Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
25 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu.
Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent.
Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei.
Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
Bardzo ciężki kontakt. Fotoksiążka przyszła z powyginanymi rogami, a zdjęcia bardzo kiepskiej jakości rozmazane i niewyraźne. Towar nie jest wart swojej ceny. Lepiej zamówić profesjonalny produkt u fotografa. Nie polecam !!!!
Wykonanie produktu i jego jakość ok.
Zamówienie dotarło do miejsca odbioru dzień później niż informowano w mailu. Kontakt za pomocą chata niby ok, ale strasznie długi czas oczekiwania na odpowiedzi. Momentami traci się pewność czy ktoś jest po drugiej stronie czy sobie poszedł.
Obsługa w Galerii Katowickiej na duży plus, pani w punkcie przemiła
Zgłoś opinię
5 dni temu
Opinia zweryfikowana
Jakość bindowania do poprawy
Zgłoś opinię
6 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Duże możliwości programu i łatwość obsługi...książkę sama układam i czasem brakuje mi szablonów
Zgłoś opinię
17 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Jeden z produktów dotarł ubrudzony - słabo.
Zgłoś opinię
27 lut 2024
Opinia zweryfikowana
NIE OTRZYMAŁAM ŻADNEJ INFORMACJI CO DZIEJE SIĘ Z MOIM ZAMÓWIENIEM !!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 mar 2024
Pragniemy poinformować, że wiadomość informująca o możliwości odbioru zamówienia w ciągu następnych dni od zakończenia procesu realizacji, została wysłana na Pani e-mail. Zdarza się, że programy pocztowe kwalifikują niektóre wiadomości do różnych podfolderów, nie zawsze do głównej skrzynki odbiorczej. Prosimy zatem o weryfikację programu pocztowego.
15 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Andrzej
Zdjęcia ok
Zgłoś opinię
11 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 sty 2024
Opinia zweryfikowana
zamówiłam kalendarze
Status zamówienia
Twoje zamówienie od 14.01.2024
Przewidywany termin dostawy:
19.01.2024 - 22.01.2024 dramat z kedzierzyna do kędzierzyna 3 dni robocze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Niezmiernie nam przykro z powodu powstałych niedogodności. Zdajemy sobie sprawę, jak nieprzyjemna jest sytuacja, gdy przesyłka nie dociera w oczekiwanym terminie. Szczerze przepraszamy za opóźnienie. Zapewniamy, że wraz z naszymi partnerami wysyłkowymi dokładamy wszelkich starań, aby nie dochodziło do podobnych sytuacji. Mamy nadzieję, że przedstawiona przez nas oferta zrekompensowała Pani wszelkie niedogodności, a wykonany produkt spełnił Pani oczekiwania.
24 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Brak komunikatu że przesyłka jest do odbioru opóźnia całą realizację
Brak możliwości płatności gotówką w miejscu odbioru
Zgłoś opinię
3 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Na zdjęciach nie bylo na odwrocie daty wykonania zdjecia.
W poprzednich zamowienich byla
Zgłoś opinię
9 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Pisano ze min zamówienie to 10 sztuk. Czemu dostałam 1?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość dotyczącą zamówienia. Pragniemy podkreślić, że wszelkie informacje dotyczące kosztów zamawianych zdjęć znajdują się na naszej stronie internetowej. W przypadku niejasności prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
9 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Wysyłać kalendarz na poprawny adres
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Szanowna Pani, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w dostawie zamówienia. Zapewniamy, że była to sytuacja incydentalna i dołożymy starań, aby się nie powtórzyła. Prosimy o wyrozumiałość.
21 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Matma jakość i kolorystyka zdjęć.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona ze swojego zamówienia. Oczywiście chcielibyśmy wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
25 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 mar 2024
Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bliższe informacje na temat przyczyny Pani niezadowolenia z pewnością pozwolą na pozytywne rozwiązanie sytuacji.
20 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Jakość wydruku w porządku ale słaby kreator oraz logo i kod kreskowy cewe na okładce?!
Jakość wydruku w porządku. Do poprawy 1) kreator fotoksiążek toporny w obsłudze, brak podstawowych narzędzi jak wysrodkowanie/wyrównanie obrazu 2) logo cewe oraz kod kreskowy w kilku miejscach na okładce psują efekt. Następnym razem zamówię u innej firmy gdzie można wydrukować bez logo i kodu
Zgłoś opinię
26 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Reklama która obrzydza fotoksiążkę
Planowanie książki online, wykonanie - bez zarzutu tylko.... przy planowaniu on-line cały czas widok zasłaniają okienka, jednego nie dało się ukryć. Po odebraniu fotoksiążki cały czas atakuję mnie reklamy cewe fotoksiążki, nawalają ze wszystkich mediów.
Zgłoś opinię
27 cze 2023
Opinia zweryfikowana
konieczny numer zamówienia
Jak odbieram zamówienie (juz po raz kolejny) to jest wielki problem z jego skompletowaniem jeżeli nie mam numeru zamówienia. Jest to dość przykre, bo mam wrażenie, że pan w punkcie mi robi wielką łaskę. W podziemiach Galerii nie działa internet wiec nie mogłam sprawdzić w aplikacji. Ogólnie flaki mi się przewracają na myśl, że jeszcze raz będę tam coś odbierać.
Kubek jaki zrobiliście - zdjęcie wyszło dużo jaśniej na nadruku niż jest w oryginale. Kubek zachowam ze względow sentymantalnych, ale myślę, że możnabyło go robić lepiej albo
Zgłoś opinię
26 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Niestety jeszcze zamówienie nie zostało odebrane bo Pocztex nie dosc że w ogóle nie spróbował dostarczyć przesyłki (trzymając moja Mamę cały dzień w domu), to oddał ja na pocztę do odbioru 2 dni później - co działo się z albumem w tym czasie nikt nie wie(!). Szczerze mówiąc powinnam dostać zwrot pieniędzy za przesyłkę bo moja 70letnia Mama sama musi ja odebrać.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.