Wszystko jest ok.Dostawa była bardzo szybko - jedyny ''minus '' to ceny - bo mam dużo bezdomnych kotów - a Wasze wyroby najlepiej naszym kotom smakują, a najbardziej indyk i kaczka.
Próbuję trochę mieszać z innymi.Dziękuję za prezent - tj.suchy pokarm z łososiem. serdecznie pozdrawiam od mamy Zuzi (3 kocięta), Maćka i Czarnego, oraz pozostałych kilkunastu kotów (mniej uprzywilejowanych).
Jeśli macie Państwo suchy pokarm przeterminowany,po niższej cenie to chętnie wezmę.A na razie to proszę o zestaw puszek 400g albo większych puszek - w zestawach z indykiem,kaczką i łososiem.
Serdecznie pozdrawiam Anna Halladin
Jest to kolejny zakup.
Tym razem karma w puszkach przyszła w postaci miękkiej, prawie półpłynnej.
W poprzednich dostawach była zwarta i mazała się.
Psy nie bardzo chcą ją jeść. Do karmy z poprzednich dostaw podchodziły i zjadały, teraz trzeba dorzucać coś na zachętę.
Brak jakichkolwiek informacji zwrotnych z firmą. Brak dla piesków gadżetów co kiedyś było normą. Firma zdobyła renomę a teraz ma w nosie klientów. Nie będę już korzystać z usług Doliny Noteci. Po za tym bardzo popsóła się jakość karmy mokrej jest niechętnie zjadana przez pieski.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
15 maj 2023
przyśpieszyć dostawy!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
19 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
Opinia zweryfikowana
8 maj 2023
Dolina Noteci systematycznie pogarsza swoją ofertę, poprzez ograniczenie zniżek i wydłużanie terminów dostaw.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą tygodnia, w której co tydzień są objęte inne produkty promocją -10%. Pozdrawiamy
Opinia zweryfikowana
5 maj 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
9 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Pozdrawiamy
Opinia zweryfikowana
4 maj 2023
04-05-2023 jeszcze nie mam przesyłki co mam oceniać
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 maj 2023
Szybkość przesylki jest niedostateczna oraz informacja na temat gzie przesylka die znajduje. Jezeli zamawiam wtorek rano to najpóźniej w piątek powinna paczka być. Przesyłacie jedzenie a nie np. Buty .powinna być także możliwości wysyłki Express oczywiście za dopłatą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię, zamówienie zostało wysłane 27 kwietnia (czwartek), doręczenie nastąpiło kolejnego dnia roboczego - 28 kwietnia, z którego Pani zrezygnowała i paczka wraca na nasz magazyn. Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
2 maj 2023
Jest to kolejny zakup.
Tym razem karma w puszkach przyszła w postaci miękkiej, prawie półpłynnej.
W poprzednich dostawach była zwarta i mazała się.
Psy nie bardzo chcą ją jeść. Do karmy z poprzednich dostaw podchodziły i zjadały, teraz trzeba dorzucać coś na zachętę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Pozdrawiamy
Opinia zweryfikowana
28 kwi 2023
Coraz częściej w puszkach jest pleśń i zepsute mieso
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
2 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: sklep@dolina-noteci.pl
Pozdrawiamy
Opinia zweryfikowana
25 kwi 2023
Zamówiłam karmę suchą dla kota z datą ważności 06.2023. wcześniej też mi taką dali więc zaznaczyłam żeby była z dłuższą datą ważności bo mój kot niewiele je.Nie udało się, widać nie czytają uwag od kupujących. Dlatego tylko 2 gwiazdki. Czytajcie daty ważności!
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
17 kwi 2023
Wszystko super tylko niestety produkt zamówienia został pomylony :( ale kot zadowolony wiec odpuściliśmy ..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
18 kwi 2023
Dziękujemy za opinię. Skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiamy
Opinia zweryfikowana
12 kwi 2023
Złożyłam zamówienie w środę dostałam po świętach chociaż piszecie Państwo 96%przesyylek dociera następnego dnia.Szkoda ze znalazłam się w 4%
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
5 kwi 2023
Zbyt mało rabatów dla stałych klientów a te 10 % jednorazowo to śmieszna kwota
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
7 kwi 2023
Dziękujemy za opinię. Kupując w naszym sklepie internetowym klient może liczyć na wszelkie korzyści, takie jak np.: dodanie produktu za jeden grosz, darmowa wysyłka od progu cenowego 99zł, częste gratisy dokładane do zamówień. Zachęcamy również do skorzystania z oferty tygodniowej, w tej znajdują się produkty objęte promocją.
Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
17 mar 2023
Więcej wołowiny w puszkach z wołowina
Zwracać uwagę na puszki - dostaje pogniecione
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
15 mar 2023
działanie strony zakupowej, czas dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 mar 2023
Dziękujemy za opinię, która jest dla nas bardzo ważna. Prowadzone są pracę nad udoskonaleniem strony. W razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą pod numerem telefonu 607551111 bądź pod adresem mailowym: sklep@dolina-noteci.pl.
Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiamy.
Opinia zweryfikowana
15 mar 2023
Szybsza wysyłka . Więcej gratisów .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dolina-noteci.pl
16 mar 2023
Dziękujemy za opinię. Staramy się, aby zamówienia były jak najszybciej wysyłane do klienta, niemniej jednak przy dużej ilości zamówień czas realizacji wynosi 48h oraz sam transport zajmuje około 1 dnia.
Pozdrawiamy.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.