dział reklamacji dołoży wszelkich starań,aby rozwiązać sprawę :) Pozdrawiamy, Superbutelki
12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam żadnej informacji czy otrzymaliście wpłatę zero kontaktu czy realizowane jest zamówienie wpłaciłam prawie tydzień temu i nic nie wiem co się dzieje z moim zamówieniem a prosicie o opinie . Słabe.....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
20 gru 2023
Dzień dobry, Szanowna Pani zostały wysłane do Pani 2 automatyczne powiadomienia z systemu na adres mailowy jaki Pani podała. Widzimy, iż paczka jest już u Pani i nie zgłaszała Pani żadnych problemów. Skontaktujemy się, aby być pewnym, że wszystko w porządku :) Pozdrawiamy, Superbutelki
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam prawie tydzień, dopiero po rozmowie telefonicznej Pani powiedziała mi ,że dziś będą włożone na paletę....absurd.,Zawsze zamawiałam to były po 2 dniach.Widze,że obsługa się nie stara o klienta.Niestety nie zdążyłam z kilkoma prezentami ,a miały być w nich nalewki.Zawiodlam się.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
28 gru 2023
Dziękujemy! Bardzo Nam przykro z powodu negatywnej opinii. Z tego co widzimy paczka została nadana zgodnie z deklaracją. Niezwłocznie się skontakujemy,aby wyjaśnić sprawę :) Zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań,aby każdy Nasz Klient był zadowolony. Pozdrawiamy, Superbutelki
6 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Zamówienie

Mówiąc, że wysyłka będzie w 24h spodziewałam się, że 5 dni na dostarczenie przesyłki będą maksymalnym wydłużeniem. Smutne, ponieważ zależało mi na czasie gdyż był to prezent urodzinowy, który tego 5 dnia miał być w rękach kogoś innego niżeli dopiero kuriera odbierającego paczkę z magazynu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
7 lis 2023
Dzień dobry, bardzo Nam przykro z powodu negatywnej opinii. Bardzo serdecznie przepraszamy za opóźnienia, ilość zamówień bardzo Nas zaskoczyła, stąd opóźnienie. Oczywiście nieustannie pracujemy nad tym, aby takie sytuacje nie miały miejsca.. Raz jeszcze przepraszamy za wszelkie niedogodności.. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki