Denley.pl- Logo - Opinie

Denley.pl
Opinie:

Opinie (802) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4623)

4,79
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 wrz 2012
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Denley.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jakosciowo ciuchy są doskonałe, natomiast jedna gwiazdka mniej za to, że rozmiary są zawyżone - trzeba kupować co najmniej o jeden rozmiar większe niż się nosi.

najbardziej krytyczna opinia

21 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Przy wyborze rozmiaru odzieży jest napisane, że rozmiarówka jest zaniżona. Zgodnie z tą informacją zamówiłem bluzę i t-shirt o rozmiar większe. Okazało się, iż są za duże. Ta informacja wprowadza w błąd.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Denley.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(11)
(11)
(12)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Pierwsze zamówione spodnie, brudna od jakieś rdzy prawa nogawka. Drugie zamówienie tych samych spodni, urwał się główny guzik, przy próbie założenia i zapięcia spodni.
Zgłoś opinię
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Lepiej doprecyzować dane rozmiarowo, żeby nie wprowadzać w błąd i konsternację
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
10 dni temu
Dziękujemy za opinię. W trosce o komfort zakupów w karcie każdego produktu znajduje się tabela z rozmiarami, dzięki czemu Klienci w każdym momencie mogą dobrać odpowiedni rozmiar. Wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę, dlatego prosimy sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy każdym opisie przedmiotu. Poradnik jak mierzyć odzież i dopasować rozmiar znajduje się w sekcji: Jak dobrać rozmiar. Warto również skorzystać z porady naszych konsultantów, którzy chętnie pomogą w każdej sprawie. Zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
DZ
Darek Z.
Warszawa
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamawiiać towar zgodny z rozmiarami europejskimi a nie chińskimi czy tureckimi.Rozmiary są zaniżone!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
11 dni temu
Dziękujemy za opinię. W trosce o komfort zakupów w karcie każdego produktu znajduje się tabela z rozmiarami, dzięki czemu Klienci w każdym momencie mogą dobrać odpowiedni rozmiar. Wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę, dlatego prosimy sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy każdym opisie przedmiotu. Poradnik jak mierzyć odzież i dopasować rozmiar znajduje się w sekcji: Jak dobrać rozmiar. Warto również skorzystać z porady naszych konsultantów, którzy chętnie pomogą w każdej sprawie. Zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
10 kwi 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
9 kwi 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dotarła do mnie połowa zamówień i w zasadzie cena jest wysoka gdyż to samo na innych stronach można kupić taniej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
10 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Przeanalizowaliśmy zaistniałą sytuację, złożone zamówienia po przekierowaniu ich przez Panią do punktu odbioru nie zostały odebrane i wróciły do siedziby naszej firmy. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
ubrania słabej jakości, raczej nic nie poprawicie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
29 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Pomimo dokładnego zmierzenia ze spodniami posiadanymi te zamowione okazały się za małe. Odesłałem.. i tutaj kolejna niespodzianka, odesłanie na swój koszt...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar nie spełnia oczekiwań, nie adekwatny do przedstawionego do tego ze zdjęcia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
20 mar 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość ubrań - sporo chińskiej tandety wśród której mozna znaleźć coś fajnego.
Zgłoś opinię
28 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Na razie jedną gwiazdkę bo nie otrzymałam do tej pory zwrotu pieniędzy za zwrócony towar I poniesione koszta z nim związane.A jedną gwiazdką jest za Kolor kurtki bo mi się podobał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za opinię, środki zwróciliśmy dnia 29.01.2024 r. Prosimy o weryfikację.
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Pościel jest zrobiona ze słabej jakości materiałów. Prześcieradła są ok
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Solidny sklep, fatalna jakość produktów

Szybka realizacja zamówienia, jednak zamówione produkty okazały się tandetną odzieżą wyprodukowaną w Azji.
Zgłoś opinię
22 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep przysłał towar w idealnym stanie ,ale powinien byc zapakowany w kartonie a nie w worku i oklejony jak 5kg kokainy .Po 2 problem z kurierem DPD ,ktory ewidentnie robil na zlość i zwlekał z dostarczeniem przesyłki prawie 3 dni . Nawet killka telefonów do niego całkowicie go nie ruszyło.Nie wiem czy to jest ogólny problem z firmą DPD natomiast z tym kurierem to nie pierwsza tego typu akcja,ale rozumiem,ze Firma Denley w tym przypadku nie moze nic zrobic..Jezeli nadal bedziecie pakować towar jak w ciucholandzie lub dla uchodzcow to na pewno stracicie wiele klientów
Zgłoś opinię
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Ubrania średniej jakości sztuczne.
Zgłoś opinię
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Wszystko super tylko dziurawe kieszenie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
12 lut 2024
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Na adres mailowy przesłaliśmy Państwu instrukcję reklamacji. Prosimy odesłać towar, wymienimy go na nowy, wolny od wad bądź zwrócimy należność. Pozdrawiamy.
16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię