Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1229) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4039)

3,97
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj  
Od najnowszych
(52)
(48)
(230)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Przysłać zamówiony towar
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 godziny temu
Zrezygnowali Państwo z części towaru, zwrot środków został wykonany na konto bankowe, z którego otrzymaliśmy płatność.
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 godziny temu
Zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Pierwszy i ostatni raz

czas oczekiwania już ponad dwa miesiące na materac, kolory wyraźnie inne niż na zdjęciach przy komodzie, brak laminatu na półkach, bezradność i bezsilność lub bezużyteczność ludzi w sklepie stacjonarnym i osób na infolini, tragedia i porażka, kupiłeś w sklepie idź się kłócić do sklepu, kupiłeś w necie to pisz lub dzwoń,
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 godziny temu
Przedmiotem tego zamówienia była komoda, nie materac. Kolor może się różnić w zależności od ustawień monitora i padającego oświetlenia. W przypadku zastrzeżeń do produktu - prosimy o złożenie reklamacji. Na stronie są informacje jak postępować - zgłoszenie powinno zostać przesłane pisemnie na skrzynkę e-skelp@abraonline.pl. Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy takiej reklamacji.
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
od 10 kwietnia wciąż czekam na zamówienie i dalej go nie mam !!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 godziny temu
Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Informowaliśmy już w zeszłym tygodniu o opóźnieniu. Jak tylko towar dojedzie do sklepu i będzie gotowy do odbioru skontaktujemy się telefonicznie. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
czas realizacji zamówienia yo było 10 dni roboczych, zadzwonili powiedzieli że jednak 14, zgodziłam się i mimo tego ten czas już upłynął a zamówienia nadal nie ma
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 godziny temu
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia. Pracownicy w trybie pilnym ustalą przyczynę opóźnienia i wrócą z odpowiedzią.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 godziny temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia :)
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Towar był uszkodzony, zniekształcona podstawa mocowania klosza. Zorientowałem się zbyt póżno, żeby reklamować.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 godziny temu
Prosimy o złożenie reklamacji na adres e-sklep@abraonline.pl z przesłaniem zdjęć. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez Dział Reklamacji. Czekamy na wiadomość! Przepraszamy za powstałe niedogodności.
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Opuznienie wysyłki

Opóźnienie wysyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 godziny temu
Bardzo przepraszamy za powstałe opóźnienie. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :)
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Termin realizacji zamówienia. Dwa tygodnie czekałam na dostawę i jeszcze dostałam uszkodzony basen
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na zamówienie. Taki towar otrzymaliśmy od producenta, nie było uszkodzeń zewnętrznych. Pani reklamacja została przyjęta i rozpatrzona pozytywnie. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dziękujemy za realizację zamówienia :)
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Na zamowienie czekalam dwa tygodnie, mimo, ze powinnam je dostac max po 7 dnich. Niestety przyszlo niekompletne, teraz czekam dwa tygodnie na wyjasnienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Zapomniała Pani dodać, że po 7dniach roboczych, a to różnica. Reklamacja została zgłoszona niezwłocznie, przepraszamy za braki w otrzymanym zamówieniu. Do 14 dni od złożenia reklamacji będzie odpowiedź.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Zamówienie złożone 2-04-2024 z terminem realizacji: "Do 26 dni roboczych". Termin realizacji jeszcze nie minął.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Dość długi czas dostawy i jedna z lamp przyszla uszkodzona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Zamówienie zostało złożone 04.04.2024 20:24:55 z terminem realizacji 9dni roboczych. Dostarczone do sklepu zostało w dniu 17.04, zatem w terminie. Za uszkodzenie przepraszamy, prosimy o złożenie reklamacji.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana

czas realizacji…

Na stronie internetowej czas realizacji zamówienia wynosił 5-10 dni, po dokonaniu zamówienia czas ten wydłużył się do 5 tygodni. Plusem jest szybki zwrot gotówki po rezygnacji z zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Przy potwierdzeniu zamówienia poinformowaliśmy o możliwym wydłużonym terminie realizacji. Zamówienie złożone 3-04 i anulowane 5-04.
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
2 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl. W tytule prosimy o umieszczenie numeru zamówienia.
1 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zero kontaktu ws. zamówienia. Bez mojej interwencji do dzisiaj nie wiedziałabym, że zamówienie jest aż tak bardzo opóźnione. Dodatkowo odniosłam wrażenie, że Pani, która odpowiadała na moje wiadomości kładła nacisk na rezygnację z zamówienia. I tak też się stało.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
30 kwi 2024
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Ustalimy szczegóły ze sklepem przypisanym do realizacji zamówienia.