Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie

: 3212Dobry

3,95

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1185) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3212)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

Klient Abra Meble
22 paź 2022
 Opinia zweryfikowana
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.

najbardziej krytyczna opinia

Klient Abra Meble
22 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj 
Trafność
Klient Abra Meble
14 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Dobry kontakt i łatwa zmiana zamówienia

W przypadku zamówienia kanapy o wydłużonym terminie realizacji (na który nie zwróciłam uwagi) od razu skontaktowali się i mogłam dokonać zmiany koloru.
Klient Abra Meble
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Wszystko pozytywnie i na czas. Jedyny ważny minus to nie można odebrać zamówionych mebli w Warszawie, więc albo muszę wydać na transport ze sklepu albo jechać pod Warszawę-odbierałam aż z Wołomina i na szczęście za jednym razem. Panie ze sklepu bardzo miłe w odróżnieniu od Pana z Głębockiej, który łaskę robi, że pracuje.
Klient Abra Meble
1 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo miła i sprawna obsługa klienta choć opóźniona. Dobrze byłoby, by informacje o dostępności towaru były aktualizowane na stronie internetowej. W przypadku mojego zamówienia widniała informacja o dostarczeniu towaru w ciągu pięciu dni. Okazało się, że trzeba było czekać na niego 2 tygodnie - brak towaru w magazynie.
Klient Abra Meble
3 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Krzesło jako tako

Krzesło jak na zdjęciu, jakość taka sobie ale da się siedzieć. 1 na 4 krzesło miało wadliwy gwint i przy montażu śruba się ukręciła i została w oparciu. Reklamacje odrzucili z mojej winny chociaż to ich produkt miał wadę. Jakoś w 3 krzesłach montaż bez problemu się udal
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przypominamy, że istnieje możliwość odwołania się od decyzji reklamacyjnej.
Klient Abra Meble
8 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety po złożeniu - skręceniu zamówionej szafki jedna z półek okazała się za krótka w szerokości i jest szczelina ok 1-1,5 cm między półką a zamkniętą szufladą. Porażka :( Na zdjęciach, które pokazywały tę szafkę i ekspozycji w sklepie tej szczeliny nie było.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przypominamy, że w przypadku wadliwych elementów macie Państwo możliwość złożenia reklamacji. W tym wypadku prosimy o kontakt na adres email e-sklep@abraonline.pl lub bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie.
Klient Abra Meble
4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Dobra firma

Zamówienie otrzymałam w terminie, zostałam powiadomiona, że zamowienie jest do odbioru w uzgodnionym miejscu.Obsługa miła,pomocna.Jeszcze będę klientem tej firmy, serdecznie dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji zamówienia.
Klient Abra Meble
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymaliśmy wszystkich śrubek, kołków itd. Dokupiliśmy sami, bo szkoda czasu i dojazdu na takie rzeczy... Jednak czas oczekiwania był dłuższy to jednak zamówienie powinno być kompletne.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Dostatecznie

Długi czas realizacji, brakujące elementy. Jedna gwiazdka na plus za jakość mebli i druga za szybką reakcje Pani w Abra Meble Żywiec i załatwienie brakującego elementu w dniu reklamacji.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji i niekompletne zamówienie. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieje, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wszystko było ok. Towar super. Jedyne co fajnie mieć kontakt do kierowcy który wiezie towar zanim on sam zadzwoni że będzie za godzinkę czy pół. 🙂
Klient Abra Meble
2 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostawa szybciej niż myślałam. Brak produktu w sklepie stacjonarnym, ponieważ zawsze wolę zobaczyć produkt w który inwestycję przed jego zakupem.
Klient Abra Meble
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania na produkt, ale z kolei zostałam o tym uczciwie powiadomiona, więc nie jest najgorzej.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 godzin temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia. Mamy nadzieje, że mimo to jesteście Państwo zadowoleni z otrzymanego zamówienia.
Klient Abra Meble
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Mimo brakujących części,kierownictwo Łódz.Tulipan,sprawnie rozwiàzało problem,gdzie żadko to się zdarza.
Klient Abra Meble
10 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam Panią z Płońska, doradziła mi w wyborze łóżka dla dziecka. Dziecko bardzo zadowolone
Klient Abra Meble
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie przez internet, odbiór w ciągu paru dni w sklepie po informacji telefonicznej.
Klient Abra Meble
30 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupiony przedmiot ok czas realizacji przedłużył się do 3 tygodni dlatego * mniej
Klient Abra Meble
8 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Super obsługa! Extra Sprzedawczyni Kompetentną, miła i przeurocza. POLECAM
Klient Abra Meble
5 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Kupiłam 2 taborety, sa b. ładnie wykonane. Obsługa również b.miła
Klient Abra Meble
15 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Kanapa bardzo prosta do złożenia , lekka i miękkie materiał
Klient Abra Meble
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybciej niż w ofercie, profesjonalnie i bardzo uprzejmie.
Klient Abra Meble
12 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Obsługa bardzo miła. Panowie z dostawy byli punktualnie.