cewe.pl
Opinie:

Opinie (1199) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8281)

4,74
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
cewe.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu. Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent. Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei. Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
IS

najbardziej krytyczna opinia

11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ciężki kontakt. Fotoksiążka przyszła z powyginanymi rogami, a zdjęcia bardzo kiepskiej jakości rozmazane i niewyraźne. Towar nie jest wart swojej ceny. Lepiej zamówić profesjonalny produkt u fotografa. Nie polecam !!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu cewe.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(15)
(42)
Resetuj
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
NIE OTRZYMAŁAM ŻADNEJ INFORMACJI CO DZIEJE SIĘ Z MOIM ZAMÓWIENIEM !!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 mar 2024
Pragniemy poinformować, że wiadomość informująca o możliwości odbioru zamówienia w ciągu następnych dni od zakończenia procesu realizacji, została wysłana na Pani e-mail. Zdarza się, że programy pocztowe kwalifikują niektóre wiadomości do różnych podfolderów, nie zawsze do głównej skrzynki odbiorczej. Prosimy zatem o weryfikację programu pocztowego.
25 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 mar 2024
Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bliższe informacje na temat przyczyny Pani niezadowolenia z pewnością pozwolą na pozytywne rozwiązanie sytuacji.
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak komunikatu że przesyłka jest do odbioru opóźnia całą realizację Brak możliwości płatności gotówką w miejscu odbioru
Zgłoś opinię
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Matma jakość i kolorystyka zdjęć.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona ze swojego zamówienia. Oczywiście chcielibyśmy wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
zamówiłam kalendarze Status zamówienia Twoje zamówienie od 14.01.2024 Przewidywany termin dostawy: 19.01.2024 - 22.01.2024 dramat z kedzierzyna do kędzierzyna 3 dni robocze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Niezmiernie nam przykro z powodu powstałych niedogodności. Zdajemy sobie sprawę, jak nieprzyjemna jest sytuacja, gdy przesyłka nie dociera w oczekiwanym terminie. Szczerze przepraszamy za opóźnienie. Zapewniamy, że wraz z naszymi partnerami wysyłkowymi dokładamy wszelkich starań, aby nie dochodziło do podobnych sytuacji. Mamy nadzieję, że przedstawiona przez nas oferta zrekompensowała Pani wszelkie niedogodności, a wykonany produkt spełnił Pani oczekiwania.
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Wysyłać kalendarz na poprawny adres
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Szanowna Pani, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w dostawie zamówienia. Zapewniamy, że była to sytuacja incydentalna i dołożymy starań, aby się nie powtórzyła. Prosimy o wyrozumiałość.
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Już niezadowolona

Zamawiam kalendarze w Cewe od lat 12 z może 1 przerwą. Zazwyczaj byłam zadowolona lub bardzo zadowolona z jakości. Kalendarze nigdy nie były tanie ale jakość była odpowiednia, stąd moja chęć kontynuacji. Natomiast w tym roku cena kalendarzy wzrosła, a jakość zdecydowanie spadła. Kalendarze wiszące są mniejsze ale kalendarz stojący z drewnianą podstawką to już mnie kompletnie załamał. Maleńki! Osoby na zdjęciu ledwo widoczne i jakość zdjęć bardzo słaba. Jestem zupełnie rozczarowana! Wielka szkoda bo zamawiałam tyle lat te kalendarze. Rodzina już się przyzwyczaiła i bardzo doceniała tego rodzaju prezenty. Jednak niestety to się już zupełnie nie opłaca. Żałuję.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za przekazane uwagi. Przykro nam, że nie była Pani zadowolona z wykonanych kalendarzy. Dokładamy wszelkich starań, aby oddawać w ręce naszych klientów produkty najwyższej jakości. Wdrażane rozwiązania pozwalają uzyskać najlepszą jakość druku, niezależnie od jakości przesyłanych zdjęć. Na naszej stronie zapewniamy również szeroki dostęp do informacji dotyczących wymiarów wykonywanych produktów. Pomocą i poradą służy również nasze Biuro Obsługi Klienta.
1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Niepoprawny wydruk zdjęć

Zdjęcia zostały niepotrzebnie przycięte (z każdej strony mniej więcej po równo pomimo zachowania formatu 3:2, wygląda na to, że to kwestia automatyczna i będzie się działa zawsze). To kwestia kilku milimetrów, ale nie po to przygotowuję w domu kadry, by drukarnia robiła je według swojej wizji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że wydruk zdjęć w fotoksiosku realizowany jest w formacie klasycznym. W kwestiach technicznych dotyczących wydruku obsługa w salonie, jak również konsultanci w Biurze Obsługi Klienta są do Pana dyspozycji.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie miało być u mnie przed świętami - a do tej pory go nie ma
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie w terminie, który miał gwarantować dostawę przed świętami, a niestety nie zostało zrealizowane.
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Drogo i beznadziejnie

Na zamówienie czekam już ponad 6 dni roboczych (z wyłączeniem weekendów i swiąt;p z weekendami i swietami 10). Miała być gwarancja dostawy przed świętami, za chwilę sylwester, a kalendarzy nadal nie ma. Może uda się je dostać chociaż na połowę nowego roku;D
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że zależy nam, aby każde zamówienie zostało zrealizowane w zadeklarowanym terminie, a każdy klient miał dostęp do informacji dotyczących zamawianego produktu. Wszelkie informacje udostępniamy na naszej stronie internetowej. Pomocą służą również nasi specjaliści w Biurze Obsługi Klienta.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Do tej pory brak przesyłki!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Niezmiernie nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia składane przez nasz serwis były dostarczone w terminie. Mamy nadzieję, że przedstawiona przez nas oferta zrekompensowała Panu wszelkie niedogodności.
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakość odbitek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za opinie dotyczącą zamówienia. Uprzejme informujemy, że wdrażamy nowoczesne rozwiązania, aby jakość wykonywanych przez nas produktów była na najwyższym poziomie. Dbamy, aby każde otrzymane przez Klienta zamówienie spełniało jego oczekiwania. Jeśli jednak pojawią się wątpliwości dotyczące jakości wykonanej usługi, nasi specjaliści chętnie wyjaśnią wszelkie kwestie. Serdecznie zapraszamy.
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam świąteczne fotokartki dla całej rodziny, ktore miały dojść do adresatów między 21 a 22 grudnia. Jest 26 grudnia, a kartki do tej pory nie zostaly doręczone. Szkoda, że termin nie został dotrzymany i świąteczne życzenia dojdą po świętach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że codziennie pracujemy nad zachowaniem wszelkich terminów realizacji. Jeśli pojawiają się przesłanki do niezadowolenia zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią. Konsultanci są do Pani dyspozycji.
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Mimo deklarowanego w newsletterze terminu realizacji został on wydłużony o ponad tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Niemniej zamówienie zostało zrealizowane i wysłane zgodnie z zadeklarowanym dla wybranego produktu terminem. Szczegółowe terminy dostępne są na naszej stronie internetowej, w zakładce "Ceny i terminy realizacji". Mamy nadzieję, że w przyszłości te informacje okażą się pomocne.
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Marna jakoś kolorów i wydruku w porównaniu do odbitek papierowych wykonanych na dobrym Labie w innej firmie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Zależy nam, aby każde otrzymane przez Klienta zamówienie spełniało jego oczekiwania w 100%. Jeśli wykonany produkt nie jest satysfakcjonujący, może Pan skorzystać z Gwarancji 100% Satysfakcji. Zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Mimo gwarancji na stronie dostawa nie została zrealizowana na czas. Skandaliczny jest też brak informacji, że paczka została dostarczona do punktu, 1-2 dni robocze kazało mi dwa razy bez skutku podejmować próbę odbioru paczki, która finalnie i tak nie dotarła. Kontakt na infolinii był niemożliwy, godzinę byłam pierwsza w kolejce. Dramat
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
W trosce o zadowolenie naszych Klientów wraz z współpracującymi firmami kurierskimi, każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia składane w naszym serwisie były dostarczane w terminie. Niemniej okres świąteczny związany jest z dużą aktywnością firm przewozowych. Pracujemy nad tym, aby opóźnienia się nie pojawiały, a nasze Biuro Obsługi Klienta chętnie wyjaśni każdy problem. Kontakt jest możliwy codziennie przez czat, e-mail i telefon.
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Dezinformacja

Dostałam wiadomość z cewe, że moje zdjęcia są do odebrania. W punkcie powiedziano mi że moje zamówienie nie jest jeszcze gotowe, nie uzyskałam też informacji kiedy będzie gotowe. Jechałam tam na darmo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Dokładamy wszelkich starań, aby warunki realizacji i dostawy naszych usług były jasne i zrozumiałe. W przypadku jakichkolwiek niejasności konsultanci w Biurze Obsługi Klienta chętnie odpowiedzą na każde pytanie. Serdecznie zachęcamy zatem do kontaktu.
23 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Opóźnienie

Byla obiecana dostawa przed świętami, a nie zostal album dostarczony. I po prezencie
Zgłoś opinię
22 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Pocztex do tej pory nie dostarczył przesyłki
Zgłoś opinię