SuperButelki.pl- Logo - Opinie

SuperButelki.pl
Opinie:

Opinie (2000) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (6358)

4,79
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 mar 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
SuperButelki.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Kształt buteleczek i wielkość dobrze dopasowana. Ładnie się prezentują. Naklejki na nakrętki są ok ale część z nich zupełnie mieprzydatna. Nikt nie trzyma w tak małych pojemniczkach rodzynek, żurawiny, grzybów, soli, wiórek kokosowych czy cukru. Natomiast brakuje naklejek np. na czatnuszkę, kardamon, pomidory suszone, kmin rzymski czy chili pieprz cayenne. Może stworzyć możliwość wyboru etykiet do zwojego zestawu lub możliwość dokupienia etykiet. Byłoby fajnie.

najbardziej krytyczna opinia

21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie 14.12.2023r. do tej pory nie doszło! To już jest jakaś kpina. Dzwoniono do mnie raz, ze względu na brak wzoru, którego nie było, zgodziłam się na inny byle tylko jak najszybciej dostać zamówienie. Konsultant powiedział, że jutro zamówienie będzie u mnie - rozmowa odbyła się w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek. Wysłałam maila z zapytaniem kiedy finalnie dostanę butelki, bo nie zostały nawet nadane, dostałam kolejną informację, że kurier nie odebrał paczki (telefon był w godzinach porannych i paczka miała być kompletowana od razu). W kolejnym dniu kurier odebrał paczkę dopiero po godzi 16. Nigdy więcej nie zamówię z tej strony. Ciekawa jestem co z zamówieniami, które złożone zostały np. wczoraj, bo jeszcze dostałam maila z reklamą i gwarancją dostawy przed świętami, skoro czas oczekiwania na zamówienie to ponad tydzień.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu SuperButelki.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(33)
(17)
(52)
Resetuj
18 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Lepsze zabezpieczenie butelek w kartonie 6 butelek pobitych i mnóstwo szkła w przesyłce.
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jedna z butelek była bardzo mocno potlucxona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
4 dni temu
Dzień dobry, jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były dostarczane w nienaruszonym stanie, dlatego rozumiemy Państwa frustrację. Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na działania firm kurierskich. Niemniej jednak, prosimy o przyjęcie naszych szczerych przeprosin za powstałe niedogodności. Zgodnie z regulaminem sklepu, w przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Reklamację można złożyć mailowo na adres reklamacje@superbutelki.pl. Do reklamacji prosimy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru. W celu usprawnienia procesu reklamacji, prosimy o podanie w tytule wiadomości numeru zamówienia oraz krótkiego opisu problemu. Po otrzymaniu reklamacji, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania. Dołożymy wszelkich starań, aby reklamacja została rozpatrzona jak najszybciej. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe problemy i liczymy na dalsze zakupy w naszym sklepie. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
8 dni temu
w trakcie sprawdzania
Zamawiałam butelki z zaciskarką, a zaciskarką nie doszła...
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie przyszło brudne jakby ze strychu wyciągnęli galony na wino nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
5 dni temu
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu wszelkich niedogodności. Ciężko nam się jednak odnieść do Pani zarzutów, ponieważ do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy od Pani odpowiedzi na maila wraz ze zdjęciem rzeczowego balonu. Wszelkie zgłoszenia odnośnie naszego towaru traktujemy poważnie i chcemy aby każdy Klient był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Mamy nadzieję, że uda nam się porozumieć w tej kwestii i finalnie będzie Pani zadowolona z przebiegu transakcji. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
23 kwi 2024
Dziękujemy za opinię o naszym sklepie. Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z zakupów i przyznał Pan jedynie dwie gwiazdki. Chcielibyśmy lepiej zrozumieć Pana doświadczenia i móc je poprawić w przyszłości. Czy mógłby Pan udzielić nam więcej informacji na temat swojego zakupu? Co poszło nie tak? Jakiekolwiek szczegóły, które Pan poda, będą dla nas bardzo cenne. Dbamy o to, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie i cenimy sobie każdą opinię. Prosimy o kontakt z nami pod adresem sklep@superbutelki.pl lub numerem telefonu 669 997 776 w celu omówienia Pana doświadczeń. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
13 dni temu
Dzień dobry, z przykrością przyjęliśmy Pani niską ocenę. Rozumiemy Pani frustrację i chcielibyśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy Klient był zadowolony z naszych produktów i obsługi, dlatego bierzemy Pani opinię bardzo poważnie. Jak Pani pamięta, zgłosiła Pani do nas reklamację dotyczącą otrzymania złego rozmiaru zakrętek. Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia wysłaliśmy do Pani przesyłkę z prawidłowymi zakrętkami. Chcielibyśmy zapytać, czy otrzymana przesyłka dotarła do Pani bezproblemowo i czy zakrętki spełniają Pani oczekiwania. Bardzo zależy nam na odzyskaniu Pani zaufania. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam butelki z nadrukiem wielkanocnym. Niestety nadruk, aczkolwiek piękny, jest bardzo nietrwały i przez to mocno traci na wartości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
5 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię na temat naszych butelek z nadrukiem. Bardzo nam przykro z powodu wszelkich niedogodności. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości, dlatego przywiązujemy dużą wagę do trwałości nadruków. Zależy nam, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów i cieszyli się pięknymi i praktycznymi butelkami przez długi czas. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć problem i pomóc Pani w rozwiązaniu sytuacji, prosimy o więcej szczegółów na temat tego, co stało się z nadrukiem. Czy może Pani opisać, jak użytkowała Pani butelkę i jakie czynniki mogły mieć wpływ na uszkodzenie nadruku? Na aukcji produktu zamieściliśmy informacje dotyczące użytkowania butelek z nadrukiem, aby zapewnić ich jak najdłuższą żywotność. Jednocześnie chcielibyśmy przeprosić za niedogodności, jakie Pani napotkała. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości. Jeśli zechce Pani przesłać nam zdjęcia uszkodzonego nadruku, chętnie rozpatrzymy reklamację i zaproponujemy rozwiązanie problemu. Mamy nadzieję, że nadal będzie Pani korzystać z naszych produktów i da nam szansę na poprawę. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
4 kwi 2024
Dzień dobry, bardzo cenimy opinie naszych klientów i chcielibyśmy lepiej zrozumieć, co skłoniło Pana do wystawienia tak niskiej oceny. Czy mógłby Pan podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami? Co poszło nie tak? Jak możemy poprawić nasze usługi, aby w przyszłości spełnić Pana oczekiwania? Będziemy wdzięczni za każdą informację zwrotną. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Część korków nie było dopasowanych do buteleczek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
28 mar 2024
Dzień dobry, dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie problemu z korkami do buteleczek. Przykro nam, że otrzymała Pani produkt niezgodny z zamówieniem. Chcielibyśmy przeprosić za zaistniałe problemy i niedogodności. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać naszym klientom produkty w pełni odpowiadające ich oczekiwaniom. Zgodnie z regulaminem naszego sklepu, w przypadku braków lub niezgodności w zamówieniu prosimy o zgłoszenie reklamacji w terminie 14 dni od momentu odebrania paczki. Reklamację można złożyć mailowo na adres reklamacje@superbutelki.pl. Abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać problem, prosimy o podanie w reklamacji numeru zamówienia, dokładnego opisu problemu oraz zdjęć wadliwych produktów. Po otrzymaniu reklamacji skontaktujemy się z Panią w celu uzgodnienia sposobu jej rozpatrzenia. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe problemy i dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Butelki same w sobie są fajne daje 3 gwiazdki tylko dlatego że motyw na butelce pod wpływem wody się zmył
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
28 mar 2024
Dzień dobry, dziękujemy za Pani opinię na temat zamówionych butelek z nadrukiem. Cieszymy się, że butelki same w sobie przypadły Pani do gustu. Jednocześnie chcielibyśmy przeprosić za niedogodności związane z faktem, że motyw na butelce zmył się pod wpływem wody. Rozumiemy Pani frustrację i chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. W opisie aukcji produktu wyraźnie zaznaczyliśmy, że nadruk nie jest odporny na wodę i zalecamy jedynie przecieranie butelki wilgotną ściereczką. Informacja ta ma na celu uniknięcie podobnych nieporozumień i rozczarowań. Zdajemy sobie sprawę, że taka informacja mogła zostać pominięta, dlatego chcielibyśmy jeszcze raz zwrócić na nią uwagę. Mamy nadzieję, że mimo tej niedogodności, nadal będzie Pani korzystać z naszych produktów i usług. Aby zrekompensować Pani niedogodności, chcielibyśmy zaproponować Pani kod rabatowy butelka123 na kolejne zakupy w naszym sklepie. Mamy nadzieję, że skorzysta Pani z tej oferty. Dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy Zespół Superbutelki
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Długi czas oczekiwania na przesyłkę

Kupione 4, dostawa 8. Za długi czas realizacji. Jakość butelek ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
14 mar 2024
Dzień dobry, jest nam niezmiernie przykro z powodu opóźnienia w wysyłce butelek. Rozumiemy Pana frustrację i niedogodności, jakie stwarza taka sytuacja. Niestety, czasami zdarzają się opóźnienia w dostawach, na które nie mamy wpływu. Jednocześnie pragniemy przeprosić za zaistniałe komplikacje i zaoferować Panu rekompensatę w postaci kodu rabatowego na zakupy. Przy składaniu zamówienia, w polu "Mam kod rabatowy" proszę wpisać butelka123. Zamówienie automatycznie zrabatuje się o 5% :) Mamy nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji nadal będzie Pan u nas kupować. Doceniamy Pana cierpliwość i zrozumienie. Pozdrawiamy, Zespół SuperButelki
19 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Trzy butelki były zbite może lepsze pakowanie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
25 sty 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Przykro nam, że paczka z zamówionymi butelkami dotarła do Państwa uszkodzona. W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie nam zdjęć uszkodzeń. Jeśli uszkodzenia są znaczne, prosimy o dołączenie do reklamacji protokołu szkody od kuriera. Zgodnie z naszym regulaminem, reklamację można złożyć w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Gdy otrzymamy wszystkie niezbędne dokumenty, niezwłocznie zajmiemy się rozpatrzeniem reklamacji. Pozdrawiamy, Superbutelki.pl
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Strasznie długo oczekiwanie na wysyłkę przesyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, Z przykrością przeczytaliśmy Państwa opinię o wydłużonym czasie wysyłki zamówienia. Rozumiemy, że może to być frustrujące, zwłaszcza jeśli oczekujecie Państwo na zamówienie w określonym terminie. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną opóźnienia w wysyłce była awaria naszego magazynu. Pracowaliśmy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji. Zależy nam na tym, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
17 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Naprawdę chciałbym dać więcej bo same butelki jak najbardziej na plus ale to był prezent i na stronie było napisane że wysyłka 48 h dlatego wybrałem ten sklep a tu niestety dostawa trwała 5 dni 😔 więc musiałem szybko szukać alternatywy na prezent natomiast kontakt na plus na moje maile były odpowiedzi które niestety nie przyspieszyły dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że paczka została wysłana z opóźnieniem. Wiemy, że jest to dla Państwa frustrujące i przykro nam, że spowodowaliśmy takie niedogodności. Pragniemy wyjaśnić, że opóźnienie nastąpiło z powodu problemów z dostawą ze strony naszego dostawcy. Niestety, nie mogliśmy na to w żaden sposób wpłynąć. Chcielibyśmy Państwa zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Z wyrazami szacunku, Zespół superbutelki.pl
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałbym dać inną ocenę, ale jak ocenić zamówienie, którego się nie otrzymało. Żadnej informacji o wysłaniu przesyłki.... Dopiero po jakimś czasie patrzę a przesyłka jest zwracana - jakim cudem ? Zero kontaktu od kuriera i od Was....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zamówieniem. Rozumiem, że decyzja odnośnie zwrotu zamówienia została podjęta przez przewoźnika, bez informowania żadnej ze stron. Skontaktujemy się z Panem w celu korzystnego rozwiązania zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Butelki bardzo ładne, ale jedna pobita.

Butelki super, ale na paczce nie było właściwego oznakowania, że szkło i jedna butelka była pobita :(. Jedna zakrętka przepuszczała.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, przykro nam, że otrzymała Pani uszkodzoną butelkę. Rozumiemy, że może to być dla Pani frustrujące. Chcielibyśmy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były wysyłane w nienaruszonym stanie. Jednak, jako że szkło jest materiałem delikatnym, zawsze istnieje ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, prosimy o przesłanie nam zdjęcia uszkodzonej butelki wraz z numerem zamówienia. Na podstawie zdjęcia będziemy mogli rozwiązać reklamację. Zgłoszenie proszę przesłać na adres sklep@superbutelki.pl. Odpowiedź otrzyma Pani w ciągu 24 godzin Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka nie była dokładnie zapakowana, 2 słoiczki były rozbite, wypełnienie przy transporcie szkła było kiepskiej jakosci
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, przykro nam, że otrzymała Pani uszkodzoną butelkę. Rozumiemy, że może to być dla Pani frustrujące. Chcielibyśmy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były wysyłane w nienaruszonym stanie. Jednak, jako że szkło jest materiałem delikatnym, zawsze istnieje ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, prosimy o przesłanie nam zdjęcia uszkodzonej butelki wraz z numerem zamówienia. Na podstawie zdjęcia będziemy mogli rozwiązać reklamację. Zgłoszenie proszę przesłać na adres sklep@superbutelki.pl. Odpowiedź otrzyma Pani w ciągu 24 godzin Pozdrawiamy, Zespół Superbutelki
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Butelki ładne, bardzo ładne, ale co z tego jeśli korki nie współgrały z nimi. Po wlaniu likieru wszystko wylewało się. Korki nie trzymały się ani trochę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
19 sty 2024
Dzień dobry, z przykrością przeczytaliśmy Państwa opinię o korkach do butelek. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące, zwłaszcza jeśli zakupili Państwo butelki, aby podarować je komuś. Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności. Przyczyną problemu z korkami był błąd w procesie produkcji. Korki nie były prawidłowo dopasowane do butelek i dlatego nie trzymały się. Reklamacja Państwa zamówienia została uwzględniona na korzyść Klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji. Zależy nam na tym, aby nasi Klienci byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Butelki zamówione na początku grudnia, nie dotarły na święta i do tej pory ich nie ma, zero odp
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu SuperButelki.pl
17 sty 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię o naszym sklepie. Przykro nam, że złożone przez Państwa zamówienie nie zostało opłacone i zostało anulowane. Rozumiemy, że może to być frustrujące. Zgodnie z naszymi warunkami sprzedaży, zamówienie jest uważane za opłacone po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W przypadku, gdy wpłata nie zostanie zaksięgowana w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie jest anulowane. W przypadku Państwa zamówienia, wpłata nie została zaksięgowana w terminie. Dlatego też, zamówienie zostało anulowane. Pragniemy zapewnić, że staramy się, aby nasze procesy płatności były jak najbardziej sprawne. Podejmiemy kroki, aby poprawić naszą komunikację z klientami w przypadku, gdy wpłata nie zostanie zaksięgowana w terminie. Chcielibyśmy również przeprosić za niedogodności, jakie mogły wyniknąć z anulowania Państwa zamówienia. Z poważaniem, Zespół sklepu superbutelki.pl