Denley.pl- Logo - Opinie

Denley.pl
Opinie:

Opinie (792) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4610)

4,79
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 wrz 2012
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Denley.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

16 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Rozmiarówka nie jest zgodna z rzeczywistoscia mimo że pomiary były robione jak w informatorze i zakupione nr większe jak zalecają .... ale ogólnie produkty super

najbardziej krytyczna opinia

21 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Przy wyborze rozmiaru odzieży jest napisane, że rozmiarówka jest zaniżona. Zgodnie z tą informacją zamówiłem bluzę i t-shirt o rozmiar większe. Okazało się, iż są za duże. Ta informacja wprowadza w błąd.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Denley.pl

 Sortuj  
Trafność
(65)
(11)
(11)
Resetuj
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jakosciowo ciuchy są doskonałe, natomiast jedna gwiazdka mniej za to, że rozmiary są zawyżone - trzeba kupować co najmniej o jeden rozmiar większe niż się nosi.
Zgłoś opinię
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość materiału, kroju i wykonania jest na najwyższym poziomie. Niestety sposób oznakowania rozmiaru kurtki psuje całość transakcji. Należy rozwiązać ten problem gruntownie od podstaw, aby satysfakcja kupującego była również na najwyższym poziomie.
Zgłoś opinię
DM
Danuta m.
wrocław
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
rozmiarowka jakas dokladna wszystko 4 metry za duze
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
KD
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dotarła do mnie połowa zamówień i w zasadzie cena jest wysoka gdyż to samo na innych stronach można kupić taniej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
10 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Przeanalizowaliśmy zaistniałą sytuację, złożone zamówienia po przekierowaniu ich przez Panią do punktu odbioru nie zostały odebrane i wróciły do siedziby naszej firmy. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
DZ
Darek Z.
Warszawa
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamawiiać towar zgodny z rozmiarami europejskimi a nie chińskimi czy tureckimi.Rozmiary są zaniżone!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
9 dni temu
Dziękujemy za opinię. W trosce o komfort zakupów w karcie każdego produktu znajduje się tabela z rozmiarami, dzięki czemu Klienci w każdym momencie mogą dobrać odpowiedni rozmiar. Wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę, dlatego prosimy sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy każdym opisie przedmiotu. Poradnik jak mierzyć odzież i dopasować rozmiar znajduje się w sekcji: Jak dobrać rozmiar. Warto również skorzystać z porady naszych konsultantów, którzy chętnie pomogą w każdej sprawie. Zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Lepiej doprecyzować dane rozmiarowo, żeby nie wprowadzać w błąd i konsternację
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
8 dni temu
Dziękujemy za opinię. W trosce o komfort zakupów w karcie każdego produktu znajduje się tabela z rozmiarami, dzięki czemu Klienci w każdym momencie mogą dobrać odpowiedni rozmiar. Wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Każdy producent posiada własną rozmiarówkę, dlatego prosimy sugerować się tabelą rozmiarów podaną przy każdym opisie przedmiotu. Poradnik jak mierzyć odzież i dopasować rozmiar znajduje się w sekcji: Jak dobrać rozmiar. Warto również skorzystać z porady naszych konsultantów, którzy chętnie pomogą w każdej sprawie. Zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
ubrania słabej jakości, raczej nic nie poprawicie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
29 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
9 kwi 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
MW
Marek W.
Poznań
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bezpretensjonalny, sportowy styl, zamykane kieszenie, kieszenie wewnętrzne(?). Numeracja jest zaniżona, rozmiar XL jeszcze nadal jest obcisły. Przydałyby się zapięcia na zamki z podwójnym suwakiem.
Zgłoś opinię
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
1 Z 3 KOSZULEK MIAL MALA DZIRKIE Z PRZODU
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
5 mar 2024
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Na adres mailowy przesłaliśmy Państwu instrukcję reklamacji. Prosimy odesłać towar, wymienimy go na nowy, wolny od wad bądź zwrócimy należność. Pozdrawiamy.
21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Pomimo dokładnego zmierzenia ze spodniami posiadanymi te zamowione okazały się za małe. Odesłałem.. i tutaj kolejna niespodzianka, odesłanie na swój koszt...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. W trosce o zadowolenie naszych Klientów wprowadziliśmy aż 100 dni na zwrot. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie naszych produktów zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy!
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar nie spełnia oczekiwań, nie adekwatny do przedstawionego do tego ze zdjęcia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Denley.pl
20 mar 2024
Prosimy o więcej informacji dotyczących wyrażonej opinii. Bardzo zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze współpracy, sugestie Klientów są dla nas bardzo ważne. Prosimy o kontakt pod nr tel 68 888 03 33 bądź mailowo sklep@denley.pl.
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość ubrań - sporo chińskiej tandety wśród której mozna znaleźć coś fajnego.
Zgłoś opinię