Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
10 sie 2024
Opinia zweryfikowana
Wszystko bardzo ładnie dostarczone i szybko ale brakuje mi informacji o zamówieniu. To znaczy w innych firmach jest informacja o złożeniu zamówienia tak jak tu, następnie jest informacja o wysłaniu zamówienia tu jej nie ma. I nie wiem czy przelew doszedł czy nie, czy za tydzień dowiem się że w związku brakiem przelewu zamowienie nie może być wysłane. dlatego tylko 4 gwiazdki. Ale ogólnie polecam. Pewnie jeszcze nie raz skorzystam.
Dostawa na terenie Polski express!
Szukałam w zacnego zestawu do monitoringu który będzie monitorował ogród i domu podczas mojej nieobecności o samym systemie będę mogła się wypowiedzieć aż do mnie dotrze ze względu na to że czytałam i szukałam odpowiedniego systemu wraz z wysyłką do Bułgarii. Aczkolwiek we chwili składania zamówienia występował błąd mimo faktu że sklep oferuje wysyłkę do większości krajów z ich listy. Dlatego też jedynie 3 gwiazdki. Skoro jest możliwość wysyłki do kraju jak Bułgaria wystarczyło się skontaktować z kupującym wysłałam nawet zapytanie. Niestety kurier z Polski do Bułgarii kosztował mnie kolejnych 100zl, na sam system jestem ciekawa aż wkoncu dojdzie.
Słaby kontakt. Brak odpowiedzi na wysyłane wiadomości. Sprzeczne informacje.
Zgłoś opinię
17 lip 2024
Opinia zweryfikowana
Czas dostawy
Zgłoś opinię
13 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Dostawa na terenie Polski express!
Szukałam w zacnego zestawu do monitoringu który będzie monitorował ogród i domu podczas mojej nieobecności o samym systemie będę mogła się wypowiedzieć aż do mnie dotrze ze względu na to że czytałam i szukałam odpowiedniego systemu wraz z wysyłką do Bułgarii. Aczkolwiek we chwili składania zamówienia występował błąd mimo faktu że sklep oferuje wysyłkę do większości krajów z ich listy. Dlatego też jedynie 3 gwiazdki. Skoro jest możliwość wysyłki do kraju jak Bułgaria wystarczyło się skontaktować z kupującym wysłałam nawet zapytanie. Niestety kurier z Polski do Bułgarii kosztował mnie kolejnych 100zl, na sam system jestem ciekawa aż wkoncu dojdzie.
Staranność w skompletowaniu zamówienia, lepsze pakowanie, a nie tylko owinięcie czarną taśmą, no i przede wszystkim kontakt z klientem. Nie wystarczy podać numer telefonu pod, który klient może sobie zadzwonić, ale może też dać coś od siebie i przynajmniej w mailu poinformować o statusie zamówienia, jego wysyłce, czy sposobu załatwienia reklamacji, o słowie ,,przepraszam za kłopot" nie wspomnę, bo to minimum.
Zgłoś opinię
4 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Ceny produktów bardzo wysokie, te same produkty można kupić o kilkaset złoty taniej praktycznie wszędzie. Ocena jest adekwatna do pomocy posprzedażowej jaką otrzymałem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Zabezpieczeniapoznan.pl - Monitoring i systemy alarmowe
5 lut 2024
Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za Pana opinię. Chcielibyśmy wyjaśnić, że staramy się utrzymać konkurencyjne ceny, oferując jednocześnie wysoką jakość produktów oraz kompleksowe wsparcie dla naszych klientów.
W przypadku rejestratora Hikvision DS-7608NXI-K1/8P, którego Pan zakupił, pragniemy zaznaczyć, że nasza cena jest jedną z najniższych na rynku. Cieszymy się, że zdecydował się Pan na zakup w naszym sklepie.
Jednocześnie zapraszamy na kanał firmowy YouTube Zabezpieczenia Poznań,gdzie posiadamy filmy pozwalające podłączyć większość urządzeń z oferty. Oprocz tego zawsze polecamy kontakt z naszymi polecanymi monterami którzy mogą pomóc skonfigurować sprzęt zdalnie.
Z poważaniem,
Zespół Zabezpieczenia Poznań
11 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Towar dotarł używany i całkowicie niezgodny z zamówieniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Zabezpieczeniapoznan.pl - Monitoring i systemy alarmowe
19 kwi 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami i przepraszamy za wszelkie niedogodności, które napotkał Pan podczas ostatniego zamówienia.
Zawsze w przypadku niezgodności lub gdy towar jest uszkodzony lub naruszony, zamawiamy do klienta kuriera na nasz koszt i bez słów wymieniamy sprzęt na nowy. Pana wysyłkę aby przyspieszyć zamówienie wysłaliśmy bezpośrednio od producenta.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i liczymy na możliwość udowodnienia wysokiej jakości naszych usług w przyszłości.