Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
9 cze 2024
Opinia zweryfikowana
Butelki z zamknięciem zapakowane bardzo dobrze w folię pęcherzykową i zabezpieczone.Niestety prawdopodobnie dostawca DHL źle się sprawdził, bo trzy butelki na 10 szt. były potłuczone. Szybko odjechał zanim sprawdziłam i za chwilę dzwoniłam do kuriera lecz już nie odbierał, chociaż robiłam to wiele razy, a info, że skrzynka pocztowa jest pełna.Moja uwaga,aby porozumieć się z dostawcą DHL, że napis na kartonie ,,Uwaga szkło,, coś jednak oznacza do zastosowania.
Pozdrawiam Krystyna Plata Ps. Zdjęć nie dodam, bo mam komórkę nieodpowiednią do tego celu. Z butelek wyodrębniłam tylko zamknięcia, resztę szkła wyrzuciłam.
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
W zamawianej przesyłce jedna z butelek została zbita
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
11 dni temu
Dzień dobry,
bardzo prosimy przesłać nam zdjęcia uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl
Inaczej nie będziemy mieli, jak Państwu pomóc. Reklamacje są rozpatrywane na bieżąco, zachęcamy do kontaktu.
Czekamy na Państwa wiadomość !
Zespół SuperButelki
19 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Paczka słabo zabezpieczona. 3 butelki potłuczone.
Zgłoś opinię
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zamówiłem 10 butelek z czego 4 były zbite
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
11 dni temu
Dzień dobry,
bierzemy odpowiedzialność za nasze produkty również w czasie transportu. Prosimy o przesłanie zdjęć na nasz adres reklamacje@superbutelki.pl
Reklamacje są rozpatrywane na bieżąco, więc zachęcamy do przesłania zdjęć uszkodzeń, abyśmy mogli pomóc.
Pozostajemy w kontakcie
Zespół SuperButelki
11 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 lip 2024
w trakcie sprawdzania
Kupiłam słoje 10l szt. 2 (faktura z dnia 24.06.2024r.). Po rozpakowaniu przesyłki, z zewnątrz nieuszkodzonej, (niestety kilka dni po jej odbiorze) moje zdziwienie wzbudziło słabe opakowanie, każdy słój owinięty był dwoma warstwami folii bąbelkowej i umieszczone były w kartonie. W kartonie znalazłam kawałek szkła w kolorze słoja. Po sprawdzeniu, stwierdziłam, że jeden słój jest obity. Nie podnosiłam sprawy, gdyż uważałam, że po pierwsze powinnam ją rozpakować bezpośrednio po odbiorze, a po drugie biorąc pod uwagę charakter przesyłki powinnam robić zdjęcia z poszczególnych etapów rozpakowywania. Przyjęłam to jako swój błąd. Drugi ze słojów napełniłam wsadem na wino, który odstawiłam na parapet okienny (tego okna się nie otwiera) na tacy. Jakieś tydzień temu stwierdziłam, że na tacy jest wyciek wina. Nie wiedziałam skąd się wziął, może przez gwint. Odczekałam kilka dni obserwując zakrętkę i wyciek. Zakrętka była czysta, a wyciek coraz większy. Dziś (17.07.2024r) wieczorem opróżniłam słój. Jego dno było w 2/3 obwodu odkrojone (rysa). Czy uszkodzenie powstałe podczas przesyłki rozszczelniło się w wyniku procesu fermentacji, czy pęknięcie powstało w wyniku tego procesu nie potrafię odpowiedzieć. Chyba to pierwsze bo przez wiele dni ze słoja nie było wycieku. Tak czy siak jestem pewna, że nie był to wynik mojego działania, więc albo jakość szkła słoja była zła, albo złe pakowanie. W obu przypadkach jest to ewidentna wina sprzedawcy. Pragnę dodać, że wielokrotnie kupowałam przez internet szklane i porcelanowe wyroby, od wielu sprzedawców i nawet po kilkadziesiąt sztuk w jednym opakowaniu i dotychczas nic nie przyszło uszkodzone, ale jakość pakowania była nieporównywalnie staranniejsza. Polecam to Państwa rozwadze.
Zgłoś opinię
16 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
24 lip 2024
Dzień dobry,
dziękujemy, że znaleźli Państwo czas, aby wystawić opinie na naszym sklepie ! Jeśli możemy zapytać - co Państwa zdaniem moglibyśmy poprawić w funkcjonowaniu naszego sklepu, aby zasłużyć na większą ilość gwiazdek? :)
Jesteśmy otwarci na wszelkie rady.
Zespół SuperButelki
11 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
24 lip 2024
Dzień dobry,
bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zamówieniem. Spieszymy z wyjaśnieniem. Zamówienie zostało spakowane i wysłane w ten sam dzień, w którym zostało złożone w naszym sklepie. Staramy się pakować i wysyłać paczki starannie i możliwie jak najszybciej. Tak było również w przypadku Pana zamówienia. Niestety, w czasie transportu paczka uległa uszkodzeniu i przewoźnik zdecydował zwrócić ją do nadawcy bez informowania żadnej ze stron- takim sposobem przesyłka do Pana nie dotarła.
Jeśli byłby Pan zainteresowany możemy oczywiście ponowić wysyłkę za pośrednictwem innego przewoźnika.
Spróbujemy w najbliższych dniach znów skontaktować się z Panem telefonicznie.
Pozdrawiamy Zespół SuperButelki
10 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Pobite butelki
Za każdym razem kilka butelek przychodzi pobitych. Może warto ulepszyć sposób pakowania i bardziej zabezpieczyć butelki w transporcie?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
12 lip 2024
Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Dokładamy wszelkich
starań, aby nasze produkty były dostarczane w nienaruszonym stanie, dlatego
rozumiemy Państwa frustrację.
Jesteśmy otwarci na sugestie i stale dążymy do poprawy jakości naszych usług, dlatego bardzo dziękujemy za Państwa uwagi. Doceniamy poświęcony czas, aby podzielić się z nami swoją opinią.
Zespół SuperButelki
21 cze 2024
Opinia zweryfikowana
nie wystarczająco zabezpieczone, podczas transportu 9 słoików zostało rozbitych
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 cze 2024
Dzień dobry,
jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były dostarczane w nienaruszonym stanie, dlatego rozumiemy Państwa frustrację.
Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na działania firm kurierskich. Niemniej jednak, prosimy o przyjęcie naszych szczerych przeprosin za powstałe niedogodności.
Zgodnie z regulaminem sklepu, w przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Reklamację można złożyć mailowo na adres reklamacje@superbutelki.pl. Do reklamacji prosimy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru.
W celu usprawnienia procesu reklamacji, prosimy o podanie w tytule wiadomości numeru zamówienia oraz krótkiego opisu problemu.
Po otrzymaniu reklamacji, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania. Dołożymy wszelkich starań, aby reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe problemy i liczymy na dalsze zakupy w naszym sklepie.
Pozdrawiamy
Zespół Superbutelki
6 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
25 lip 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za ocenę ! Jednak wciąż czekamy na Pana maila w sprawie uszkodzonego w transporcie galonu. Chcielibyśmy rozpatrzyć pozytywnie tą reklamację, jednak potrzebujemy do tego zdjęcia, o które prosiliśmy :)
Zespół SuperButelki
17 cze 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 cze 2024
Dzień dobry,
Zauważyliśmy, że wystawił/a Pan nam dwie gwiazdki, ale nie dodał Pan żadnego komentarza. Chcielibyśmy bardzo prosić o więcej informacji na temat Pana doświadczenia, abyśmy mogli lepiej zrozumieć sytuację i naprawić ewentualne błędy.
Zależy nam na zadowoleniu każdego klienta, dlatego każda opinia jest dla nas cenna. Będziemy wdzięczni, jeśli zechciał Pan podzielić się z nami swoimi uwagami na temat naszego produktu lub usługi.
Możemy skontaktować się z Panem telefonicznie lub mailowo, aby uzyskać więcej informacji. Proszę o podanie preferowanego sposobu kontaktu w odpowiedzi na tę wiadomość.
Dziękujemy za czas i liczymy na dalszą współpracę.
Pozdrawiamy
Zespół Superbutelki
11 cze 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
12 cze 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Chociaż cieszymy się, że docenił Pan niektóre aspekty naszego produktu/usługi, żałujemy, że nie spełniliśmy w pełni Pana oczekiwań.
Bardzo zależy nam na tym, aby nasi klienci byli usatysfakcjonowani, dlatego chcielibyśmy prosić o więcej informacji na temat Pana doświadczenia.
Czy mógłby Pan powiedzieć nam więcej o tym, co mogliśmy zrobić lepiej, aby zasłużyć na wyższą ocenę?
Będziemy wdzięczni za każdą informację zwrotną, która pomoże nam w ciągłym doskonaleniu naszego produktu/usługi.
Pozdrawiamy,
Zespół Superbutelki
19 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Lepsze zabezpieczenie butelek w kartonie
6 butelek pobitych i mnóstwo szkła w przesyłce.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
22 maj 2024
Dzień dobry,
z przykrością przyjęliśmy informację o uszkodzeniu 6 butelek w przesyłce i powstałym w wyniku tego szkła. Rozumiemy Państwa rozczarowanie i chcielibyśmy ponownie przeprosić za wszelkie niedogodności.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty dotarły do Państwa w nienaruszonym stanie. W tym celu stosujemy odpowiednie zabezpieczenia kartonów i wykorzystujemy sprawdzone firmy kurierskie. Niestety, nie mamy wpływu na sposób, w jaki kurierzy obchodzą się z paczkami.
Kontaktowaliśmy się z Panem w celu zaproponowania korzystnego rozwiązania reklamacji. Przykro nam, że nie przyjął Pan naszej propozycji. Nadal jesteśmy otwarci na dialog i chętnie rozważymy inne opcje, które spełnią Państwa oczekiwania.
Chcielibyśmy również zapewnić, że wyciągamy wnioski z takich sytuacji i podejmujemy kroki, aby w przyszłości ograniczyć ryzyko uszkodzeń przesyłek.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i liczymy na dalszą współpracę.
Pozdrawiamy
Zespół Superbutelki
21 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Butelki ok, natomiast termin realizacji mocno odbiega od podanego na stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
22 maj 2024
Dzień dobry,
jest nam niezmiernie przykro z powodu opóźnienia w wysyłce butelek. Rozumiemy Pana frustrację i niedogodności, jakie stwarza taka sytuacja.
Niestety, czasami zdarzają się opóźnienia w dostawach, na które nie mamy wpływu.
Jednocześnie pragniemy przeprosić za zaistniałe komplikacje i zaoferować Panu rekompensatę w postaci kod rabatowego na zakupy. Przy składaniu zamówienia, w polu "Mam kod rabatowy" proszę wpisać butelka123. Zamówienie automatycznie zrabatuje się o 5% :)
Mamy nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji nadal będzie Pan z nami kupować. Doceniamy Pana cierpliwość i zrozumienie.
Pozdrawiamy,
Zespół SuperButelki
15 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Jedna z butelek była bardzo mocno potlucxona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
16 maj 2024
Dzień dobry,
jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były dostarczane w nienaruszonym stanie, dlatego rozumiemy Państwa frustrację.
Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na działania firm kurierskich. Niemniej jednak, prosimy o przyjęcie naszych szczerych przeprosin za powstałe niedogodności.
Zgodnie z regulaminem sklepu, w przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Reklamację można złożyć mailowo na adres reklamacje@superbutelki.pl. Do reklamacji prosimy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru.
W celu usprawnienia procesu reklamacji, prosimy o podanie w tytule wiadomości numeru zamówienia oraz krótkiego opisu problemu.
Po otrzymaniu reklamacji, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania. Dołożymy wszelkich starań, aby reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe problemy i liczymy na dalsze zakupy w naszym sklepie.
Pozdrawiamy
Zespół Superbutelki
18 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
28 maj 2024
Szanowny Kliencie,
sytuacja, która prawdopodobnie spowodowała dodanie takiej opinii, została już wyjaśniona mailowo. Zgodnie z naszą wcześniejszą wiadomością, zamówił Pan zupełnie inne butelki, do których nie pasują kapturki termokurczliwe.
Rozumiemy Pana frustrację, jednak jeżeli nie jest Pan pewny jakiegoś zakupu, nasi konsultanci służą pomocą w wyborze wszelkiego asortymentu.
Mamy nadzieję, że pomimo wszelkich przykrych doświadczeń, pozostanie Pan naszym Klientem i nadal będzie korzystać z naszych usług.
Pozdrawiamy
Zespół Superbutelki
21 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
21 gru 2023
Szanowna Pani bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z przebiegiem transakcji.
Zapewniamy, iż nie mieliśmy na celu wprowadzenia Pani w błąd.
Z powodu ogromnej ilości zamówień dostawa została opóźniona - bardzo ciężko pracowaliśmy, aby każdy Klient otrzymał paczkę w terminie.
Kurier nie zdążył odebrać wszystkich przesyłek - niestety nie mamy na to wpływu.
Podejmiemy odpowiednie kroki, aby otrzymała Pani przesyłkę jak najszybciej.
Bardzo przepraszamy raz jeszcze - możemy zapewnić, że taka sytuacja nie będzie miała więcej miejsca.
Pozdrawiamy,
Zespół Superbutelki
2 sty 2024
Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM
Zmówienie zostało złożone 17 grudnia 2023 r., z zapewnieniem, że przesyłka dotrze przed Świętami. Dnia 21 grudnia 2023 r. otrzymaliście Państwo maila od firmy kurierskiej, że przesyłka jest uszkodzona, jednak nie skontaktowaliście się Państwo ani ze mną ani z dostawcą co zrobić z przesyłką. Po Świętach wydaliście Państwo dyspozycję kurierowi , że uszkodzona przesyłka ma zostać mimo to do mnie dostarczona.
Całość przesyłki (wszystkie butelki) są potłuczone i nie nadają się do żadnego użytku. Na paczce nie było nawet informacji, że przewożone jest szkło.
Przy próbie otwierania paczki doszło do skaleczenia dłoni.
Do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi na reklamację, ani zwrotu pieniędzy.
NIE POLECAM!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry,
Z przykrością przeczytaliśmy Państwa reklamację dotyczącą uszkodzonego zamówienia. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące, zwłaszcza jeśli zakupili Państwo butelki na specjalne okazje.
Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną uszkodzenia przesyłki był błąd w procesie pakowania.
Niestety, nie otrzymaliśmy od Państwa wymaganych zdjęć do rozpatrzenia reklamacji. Zgodnie z regulaminem sklepu, zdjęcia są niezbędne do weryfikacji reklamacji.
Zwracamy się z prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzonego zamówienia na adres sklep@superbutelki.pl.
Po otrzymaniu zdjęć niezwłocznie rozpatrzymy reklamację i udzielimy Państwu odpowiedzi.
Z poważaniem,
Zespół sklepu superbutelki.pl
23 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Niestety ogromny zawód. Zakupiłem na świąteczny prezent beczułkę na nalewki, do ktorej można było zamówić zawór plastikowy lub mosiężny. Zamówiłem mosiężny (z dopłatą). Jakież było moje zdziwienie gdy zakup dotarł (dzień przed świętami). Jednak jak się okazało zawór NIE PASUJE do beczułki, bo jest za duży. W związku z tym butelka nie nadaje się do użytku. Jak można sprzedawać w jednym zestawie dwie nie masujące do siebie wymiarami elementy. Totalny brak profesjonalizmu a osoba, dla której dokonany był zakup pozostanie bez prezentu. W takich sytuacjach lepiej jednak stawiać na sprawdzonych dostawców.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
27 gru 2023
Dziękujemy!
Bardzo Nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji.
Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzeń na adres reklamacje@superbutelki.pl
Nasz Dział reklamacji dołoży wszelkich starań,aby rozwiązać sprawę :)
Pozdrawiamy,
Superbutelki
12 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam żadnej informacji czy otrzymaliście wpłatę zero kontaktu czy realizowane jest zamówienie wpłaciłam prawie tydzień temu i nic nie wiem co się dzieje z moim zamówieniem
a prosicie o opinie . Słabe.....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
20 gru 2023
Dzień dobry,
Szanowna Pani zostały wysłane do Pani 2 automatyczne powiadomienia z systemu na adres mailowy jaki Pani podała.
Widzimy, iż paczka jest już u Pani i nie zgłaszała Pani żadnych problemów.
Skontaktujemy się, aby być pewnym, że wszystko w porządku :)
Pozdrawiamy,
Superbutelki