Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
7 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Podoba mi się,że można zamawiać towar na sklep i , że opłata jest przy odbiorze w sklepie.A nie podoba mi się, że towar zakupiony w sklepie ma inne gorsze zasady zwrotu towaru.Uwazam ,że powinno być na tych samych zasadach jak zamawianie on-line.
poprawić funkcjonalność strony,, bo chodzi tragicznie, być bardziej otwartym na rozwiązywanie problemów kupujących. Jeśli ktoś skorzystał z przysługujących mu rabatów w tym wypadku pierwszego rabatu na zakupy i dokonał go, ale po jego otrzymaniu i przymierzeniu zwrócił do sklepu zakupiony towar, to klient powinien utrzymać ten sam rabat na kolejną rzecz ponieważ tak naprawdę nic nie kupił i nie skorzystał z rabatu. W waszym przypadku jest zupełnie inaczej, co dla mnie jest po prostu głupie. Obsługa klienta sklepu internetowego jest mało empatyczna, uprzejma i pomocna.
zamówiłem dwie pary butów jednakowych w dwóch różnych rozmiarach, a otrzymałem dwie różne pary. To tyle.
Jedną parę, którą nie byłem zainteresowany oczywiście odeślę.
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Brak darmowej przesyłki zwrotnej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
9 dni temu
Dzień dobry,
dziękujemy za poświęcony czas i wyrażenie opinii.
W przypadku posiadania konta Klienta, zwrot towaru jest bezpłatny.
Zachęcam do dołączenia do S’portofino Club.
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
13 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Przyspieszyc dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
25 kwi 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię.
Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane terminowo.
Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszych procesów, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani.
Mamy nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji skorzysta Pan w przyszłości z zakupów w sklepie S’portofino.
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
27 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Towar był dostępny ale anulowali zamowienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
18 kwi 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię.
Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
22 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Znaczek miał być biały a jest czarny
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
18 kwi 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za przesłaną opinię.
Jest nam bardzo przykro, że taka sytuacja miała miejsce i produkt nie spełnił oczekiwań.
Prosimy o kontakt drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta – sklep@sportofino.com
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
brakujacy produkt
jednak produkt ktory całkiem dlugo widniał jako dostepny nagle kiedy zdecydowalem sie go zakupic jednak nie byl dostepny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
17 kwi 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię.
Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować. Aktualizacja stanów na stronie w takim przypadku może niekiedy się wydłużyć.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
Zespół S’portofino
8 mar 2024
Opinia zweryfikowana
W ofercie znajdował się produkt niedostępny. Pomimo tego dokonałam niby-zakupu i płatności. Jedyny plus, że płatność została szybko zwrócona. Niestety produkt nadal pozostawał w ofercie przez jakiś czas wprowadzając w błąd zainteresowanych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
16 kwi 2024
Dzień dobry,
dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię.
Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy
Zespół S’portofino
28 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego…
Zdjęcia nie odzwirciedlają faktycznego wyglądu rzeczy.
Zgłoś opinię
27 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Spodnie, które zamawiałam zostały dostarczone do sklepu brudne, w związku z czym ich nie kupiłam.
Zgłoś opinię
27 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Ubrania powinny być większe, długi zwrot płatności.
Zgłoś opinię
26 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Komunikacja, kompetencje, infolinia!!
Dokładniej przygotować rzeczy do wysyłki, a przede wszystkim poprawiać komunikatywność i kompetencje na infolinii, bo błąd pakowania to pół biedy, ale dramat w komunikacji to poważny błąd.
Zgłoś opinię
25 lut 2024
Opinia zweryfikowana
To jest jakiś żart na zwrot kosztów czeka się ponad miesiąc
Zgłoś opinię
23 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam spodnie i przyszło że są nieobecne, pobrano pieniądze. Dalej były na stronie, że są w sprzedaży. Masakra, słaba obsługa do 16:00
Zgłoś opinię
23 lut 2024
Opinia zweryfikowana
tragiczny proces i czas zwrotu i zwrotu pieniędzy
kontakt z klientem, informacje o zwrotach, zwrot środków w ustalonym terminie.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.