Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
11 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Sklep z produktami bardzo dobrej jakości, szybka realizacja zamówienia i bezproblemowe zwroty. Czasami brakuje zdjęć produktów na modelach, np. Kapelusze :) dwukrotnie zamówiłam w ciemno i niestety wyobrażałam sobie je inaczej „na głowie” - reszta bez zarzutu :)
poprawić funkcjonalność strony,, bo chodzi tragicznie, być bardziej otwartym na rozwiązywanie problemów kupujących. Jeśli ktoś skorzystał z przysługujących mu rabatów w tym wypadku pierwszego rabatu na zakupy i dokonał go, ale po jego otrzymaniu i przymierzeniu zwrócił do sklepu zakupiony towar, to klient powinien utrzymać ten sam rabat na kolejną rzecz ponieważ tak naprawdę nic nie kupił i nie skorzystał z rabatu. W waszym przypadku jest zupełnie inaczej, co dla mnie jest po prostu głupie. Obsługa klienta sklepu internetowego jest mało empatyczna, uprzejma i pomocna.
zamówiłem dwie pary butów jednakowych w dwóch różnych rozmiarach, a otrzymałem dwie różne pary. To tyle.
Jedną parę, którą nie byłem zainteresowany oczywiście odeślę.
Zgłoś opinię
17 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Brak darmowej przesyłki zwrotnej
Zgłoś opinię
11 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Przyspieszyc dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
10 dni temu
Dzień dobry,
dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię.
Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane terminowo.
Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszych procesów, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani.
Mamy nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji skorzysta Pan w przyszłości z zakupów w sklepie S’portofino.
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 mar 2024
Opinia zweryfikowana
W ofercie znajdował się produkt niedostępny. Pomimo tego dokonałam niby-zakupu i płatności. Jedyny plus, że płatność została szybko zwrócona. Niestety produkt nadal pozostawał w ofercie przez jakiś czas wprowadzając w błąd zainteresowanych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
16 kwi 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię.
Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
brakujacy produkt
jednak produkt ktory całkiem dlugo widniał jako dostepny nagle kiedy zdecydowalem sie go zakupic jednak nie byl dostepny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
17 kwi 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię.
Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować. Aktualizacja stanów na stronie w takim przypadku może niekiedy się wydłużyć.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
Zespół S’portofino
24 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Towar był dostępny ale anulowali zamowienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
18 kwi 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię.
Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
22 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Znaczek miał być biały a jest czarny
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
18 kwi 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za przesłaną opinię.
Jest nam bardzo przykro, że taka sytuacja miała miejsce i produkt nie spełnił oczekiwań.
Prosimy o kontakt drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta – sklep@sportofino.com
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
27 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Komunikacja, kompetencje, infolinia!!
Dokładniej przygotować rzeczy do wysyłki, a przede wszystkim poprawiać komunikatywność i kompetencje na infolinii, bo błąd pakowania to pół biedy, ale dramat w komunikacji to poważny błąd.
Zgłoś opinię
23 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam spodnie i przyszło że są nieobecne, pobrano pieniądze. Dalej były na stronie, że są w sprzedaży. Masakra, słaba obsługa do 16:00
Zgłoś opinię
14 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Po dzień dzisiejszy nie otrzymałam swojego zamówionego towaru ani żadnej informacji na temat mojego zamówienia
Zgłoś opinię
27 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Spodnie, które zamawiałam zostały dostarczone do sklepu brudne, w związku z czym ich nie kupiłam.
Zgłoś opinię
20 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówienie na odbiiór w Klifie i nic… po kilku dniach anulowanie zlecenia - po co to zamieszanie?
Zgłoś opinię
23 lut 2024
Opinia zweryfikowana
tragiczny proces i czas zwrotu i zwrotu pieniędzy
kontakt z klientem, informacje o zwrotach, zwrot środków w ustalonym terminie.
Zgłoś opinię
25 lut 2024
Opinia zweryfikowana
To jest jakiś żart na zwrot kosztów czeka się ponad miesiąc
Zgłoś opinię
12 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Termin realizacji… kurier działa…
Termin realizacji… kurier działa szybko, sklep już nie :/
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.