runningxpert.com/pl- Logo - Opinie

runningxpert.com/pl
Opinie:

Opinie (64) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (94)

4,72
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 10 sty 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
runningxpert.com/pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Polecam. Transakcja bez problemowa. Wszystko ok. Buty Asics Cumulus 25 na razie przymierzone - super pierwsze wrażenie. Jeszcze nie przetestowane

najbardziej krytyczna opinia

18 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Negatywna. Zapłaciłam za zamówienie. Całkowicie anulowane moje zamówienie i zwrot pieniędzy. Zero informacji. Po prostu nie wysłali produktów
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu runningxpert.com/pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(1)
(4)
Resetuj
29 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu runningxpert.com/pl
30 kwi 2024
Bardzo dziękujemy za recenzję! Przykro nam, że nie miałeś z nami 5-gwiazdkowego doświadczenia. Chcemy zapewnić naszym klientom najlepszą możliwą obsługę i stale dążymy do poprawy. Chcielibyśmy usłyszeć, co możemy poprawić i czy doświadczyłeś jakichś problemów? Zachęcamy do napisania lub zadzwonienia do nas i życzymy miłego dnia! Sportowe pozdrowienia Astrid, RunningXpert.com
27 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
My order was cancelled without my consent
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu runningxpert.com/pl
29 sty 2024
Hi Michal,  Thank you for your answer. I understand your frustraion on this matter. Our business is built up with people, and people can unfortunately make mistakes. This time a mistake was made, when the shoe came onto the website and showed a way lower price than normally. As the shoe is new on the market, the price is still at the suggested retail price and can probably not be found online (or in a store) to a discounted price (at least not a major one). The price that mistakenly appeared on the page is therefore an unrealistically low selling price and not a price you would expect the shoes to be discounted. Because the difference in the price is so large, the puchase is seen as a puchase in bad faith and we have therefore seen us entitled to cancel your order and refund you the money. I am glad to hear that you find our website reliable, and we also strive to be as reliable as possible, but sometimes mistakes can occur, and we are of course very sorry about that. If there is anything I can do, please let me know, then I will look into it to see if I can help out 🙂  Once again I apologise for the mistake and the inconvenience this has brought you, but I hope for your understanding and forgivenes of this mistake.
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak możliwości wygenerowania ponownie linku do płatności, co skutkowało anulowaniem zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu runningxpert.com/pl
30 sty 2024
Hi Luksaw, Thank you for reaching out. We do accept VISA, MASTERCARD or PAYPAL. Maybe your bank is waiting for you to validate the payment into your bank app.? Please clean your browser before trying again, or use another browser/device. I hope this could have helped.
18 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Negatywna. Zapłaciłam za zamówienie. Całkowicie anulowane moje zamówienie i zwrot pieniędzy. Zero informacji. Po prostu nie wysłali produktów
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu runningxpert.com/pl
21 sie 2023
Hi  Katarzyna, Thank you for reaching out. i can confirm that you´ve been refunded from order 23658440:
14 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak realizacji zamówienia, brak kontaktu ze strony sklepu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu runningxpert.com/pl
15 sie 2023
Hi, We are truly sorry to hear that you had a bad experience with our shop, and we would like to look further into your case. We are very sorry if you havn"t heard from us after contacting us. Please contact us again, over mail, contact our Customer Care team on this email and we will help look in to this matter and solve the problems as soon as possible. customerservice@runningxpert.com Best regards Team RunningXpert.com