Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1180) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3957)

3,96
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(100)
(44)
(223)
Resetuj
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Ceny i jakość produktów na plus. Organizacyjnie natomiast leży - po zamówieniu p zez internet dzwoni jeszcze sklep potwierdzać (myślałem że to jakaś próba oszustwa xd), dostępność produktów sięga nawet dwóch miesięcy, problematyczne jest np realizacja części zamówienia w takiej sytuacji a oczekiwanie na problematyczny, niedostępny produkt. Jak komus się nie spieszy zbytnio to serdecznie polecam, natomiast na pewno nie jest to sklep z dostępem produktów od reki.
Zgłoś opinię
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Powinna być lepsza informacja o dojeździe do punktu odbioru w Warszawie ul. Jagiellońska. Przekazany szkic nie jest zbyt precyzyjny i trzeba część trasy jechać na wyczuciu.
Zgłoś opinię
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dobra jakość towaru, niska cena, duży wybór
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Tą firmą Abra Meble powinna zająć się UOKIK

Kupiłem szafkę łazienkową Loreto,po rozpakowaniu okazało się że 6 elementów jest uszkodzonych z 8,złożyłem reklamację 20 marca 2024 poinformowali mnie że szafka będzie w połowie maja,byłym u miejskiego rzecznika konsumenta w Sosnowcu poradzić się co można zrobić z tą firmą,poradzili żeby wysłać pismo w jakim czasie reklamacja zostanie zakończona,jak by to nie pomogło to żeby do nich wrócić oni się tą firmą zajmą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Czas rozpatrzenia reklamacji, a czas realizacji reklamacji to odrębne przedziały czasowe. Skoro otrzymali Państwo informację o rozpatrzeniu reklamacji to nie pozostaje nic innego jak czekać na ten termin. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
W sklepie zostałem poinformowany ze czas oczekiwania około tygodnia po wpłaceniu zaliczki zakupiłem łóżko przez stronę internetową płacąc całą kwotę czekałem 4 tygodnie po dostarczeniu łóżka okazało się łóżko jest tańsze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
W momencie kiedy pytał Pan o towar łóżko mogło być dostępne w magazynie. Między informacją od sklepu, a decyzją o zakupie mebel mógł zostać sprzedany i konieczne było oczekiwanie na kolejną dostawę. Zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego, który zostaje zaakceptowany przez Klienta PRZED złożeniem zamówienia i który jest konieczny do jego złożenia: "5.2. Cena podana przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie aż do wykonania Zamówienia." - postąpiliśmy zgodnie z warunkami, które zostały zaakceptowane.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Biurko jest bardzo słabej jakości. Niektóre otwory pod prowadnice się nie zgadzały, a niektórych wręcz brakowało. Spasowanie elementów również pozostawia wiele do życzenia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Przepraszamy za błędy produkcyjne. Przekażemy informację do producenta. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz z przesłaniem zdjęć.
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Narzonik posiadal wade fabryczna mocowania jedenej polowy.Otwory mocujace byly w zlym miejscu wywiercone,smutne ze nikt tego nie skontrolowal dostarczajac naroznik
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 godzin temu
Jeśli wada jest fabryczna prosimy o zgłoszenie reklamacji. Producent z pewnością będzie chciał naprawić błąd. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Czekamy na wiadomość :)
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jak mogę dzielić się opinią skoro nie mam zamówienia ani informacji o nim, a do sklepu nie idzie się dodzwonić.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Składając zamówienie w dniu 26.02.2024 przy produktach podany był termin realizacji: "Od 21 do 26 dni roboczych". Informację otrzyma Pani bezpośrednio kontaktując się ze sklepem drogą mailową lub telefoniczną. Dane te zostały podane w mailu potwierdzającym zamówienie. Można znaleźć je również na stronie https://www.abra-meble.pl/sklepy
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
jeszcze nie dostałem zamówionego towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 kwi 2024
W przyszłości polecamy wybór towarów z terminem krótszym niż 21 dni roboczych.
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
sofa kubuś nie spasowane elementy, pęknięty, części wysuwają się - nie idzie ich unieruchomić
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres e-sklep@abraonline.pl wraz z przesłaniem wypełnionego protokołu: https://www.abra-meble.pl/reklamacje. Wady produkcyjne muszą zostać zgłoszone do fabryki.
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania na zamówienie Zamówienie złożone 28.02 do odbioru w sklepie 28.03
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Czas realizacji zamówienia podany był w momencie składania zamówienia. Prosimy o zapoznawanie się z informacjami na stronie.