nakrywamy.pl- Logo - Opinie

nakrywamy.pl
Opinie:

Opinie (2400) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (10 040)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
WSZYSTKO SUPER! BARDZO DOBRY KONTAKT,BARDZO DOBRA CENA,BARDZO SZYBKA DOSTAWA,WRĘCZ BŁYSKAWICZNA!SZTUĆCE FLAMES W WALIZCE POŁYSK 80 ELEMENTÓW BARDZO PIĘKNE I DOTARŁY DO MNIE W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM RANO-W CIĄGU 24 GODZIN. Z CAŁEGO SERCA POLECAM TEN SKLEP I SZTUĆCE GERLACH.TO JUŻ KOLEJNE MOJE TAKIE ZAMÓWIENIE I NAPEWNO NIE OSTATNIE BO JUŻ JUTRO ZAMÓWIĘ KOLEJNE NA PREZENT,TYM RAZEM SZTUĆCE GERLACH VALOR 68 EL. W WALIZCE. :) SZKODA TYLKO,ŻE TERAZ NIE MA MOŻLIWOŚCI KUPIENIA W WALIZKACH SZTUĆCÓW GERLACH ZAWIERAJĄCYCH RÓWNIEŻ 104 ELEMENTY(68 EL.+12 ŁYŻECZEK DO KAWY I 24 SZTUĆCE DO RYB).
JJ
Janina J.
OSTROŁĘKA

Najistotniejsza negatywna opinia

14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Piszę tą opinię nie otrzymawszy jeszcze zamówienia. Sklep poinformował mnie, że jednej rzeczy brakuje i nie był to problem więc poprosiłem o wysyłkę reszty. Dostałem wiadomość od kuriera, że paczka została zarejestrowana do odbioru, po czym po 3 kolejnych dniach roboczych kolejne informacje, że jednak kolejna rzecz jest uszkodzona i przesyłka się opóźni o minimum tydzień. Nie wiem w jaki sposób działa system ale pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdy po mailu od kuriera że paczka została nadana nagle się okazuje, że nie jest nawet skompletowana. Akurat zawierała produkt, na którym mi zależało aby przyszedł do konkretnej daty więc po mailu od przewoźnika zakładałem że w ciągu 2 dni roboczych będzie. Dodam też, że to nie jest moje pierwsze zamówienie w tym sklepie, z tego co pamiętam prawie każde było opóźnione przez brak produktów.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu nakrywamy.pl

 Sortuj  
Trafność
(18)
(16)
(68)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Trzeba rzetelnie wskazywać czy towar jest dostępny i w jakim czasie. Moje zapłacone zamówione określone było jako towar na magazynie a w rzeczywistości był brak towaru i w konsekwencji zwrot pieniędzy .
Zgłoś opinię
14 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Wszystko niby wporzadku ale pakowanie produktów moim zdaniem bardzo słabe , niektóre nie przekładane żadnym papierem albo mikroskopijnym .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
17 cze 2024
Witaj! Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam recenzji. Cieszymy się, że wszystko było w porządku z Twoim zamówieniem. Przykro nam jednak słyszeć, że uważasz, że pakowanie mogło być lepsze. W "Nakrywamy.pl" naszym celem jest nie tylko dostarczanie fantastycznych produktów, ale także upewnienie się, że dotrą one do Ciebie w najlepszym stanie. Z pewnością weźmiemy pod uwagę Twoją opinię, ponieważ zawsze szukamy sposobów na ulepszenie i udoskonalenie naszych usług. Jeszcze raz dziękujemy za wybranie "Nakrywamy.pl" i mamy nadzieję, że będziemy służyć Ci jeszcze lepiej w przyszłości! Dzięki!
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Żle zabezpieczone wieszaki, tak ze jeden rysował się o drugi. Na wieszakach są wgniecenia dodatkowo pudełko zostało przebite wieszakami
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
25 cze 2024
Witaj, Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji na temat Twoich doświadczeń z "Nakrywamy.pl". Zawsze szukamy sposobów na poprawę, więc naprawdę doceniamy Twoją opinię. Przykro nam jednak słyszeć, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. W "Nakrywamy.pl" naszym głównym celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług i upewnienie się, że nasi klienci są zadowoleni ze swoich doświadczeń. Rozumiemy, że każdy ma inny gust i czasami nie wszystko idzie zgodnie z planem. Chcemy jednak, abyś wiedział, że wszystkie opinie traktujemy poważnie i wykorzystujemy je jako okazję do zastanowienia się nad naszymi usługami i wprowadzenia niezbędnych ulepszeń. Ważne jest dla nas, aby stale się rozwijać i uczyć się na doświadczeniach naszych klientów. Dlatego jeszcze raz dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi. Mamy nadzieję, że dasz nam kolejną szansę w przyszłości i zobaczysz, jak bardzo się rozwinęliśmy. Pozdrawiamy, "Zespół Nakrywamy.pl
24 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
25 cze 2024
Witaj, Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam recenzji. Jesteśmy naprawdę wdzięczni za każdą opinię, pozytywną lub negatywną, ponieważ pomaga nam to w doskonaleniu się. Bardzo nam przykro, że Twoje doświadczenie z nami nie było najlepsze. Naszym celem jest zawsze zapewnienie najlepszej możliwej obsługi i przepraszamy, jeśli nie udało nam się tego osiągnąć podczas Twojej wizyty. W Nakrywamy.pl wierzymy, że nasi klienci zasługują na to, co najlepsze i staramy się to zapewnić. Nieustannie pracujemy nad sposobami ulepszenia naszych usług i upewnienia się, że każdy opuszcza nas z uśmiechem na twarzy. Mamy nadzieję, że dasz nam kolejną szansę w przyszłości, aby pokazać Ci nasz prawdziwy potencjał. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją recenzję! Dzięki, Zespół Nakrywamy.pl
21 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
21 cze 2024
Witaj! Przede wszystkim chcemy podziękować za poświęcenie czasu na pozostawienie nam recenzji. Cieszymy się, że wybrałeś nasz zestaw kawowy na prezent - to dla nas wiele znaczy! Przepraszamy, jeśli opakowanie nie spełniło Twoich oczekiwań, ale w Nakrywamy.pl wierzymy w ograniczanie niepotrzebnych odpadów i stosowanie materiałów przyjaznych dla środowiska. Dlatego, gdy tylko jest to możliwe, wybieramy minimalne i zrównoważone opakowania. Jeśli jednak serwisy są w opakowaniach producenckich, informację taką podajemy przy każdym odpowiednim produkcie. Mamy nadzieję, że pomimo opakowania, prezent spodobał się i został doceniony przez obdarowaną osobę. Jeszcze raz dziękujemy za wasze wsparcie i opinie - pomagają nam one kontynuować naszą misję uczynienia prezentów bardziej odpowiedzialnymi i znaczącymi.🌱☕️
19 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
20 cze 2024
Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam recenzji. Doceniamy wszelkiego rodzaju opinie i przykro nam słyszeć, że Twoje doświadczenia z nami nie były na 5 gwiazdek. Zawsze staramy się zapewnić najlepszą możliwą obsługę, więc rozczarowujące jest to, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Rozumiemy, że każdy ma inny gust i preferencje, ale wierzymy, że nasza filozofia oferowania wysokiej jakości produktów wyróżnia nas na tle innych. Weźmiemy pod uwagę Twoją opinię i będziemy pracować nad poprawą naszej ogólnej obsługi. Jeszcze raz dziękujemy za wybranie Nakrywamy.pl - mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli kolejną szansę, aby Cię zachwycić!
3 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Pomylone zamówienie. Brak zamówionego towaru. Brak kontaktu celem wyjaśnienia pomyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
6 cze 2024
Dzień dobry, niestety nie otrzymaliśmy informacji reklamacyjnej z Państwa numerem zamówienia. Bardzo prosimy o kontakt na adres: reklamacje@nakrywamy.pl
22 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Wysłali uszkodzone sztućce i jeszcze musiałam odesłać na swój koszt. Dramat
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
24 maj 2024
Pani Eryko, jeśli produkt jest uszkodzony, to odbieramy je na swój koszt po zgłoszeniu reklamacji. Pani nie chciała czekać na rozpatrzenie sprawy i sama zwróciła nam produkt.
16 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
17 maj 2024
Dziękujemy za Twoją recenzję!
7 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 cze 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na przedstawienie nam swojej recenzji. Przykro nam słyszeć, że Twoje doświadczenie nie było najlepsze. W Nakrywamy.pl wierzymy w świadczenie wysokiej jakości usług i staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów. Chcielibyśmy mieć szansę, aby Ci to wynagrodzić, więc skontaktuj się z nami, jeśli chcesz, abyśmy spróbowali ponownie!
2 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
6 cze 2024
Dziękujemy, że poświęciłeś czas, aby nas zrecenzować! Przykro nam, że nie miałeś wspaniałych doświadczeń. W Nakrywamy.pl staramy się zapewnić naszym klientom najlepsze możliwe usługi i doświadczenia. Poważnie podchodzimy do opinii każdego klienta i zawsze dążymy do poprawy. Dziękujemy za opinię i mamy nadzieję, że jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować naszej pomocy, następnym razem będziemy mieć dla Ciebie lepszą obsługę.
CK
Cecylia K.
laskarzew
26 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
4 cze 2024
Dziękujemy za wypróbowanie naszych usług! Przykro nam słyszeć, że Twoje ogólne doświadczenie nie było na równi, ale doceniamy Twoją konstruktywną opinię. W Nakrywamy.pl staramy się zapewnić doskonałą obsługę klienta i najlepsze możliwe produkty. Jeśli jest coś jeszcze, co możemy zrobić, aby poprawić Twoje wrażenia, nie wahaj się skontaktować z nami bezpośrednio.
24 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
4 cze 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na recenzję Nakrywamy.pl! Bardzo nam przykro, że Twoje doświadczenie nie spełniło Twoich oczekiwań i chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności. W Nakrywamy.pl staramy się zapewnić najlepszą możliwą obsługę poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów z doskonałą obsługą klienta. Nasz zespół nieustannie ciężko pracuje, aby zapewnić naszym klientom przyjemne zakupy i mamy szczerą nadzieję, że wkrótce dasz nam kolejną szansę.
18 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
20 maj 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie opinii! Doceniamy wszelkie opinie naszych klientów. Chociaż rozumiemy, że Twoje doświadczenie nie było tym, czego oczekiwałeś, mamy nadzieję, że dasz nam kolejną szansę w przyszłości.
13 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
13 maj 2024
Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na recenzję Nakrywamy.pl! Naprawdę doceniamy Twoją opinię, zarówno pozytywną, jak i negatywną. W Nakrywamy.pl staramy się tworzyć wygodną, pomocną usługę dla naszych klientów, która ułatwia im życie. Rozumiemy, że czasami sprawy nie idą tak gładko, jak byśmy tego chcieli i zawsze szukamy sposobów na poprawę. Jeszcze raz dziękujemy za Twoje uwagi - pomagają nam one tworzyć lepsze doświadczenia dla naszych klientów!
6 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Kupiłam serwis, którego nie mieli na magazynie :(

Zamówiłam serwis i niestety po paru dniach okazało się, że nie było wszystkich elementów na stanie :( musiałam szybko wybrać nowy (to miał być prezent dla rodziców). Za szybką dostawę na czas daję 3 a nie 1 gwiazdkę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
10 maj 2024
Bardzo dziękujemy za twoją recenzję! Przykro nam słyszeć, że nie wszystkie elementy Twojego zamówienia były dostępne w magazynie - z pewnością nie było to doświadczenie, którego chcieliśmy. Cieszymy się, że mogliśmy szybko dostarczyć Ci alternatywny produkt i że dotarł on na czas. Cieszymy się, że nawet po tym incydencie nadal przyznałeś nam 3 gwiazdki! Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię i za wybranie Nakrywamy.pl dla Twoich potrzeb zakupowych.
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
25 kwi 2024
Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie opinii na temat Nakrywamy.pl. Zawsze szukamy sposobów na ulepszenie naszych usług i zapewnienie jak najlepszych wrażeń z zakupów. Rozumiemy, że czasami możemy nie mieć w magazynie wszystkich produktów, których potrzebujesz lub chcesz, i przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogło to spowodować. W Nakrywamy.pl staramy się zapewnić naszym klientom dostęp do najszerszego wyboru produktów w najlepszych dostępnych cenach. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie i mamy nadzieję, że będziesz kontynuować zakupy u nas w przyszłości!
4 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Nic
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nakrywamy.pl
8 maj 2024
Witamy, dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak z powodu braku opisu nie wiemy co możemy poprawić i jak Pani pomóc. Z czego wynika Pani niezadowolenie? Być może jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Pani pytania? Zapraszamy do kontaktu - Nakrywamy.pl