cewe.pl
Opinie:

Opinie (1200) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8286)

4,74
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 21 sie 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
cewe.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zaprojektowanie swojej fotoksiążki jest proste i intuitywne. Jednak zajmuje więcej czasu niż przypuszczałam, bo jeśli się chce dospasować rozmiar zdjęć i opisy stron do swoich potrzeb i na maxa wykorzystac każdą strone albumu to trzeba poswiecic kilka godzin czasu. Jedna rzecza jestem troche zawiedziona- jesli opakowanie prezentowym/ ozobnym kosztuje dodatkowe 60zl to oczekuje, ze moja fotoksiazka bedzie juz w tym opakowaniu, a nie tak jak to bylo w moim przypadku, ze dostalam fotoksiazke, ktora para Młoda rozpakowala jako pierwsza a opakowanie bylo osobno. Mysleli, ze w opakowaniu byl kolejny prezent. Nie mialam mozliwosci sama odebrac paczki i wsadzic fotoksiazki w ozdobne opakowanie. Ale szczerze mowiac, oczekiwalam, ze za dodatkowe 60zl bedzie to juz pieknie opakowanie i gotowe do obdarowania. A nie, ze dostane set, ktory musze sobie sama zlozyc, jak meble z ikei. Cewe- prosze wprowadzic dokladny opis i moze opcje do zaznaczenia czy fotoksoazka ma byc wyslana do zamawiajacego czy bezposrednio do innego odbiorcy jako prezent. Jak serwis to poprosze full serwis.
IS

najbardziej krytyczna opinia

11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ciężki kontakt. Fotoksiążka przyszła z powyginanymi rogami, a zdjęcia bardzo kiepskiej jakości rozmazane i niewyraźne. Towar nie jest wart swojej ceny. Lepiej zamówić profesjonalny produkt u fotografa. Nie polecam !!!!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu cewe.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(60)
(43)
Resetuj
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam zamówienia ani powiadomienia zamówienie 793052-129630
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wykonanie produktu i jego jakość ok. Zamówienie dotarło do miejsca odbioru dzień później niż informowano w mailu. Kontakt za pomocą chata niby ok, ale strasznie długi czas oczekiwania na odpowiedzi. Momentami traci się pewność czy ktoś jest po drugiej stronie czy sobie poszedł. Obsługa w Galerii Katowickiej na duży plus, pani w punkcie przemiła
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jakość bindowania do poprawy
Zgłoś opinię
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Duże możliwości programu i łatwość obsługi...książkę sama układam i czasem brakuje mi szablonów
Zgłoś opinię
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
NIE OTRZYMAŁAM ŻADNEJ INFORMACJI CO DZIEJE SIĘ Z MOIM ZAMÓWIENIEM !!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 mar 2024
Pragniemy poinformować, że wiadomość informująca o możliwości odbioru zamówienia w ciągu następnych dni od zakończenia procesu realizacji, została wysłana na Pani e-mail. Zdarza się, że programy pocztowe kwalifikują niektóre wiadomości do różnych podfolderów, nie zawsze do głównej skrzynki odbiorczej. Prosimy zatem o weryfikację programu pocztowego.
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeden z produktów dotarł ubrudzony - słabo.
Zgłoś opinię
25 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
6 mar 2024
Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Bliższe informacje na temat przyczyny Pani niezadowolenia z pewnością pozwolą na pozytywne rozwiązanie sytuacji.
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak komunikatu że przesyłka jest do odbioru opóźnia całą realizację Brak możliwości płatności gotówką w miejscu odbioru
Zgłoś opinię
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Matma jakość i kolorystyka zdjęć.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona ze swojego zamówienia. Oczywiście chcielibyśmy wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cewe.pl. Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji każdego dnia.
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
zamówiłam kalendarze Status zamówienia Twoje zamówienie od 14.01.2024 Przewidywany termin dostawy: 19.01.2024 - 22.01.2024 dramat z kedzierzyna do kędzierzyna 3 dni robocze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Niezmiernie nam przykro z powodu powstałych niedogodności. Zdajemy sobie sprawę, jak nieprzyjemna jest sytuacja, gdy przesyłka nie dociera w oczekiwanym terminie. Szczerze przepraszamy za opóźnienie. Zapewniamy, że wraz z naszymi partnerami wysyłkowymi dokładamy wszelkich starań, aby nie dochodziło do podobnych sytuacji. Mamy nadzieję, że przedstawiona przez nas oferta zrekompensowała Pani wszelkie niedogodności, a wykonany produkt spełnił Pani oczekiwania.
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Andrzej

Zdjęcia ok
Zgłoś opinię
11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Wysyłać kalendarz na poprawny adres
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Szanowna Pani, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w dostawie zamówienia. Zapewniamy, że była to sytuacja incydentalna i dołożymy starań, aby się nie powtórzyła. Prosimy o wyrozumiałość.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie miało być u mnie przed świętami - a do tej pory go nie ma
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Drogo i beznadziejnie

Na zamówienie czekam już ponad 6 dni roboczych (z wyłączeniem weekendów i swiąt;p z weekendami i swietami 10). Miała być gwarancja dostawy przed świętami, za chwilę sylwester, a kalendarzy nadal nie ma. Może uda się je dostać chociaż na połowę nowego roku;D
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Uprzejmie informujemy, że zależy nam, aby każde zamówienie zostało zrealizowane w zadeklarowanym terminie, a każdy klient miał dostęp do informacji dotyczących zamawianego produktu. Wszelkie informacje udostępniamy na naszej stronie internetowej. Pomocą służą również nasi specjaliści w Biurze Obsługi Klienta.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Do tej pory brak przesyłki!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu cewe.pl
20 lut 2024
Niezmiernie nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia składane przez nasz serwis były dostarczone w terminie. Mamy nadzieję, że przedstawiona przez nas oferta zrekompensowała Panu wszelkie niedogodności.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Ux kreatora kalendarzy i stabilność tej apki pozostawia duża przestrzen do poprawy ;) Pozatym sprawnie i fajnie
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię