Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
2 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Materiał zgodny z opisem.uszycie zgodne z wymiarami.
Natomiast komunikacja pozostaje do zmiany gdyż informacja o statusie nie była wysyłana na bieżąco. Na moją prośbę co i jak musialam ponowić prośbę o informację zwrotną. Poza tym czas oczekiwania był dłuższy niż opisany na stronie. Warto nad tym popracować i będzie super. Jeśli bym.chciala ponownie tu kupować to musiałbym się zastanowić dwa razy czy skorzystam.
Niestety tym razem zasłonki były za krótkie i w niektórych miejscach pozaciągane. Pewnie dlatego, że nie były tak jak firanki opakowane w folię.
Firanki świetne.
Dziękujemy za przyznanie nam trzech gwiazdek. Bardzo żałujemy, że nie uzasadniła Pani tej oceny, co pozwoliłoby nam na dalsze podnoszenie jakości świadczonych usług.
13 dni temu
Opinia zweryfikowana
Wszystko dobrze
Zgłoś opinię
4 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu alena-firany.pl
9 dni temu
Panie Bartłomieju, bardzo nam przykro z powodu Pana negatywnej opinii. Nie jesteśmy pewni, co miało na nią wpływ, ponieważ nie skontaktował się Pan z nami w celu omówienia problemu.Z naszych informacji wynika, że zamówienie zostało zrealizowane poprawnie i dostarczone w deklarowanym terminie.
Zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego, abyśmy mogli wspólnie przeanalizować sytuację i znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Oczekujemy na Pana wiadomość.
Infolinia (+48) 15 810 10 30 | e-mail: sklep@alena-firany.pl
Roleta bardzo ładna z jednym mankamentem że nie równo się układa przy podwijaniu. Mimo to polecam bo naprawdę jest śliczna.
Zgłoś opinię
27 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Firany są bardzo ładne natomiast jestem zawiedziona taśma, która jest na sztywne żyłce, a nie ma nitce.To powoduje że FIRANA nie układa się tak.ładnie jak.powinna
Firany ca bardzo ładne
Zgłoś opinię
25 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu alena-firany.pl
9 dni temu
Dziękujemy za przyznanie nam trzech gwiazdek. Bardzo żałujemy, że nie podzieliła się Pani szczegółowymi uwagami dotyczącymi tej oceny. Każda informacja zwrotna jest dla nas niezwykle cenna, gdyż pozwala nam na ciągłe doskonalenie jakości świadczonych usług.
Zachęcamy do przekazania nam dodatkowych uwag, które pomogą nam lepiej zrozumieć Pani oczekiwania i potrzeby. Prosimy o kontakt za pomocą maila lub telefonicznie, abyśmy mogli szczegółowo omówić wszelkie kwestie.
24 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Mało dokładne wykończenie
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania, delikatna skaza na firanie, uszycie perfekcyjne.
Zgłoś opinię
14 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Firany piękne jednak tym razem jedna z trzech firan nacięta ( udało się to odciąć) i w taśmie nieoczekiwane wiązanie ( trzeba było pruć, aby wyciąć część taśmy do momentu wiązania - zawsze kupuję dłuższą taśmę na wszelki wypadek).
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu alena-firany.pl
9 dni temu
Z przykrością przyjęliśmy informację, że nasze produkty nie spełniły Pani oczekiwań. Bardzo żałujemy, że nie skontaktowała się Pani z nami od razu, co umożliwiłoby szybką wymianę produktu.
Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią, gdzie nasi konsultanci są gotowi niezwłocznie odpowiedzieć na wszelkie Pani pytania i pomóc w znalezieniu satysfakcjonującego rozwiązania. Jesteśmy do Pani dyspozycji.
13 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Ładne zasłony, niestety bardzo słabo zaciemniają.
Zgłoś opinię
8 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Polecam!
Polecam serdecznie, szybko i profesjonalnie. Dobra komunikacja.
Zgłoś opinię
8 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu alena-firany.pl
6 kwi 2024
Przykro nam, że nasze produkty nie spełniły Pani oczekiwań. Jesteśmy zawsze otwarci na feedback naszych klientów, gdyż jest on dla nas kluczowy w dążeniu do ciągłego ulepszania naszej oferty oraz obsługi klienta. Bardzo żałujemy, że nie otrzymaliśmy od Pani konkretnego komentarza dotyczącego problemów związanych z produktami, co pozwoliłoby nam na bezpośrednie rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Zapewniamy, że każda uwaga jest dla nas ważna i stanowi cenne źródło informacji o tym, jak możemy poprawić nasze usługi.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.