Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
3 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Pierwszy telefon z potwierdzeniem zamówienia – super, natomiast zabrakło informacji, że zamówienie jest do odbioru, mimo, że pani twierdziła, że dzwoniła. Zabrakło też informacji, że magazyn jest czynny tylko do 16:00.
Pozytyw – cena paneli w porównaniu z innymi sklepami.
Zgłoś opinię
7 dni temu
Opinia zweryfikowana
Meble ogrodowe są super krzesła wygodne dobrze wyprofilowane. Dostawa trwała znacznie dłużej ale byłam tego świadoma. Jetem zadowolona.
Zgłoś opinię
10 dni temu
Opinia zweryfikowana
meble bardzo dobrze zapakowane, paczki solidne. brak oznaczeń okuć i śrub z tymi z instrukcji trochę opóźniają montaż.
Zgłoś opinię
18 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówienie zniknęło w trakcie wysyłki, brak informacji w sklepie gdzie jest przesyłka, długi okres oczekiwania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 kwi 2024
Zamówienie nie znika w trakcie wysyłki :) Czas realizacji zamówienia był podany przy produkcie w momencie składania zamówienia, ponadto - został powtórzony w mailu potwierdzającym zamówienie.
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Dość długi czas dostawy i jedna z lamp przyszla uszkodzona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Zamówienie zostało złożone 04.04.2024 20:24:55 z terminem realizacji 9dni roboczych. Dostarczone do sklepu zostało w dniu 17.04, zatem w terminie. Za uszkodzenie przepraszamy, prosimy o złożenie reklamacji.
23 godziny temu
Opinia zweryfikowana
Super wszystko ok.
Zgłoś opinię
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dziękujemy za realizację zamówienia :)
11 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Tą firmą Abra Meble powinna zająć się UOKIK
Kupiłem szafkę łazienkową Loreto,po rozpakowaniu okazało się że 6 elementów jest uszkodzonych z 8,złożyłem reklamację 20 marca 2024 poinformowali mnie że szafka będzie w połowie maja,byłym u miejskiego rzecznika konsumenta w Sosnowcu poradzić się co można zrobić z tą firmą,poradzili żeby wysłać pismo w jakim czasie reklamacja zostanie zakończona,jak by to nie pomogło to żeby do nich wrócić oni się tą firmą zajmą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 kwi 2024
Czas rozpatrzenia reklamacji, a czas realizacji reklamacji to odrębne przedziały czasowe. Skoro otrzymali Państwo informację o rozpatrzeniu reklamacji to nie pozostaje nic innego jak czekać na ten termin.
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Pierwszy i ostatni raz
czas oczekiwania już ponad dwa miesiące na materac, kolory wyraźnie inne niż na zdjęciach przy komodzie, brak laminatu na półkach, bezradność i bezsilność lub bezużyteczność ludzi w sklepie stacjonarnym i osób na infolini, tragedia i porażka, kupiłeś w sklepie idź się kłócić do sklepu, kupiłeś w necie to pisz lub dzwoń,
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Przedmiotem tego zamówienia była komoda, nie materac. Kolor może się różnić w zależności od ustawień monitora i padającego oświetlenia. W przypadku zastrzeżeń do produktu - prosimy o złożenie reklamacji. Na stronie są informacje jak postępować - zgłoszenie powinno zostać przesłane pisemnie na skrzynkę e-skelp@abraonline.pl. Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy takiej reklamacji.
28 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zero kontaktu ws. zamówienia. Bez mojej interwencji do dzisiaj nie wiedziałabym, że zamówienie jest aż tak bardzo opóźnione. Dodatkowo odniosłam wrażenie, że Pani, która odpowiadała na moje wiadomości kładła nacisk na rezygnację z zamówienia. I tak też się stało.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
30 kwi 2024
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Ustalimy szczegóły ze sklepem przypisanym do realizacji zamówienia.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.