Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1240) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4053)

3,97
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(105)
(52)
(48)
(231)
Resetuj
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Pierwszy telefon z potwierdzeniem zamówienia – super, natomiast zabrakło informacji, że zamówienie jest do odbioru, mimo, że pani twierdziła, że dzwoniła. Zabrakło też informacji, że magazyn jest czynny tylko do 16:00. Pozytyw – cena paneli w porównaniu z innymi sklepami.
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Meble ogrodowe są super krzesła wygodne dobrze wyprofilowane. Dostawa trwała znacznie dłużej ale byłam tego świadoma. Jetem zadowolona.
Zgłoś opinię
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
meble bardzo dobrze zapakowane, paczki solidne. brak oznaczeń okuć i śrub z tymi z instrukcji trochę opóźniają montaż.
Zgłoś opinię
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Dość długi czas dostawy i jedna z lamp przyszla uszkodzona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 dni temu
Zamówienie zostało złożone 04.04.2024 20:24:55 z terminem realizacji 9dni roboczych. Dostarczone do sklepu zostało w dniu 17.04, zatem w terminie. Za uszkodzenie przepraszamy, prosimy o złożenie reklamacji.
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Super wszystko ok.
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Dziękujemy za realizację zamówienia :)
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Pierwszy i ostatni raz

czas oczekiwania już ponad dwa miesiące na materac, kolory wyraźnie inne niż na zdjęciach przy komodzie, brak laminatu na półkach, bezradność i bezsilność lub bezużyteczność ludzi w sklepie stacjonarnym i osób na infolini, tragedia i porażka, kupiłeś w sklepie idź się kłócić do sklepu, kupiłeś w necie to pisz lub dzwoń,
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Przedmiotem tego zamówienia była komoda, nie materac. Kolor może się różnić w zależności od ustawień monitora i padającego oświetlenia. W przypadku zastrzeżeń do produktu - prosimy o złożenie reklamacji. Na stronie są informacje jak postępować - zgłoszenie powinno zostać przesłane pisemnie na skrzynkę e-skelp@abraonline.pl. Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy takiej reklamacji.
28 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zero kontaktu ws. zamówienia. Bez mojej interwencji do dzisiaj nie wiedziałabym, że zamówienie jest aż tak bardzo opóźnione. Dodatkowo odniosłam wrażenie, że Pani, która odpowiadała na moje wiadomości kładła nacisk na rezygnację z zamówienia. I tak też się stało.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
30 kwi 2024
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Ustalimy szczegóły ze sklepem przypisanym do realizacji zamówienia.
4 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

czas realizacji…

Na stronie internetowej czas realizacji zamówienia wynosił 5-10 dni, po dokonaniu zamówienia czas ten wydłużył się do 5 tygodni. Plusem jest szybki zwrot gotówki po rezygnacji z zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 dni temu
Przy potwierdzeniu zamówienia poinformowaliśmy o możliwym wydłużonym terminie realizacji. Zamówienie złożone 3-04 i anulowane 5-04.
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Narzonik posiadal wade fabryczna mocowania jedenej polowy.Otwory mocujace byly w zlym miejscu wywiercone,smutne ze nikt tego nie skontrolowal dostarczajac naroznik
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
26 kwi 2024
Jeśli wada jest fabryczna prosimy o zgłoszenie reklamacji. Producent z pewnością będzie chciał naprawić błąd. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Czekamy na wiadomość :)
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
czas realizacji zamówienia yo było 10 dni roboczych, zadzwonili powiedzieli że jednak 14, zgodziłam się i mimo tego ten czas już upłynął a zamówienia nadal nie ma
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia. Pracownicy w trybie pilnym ustalą przyczynę opóźnienia i wrócą z odpowiedzią.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Na zamowienie czekalam dwa tygodnie, mimo, ze powinnam je dostac max po 7 dnich. Niestety przyszlo niekompletne, teraz czekam dwa tygodnie na wyjasnienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Zapomniała Pani dodać, że po 7dniach roboczych, a to różnica. Reklamacja została zgłoszona niezwłocznie, przepraszamy za braki w otrzymanym zamówieniu. Do 14 dni od złożenia reklamacji będzie odpowiedź.