cewe.pl
Opinie:

Opinie (1199) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8281)

4,74
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
cewe.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu. Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent. Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei. Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
IS

najbardziej krytyczna opinia

11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ciężki kontakt. Fotoksiążka przyszła z powyginanymi rogami, a zdjęcia bardzo kiepskiej jakości rozmazane i niewyraźne. Towar nie jest wart swojej ceny. Lepiej zamówić profesjonalny produkt u fotografa. Nie polecam !!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu cewe.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(18)
(15)
(42)
Resetuj
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
NIE OTRZYMAŁAM ŻADNEJ INFORMACJI CO DZIEJE SIĘ Z MOIM ZAMÓWIENIEM !!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 mar 2024
Pragniemy poinformować, że wiadomość informująca o możliwości odbioru zamówienia w ciągu następnych dni od zakończenia procesu realizacji, została wysłana na Pani e-mail. Zdarza się, że programy pocztowe kwalifikują niektóre wiadomości do różnych podfolderów, nie zawsze do głównej skrzynki odbiorczej. Prosimy zatem o weryfikację programu pocztowego.
25 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 mar 2024
Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bliższe informacje na temat przyczyny Pani niezadowolenia z pewnością pozwolą na pozytywne rozwiązanie sytuacji.
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak komunikatu że przesyłka jest do odbioru opóźnia całą realizację Brak możliwości płatności gotówką w miejscu odbioru
Zgłoś opinię
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Matma jakość i kolorystyka zdjęć.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona ze swojego zamówienia. Oczywiście chcielibyśmy wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
zamówiłam kalendarze Status zamówienia Twoje zamówienie od 14.01.2024 Przewidywany termin dostawy: 19.01.2024 - 22.01.2024 dramat z kedzierzyna do kędzierzyna 3 dni robocze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Niezmiernie nam przykro z powodu powstałych niedogodności. Zdajemy sobie sprawę, jak nieprzyjemna jest sytuacja, gdy przesyłka nie dociera w oczekiwanym terminie. Szczerze przepraszamy za opóźnienie. Zapewniamy, że wraz z naszymi partnerami wysyłkowymi dokładamy wszelkich starań, aby nie dochodziło do podobnych sytuacji. Mamy nadzieję, że przedstawiona przez nas oferta zrekompensowała Pani wszelkie niedogodności, a wykonany produkt spełnił Pani oczekiwania.
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Wysyłać kalendarz na poprawny adres
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Szanowna Pani, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w dostawie zamówienia. Zapewniamy, że była to sytuacja incydentalna i dołożymy starań, aby się nie powtórzyła. Prosimy o wyrozumiałość.
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Pisano ze min zamówienie to 10 sztuk. Czemu dostałam 1?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość dotyczącą zamówienia. Pragniemy podkreślić, że wszelkie informacje dotyczące kosztów zamawianych zdjęć znajdują się na naszej stronie internetowej. W przypadku niejasności prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Na zdjęciach nie bylo na odwrocie daty wykonania zdjecia. W poprzednich zamowienich byla
Zgłoś opinię
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Już niezadowolona

Zamawiam kalendarze w Cewe od lat 12 z może 1 przerwą. Zazwyczaj byłam zadowolona lub bardzo zadowolona z jakości. Kalendarze nigdy nie były tanie ale jakość była odpowiednia, stąd moja chęć kontynuacji. Natomiast w tym roku cena kalendarzy wzrosła, a jakość zdecydowanie spadła. Kalendarze wiszące są mniejsze ale kalendarz stojący z drewnianą podstawką to już mnie kompletnie załamał. Maleńki! Osoby na zdjęciu ledwo widoczne i jakość zdjęć bardzo słaba. Jestem zupełnie rozczarowana! Wielka szkoda bo zamawiałam tyle lat te kalendarze. Rodzina już się przyzwyczaiła i bardzo doceniała tego rodzaju prezenty. Jednak niestety to się już zupełnie nie opłaca. Żałuję.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za przekazane uwagi. Przykro nam, że nie była Pani zadowolona z wykonanych kalendarzy. Dokładamy wszelkich starań, aby oddawać w ręce naszych klientów produkty najwyższej jakości. Wdrażane rozwiązania pozwalają uzyskać najlepszą jakość druku, niezależnie od jakości przesyłanych zdjęć. Na naszej stronie zapewniamy również szeroki dostęp do informacji dotyczących wymiarów wykonywanych produktów. Pomocą i poradą służy również nasze Biuro Obsługi Klienta.
1 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Niepoprawny wydruk zdjęć

Zdjęcia zostały niepotrzebnie przycięte (z każdej strony mniej więcej po równo pomimo zachowania formatu 3:2, wygląda na to, że to kwestia automatyczna i będzie się działa zawsze). To kwestia kilku milimetrów, ale nie po to przygotowuję w domu kadry, by drukarnia robiła je według swojej wizji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że wydruk zdjęć w fotoksiosku realizowany jest w formacie klasycznym. W kwestiach technicznych dotyczących wydruku obsługa w salonie, jak również konsultanci w Biurze Obsługi Klienta są do Pana dyspozycji.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie miało być u mnie przed świętami - a do tej pory go nie ma
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie w terminie, który miał gwarantować dostawę przed świętami, a niestety nie zostało zrealizowane.
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Drogo i beznadziejnie

Na zamówienie czekam już ponad 6 dni roboczych (z wyłączeniem weekendów i swiąt;p z weekendami i swietami 10). Miała być gwarancja dostawy przed świętami, za chwilę sylwester, a kalendarzy nadal nie ma. Może uda się je dostać chociaż na połowę nowego roku;D
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że zależy nam, aby każde zamówienie zostało zrealizowane w zadeklarowanym terminie, a każdy klient miał dostęp do informacji dotyczących zamawianego produktu. Wszelkie informacje udostępniamy na naszej stronie internetowej. Pomocą służą również nasi specjaliści w Biurze Obsługi Klienta.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Do tej pory brak przesyłki!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Niezmiernie nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia składane przez nasz serwis były dostarczone w terminie. Mamy nadzieję, że przedstawiona przez nas oferta zrekompensowała Panu wszelkie niedogodności.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość druku pozostawia wiele do życzenia. Transfer gubi szczegóły. Nie nadaje się do drukowania drobnych elementów i wzorzystych motywów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Każda uwaga jest dla nas cenna, ponieważ pozwala podnieść jakość świadczonych przez nas usług. Nasze Biuro Obsługi Klienta dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać każdy powierzony problem. Konsultanci służą pomocą. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą satysfakcjonujące.
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakość odbitek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za opinie dotyczącą zamówienia. Uprzejme informujemy, że wdrażamy nowoczesne rozwiązania, aby jakość wykonywanych przez nas produktów była na najwyższym poziomie. Dbamy, aby każde otrzymane przez Klienta zamówienie spełniało jego oczekiwania. Jeśli jednak pojawią się wątpliwości dotyczące jakości wykonanej usługi, nasi specjaliści chętnie wyjaśnią wszelkie kwestie. Serdecznie zapraszamy.
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam świąteczne fotokartki dla całej rodziny, ktore miały dojść do adresatów między 21 a 22 grudnia. Jest 26 grudnia, a kartki do tej pory nie zostaly doręczone. Szkoda, że termin nie został dotrzymany i świąteczne życzenia dojdą po świętach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że codziennie pracujemy nad zachowaniem wszelkich terminów realizacji. Jeśli pojawiają się przesłanki do niezadowolenia zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią. Konsultanci są do Pani dyspozycji.
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Niektóre ze zdjęć miały zagięte rogi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Szanowna Pani, dziękujemy za opinię dotyczącą zamówienia. Bardzo nam przykro, że nie był Pan zadowolony z jakości wykonanych zdjęć. Każdego dnia pracujemy nad tym, żeby zdobywać uznanie w oczach Klientów. W kwestiach reklamacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kalendarz - w opisie kalendarza było napisane, że format A4, więc byłam przekonana, że zdjęcie będzie formatu A4 i kartka z kalendarza. Jednak po otrzymaniu przesyłki okazało się, że zdjęcie jest formatu zeszytu B5 i kartka z kalendarza też, a hak się to rozłożyło, to w sumie wyszedł rozmiar A4. Zamówienie wykonane świetnie, bez zastrzeżeń i szybko, jedyna rzecz, która mnie zaskoczyła na minus to ten rozmiar całkowity kalendarza.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za umieszczoną opinię. Bardzo nam miło, że jakość wydruku spełniła Pani oczekiwania. Zgodnie z informacjami dostępnymi w naszym serwisie internetowym wszystkie wymiary kalendarzy dotyczą gotowych produktów . Nasza infolinia jest do dyspozycji codziennie. Chętnie wyjaśnimy wszystkie kwestie. Zapraszamy do kontaktu.
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Mimo deklarowanego w newsletterze terminu realizacji został on wydłużony o ponad tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Niemniej zamówienie zostało zrealizowane i wysłane zgodnie z zadeklarowanym dla wybranego produktu terminem. Szczegółowe terminy dostępne są na naszej stronie internetowej, w zakładce "Ceny i terminy realizacji". Mamy nadzieję, że w przyszłości te informacje okażą się pomocne.