Hurtownia Partner - fhpartner.eu
Opinie:

Opinie (160) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (160)

4,91
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 31 lip 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Hurtownia Partner - fhpartner.eu spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

8 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Ogolnie jest w porządku. Mała uwaga odnośnie pakowania. Jeden róg antyramy jest uszkodzony gdyż rogi nie były wystarczajaco zabezpieczone.

najbardziej krytyczna opinia

27 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam uszkodzony kwietnik. Dwa razy taka sama sytuacja. Nieodpowiednie zabezpieczenie do transportu. Brak zwrotu pieniędzy
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Hurtownia Partner - fhpartner.eu

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
27 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam uszkodzony kwietnik. Dwa razy taka sama sytuacja. Nieodpowiednie zabezpieczenie do transportu. Brak zwrotu pieniędzy
Zgłoś opinię
31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Tragedia to mało powiedziane

Na kilkanaście zamówionych przeze mnie przedmiotów firma miała dostępny tylko jeden!! Mimo, że cała reszta była cały czas dostępna na stronie i można było to kupić, ja dostałam informację, że tych rzeczy nie ma. Cyrk na kółkach! Po co rzeczy są na stronie, skoro ich nie ma? Ta firma to jakiś żart... Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Hurtownia Partner - fhpartner.eu
31 lip 2023
Wcześniej borykaliśmy się z takimi problemami z uwagi na połączoną sprzedaż internetową ze stacjonarną. W chwili obecnej 99% zamówień obsługujemy online i nie zdarzają się takie sytuacje. Za wcześniejsze niedogodności serdecznie przepraszamy. Niemniej jednak informowaliśmy o możliwości wystąpienia takich sytuacji w informacjach/regulaminie z czym, jak widać, się Pani nie zaznajomiła.
27 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupiłam kwietnik i dostałam uszkodzony. Drugi kupiłam to samo. Nieodpowiednie pakowanie. I brak zwrotu pieniędzy
Zgłoś opinię