Denley.pl- Logo - Opinie

Denley.pl
Opinie:

Opinie (830) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4666)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 wrz 2012
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Denley.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakosciowo ciuchy są doskonałe, natomiast jedna gwiazdka mniej za to, że rozmiary są zawyżone - trzeba kupować co najmniej o jeden rozmiar większe niż się nosi.

najbardziej krytyczna opinia

21 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Przy wyborze rozmiaru odzieży jest napisane, że rozmiarówka jest zaniżona. Zgodnie z tą informacją zamówiłem bluzę i t-shirt o rozmiar większe. Okazało się, iż są za duże. Ta informacja wprowadza w błąd.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Denley.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(70)
(10)
(10)
Resetuj
23 godziny temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamawiałem to co mi się podobało, spełniło to moje oczekiwania...
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Darmowa dostawa ale zwrot juz jest kosztowny a przecież nie zawsze wszystko będzie pasować. To mnie zniechęciło.
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Pierwsze zamówione spodnie, brudna od jakieś rdzy prawa nogawka. Drugie zamówienie tych samych spodni, urwał się główny guzik, przy próbie założenia i zapięcia spodni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
7 dni temu
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Na adres mailowy przesłaliśmy Państwu instrukcję reklamacji. Prosimy odesłać towar, wymienimy go na nowy, wolny od wad bądź zwrócimy należność. Pozdrawiamy.
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
7 dni temu
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
DM
Danuta m.
wrocław
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
rozmiarowka jakas dokladna wszystko 4 metry za duze
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakosciowo ciuchy są doskonałe, natomiast jedna gwiazdka mniej za to, że rozmiary są zawyżone - trzeba kupować co najmniej o jeden rozmiar większe niż się nosi.
Zgłoś opinię
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
KD
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
10 kwi 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość materiału, kroju i wykonania jest na najwyższym poziomie. Niestety sposób oznakowania rozmiaru kurtki psuje całość transakcji. Należy rozwiązać ten problem gruntownie od podstaw, aby satysfakcja kupującego była również na najwyższym poziomie.
Zgłoś opinię
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
ubrania słabej jakości, raczej nic nie poprawicie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
29 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!