Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1471) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4424)

3,97
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

Najistotniejsza negatywna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(65)
(49)
(282)
Resetuj
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kupiłam biurko. Szkoda, że w sklepie nie mogłam go najpierw obejrzeć dokładnie, bo pewnie bym nie zrobiła tego zakupu. Instrukcja obsługi kiepska, mało czytelna, trudno się połapać. Są oznaczenia - litery i cyfry, których praktycznie nie ma. Prawie wszędzie kołki a śrub bardzo niewiele. Przez to mebel nie jest zbyt mocny. Dalej , na trzy kleje w tubach, jeden wyschnięty, praktycznie nie do użytku - co pokazuje zdjęcie, a każą kleić. Jest 6 szuflad ale nie wiadomo jak je odsuwać bo nie ma za co chwycić. No cóż, nie jestem zadowolona z zakupu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
W zamówieniu była półka, nie biurko. Jeśli coś nie jest czytelne w dalszym ciągu - zapraszamy do kontaktu, pomożemy jak tylko umiemy :) Instrukcje tworzone są przez producentów mebli. Skoro mebel zawiera dużo kołków należy go skleić. Prosimy złożyć reklamację na zaschnięty klej, z pewnością zostanie rozpatrzona. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jeśli ma Pani pytania prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej.
29 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Bardzo średnio

Postanowiłam odebrać zamówienie osobiście. Znalezienie magazynu graniczyło z cudem. Informacja telefoniczna była niejasna, pani pewnie sama nie wiedziała gdzie szukać magazynu. No o czas oczekiwania na dostawę zamówionego leżaka - niewiarygodnie długi i żadnej informacji kiedy to nastąpi będzie gotowe do odbioru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 lip 2024
Każdy Klient otrzymuje mapkę z instrukcją dojazdu. W przypadku pytań najlepiej kierować je do salonu, w którym realizowane jest zamówienie, nie na infolinię bo może nie znać Państwa sprawy. Cieszymy się, że udało się odnaleźć magazyn i odebrać zamówiony produkt. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji - musieliśmy oczekiwać na kolejną dostawę, gdyż bieżący stan uległ wyczerpaniu. Po dotarciu towaru do salonu pracownicy poinformowali o możliwości jego odbioru z magazynu, zgodnie z ustaleniami.
7 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź na wiadomości mało konkretna, długi czas oczekiwania na przesyłkę. Brak informacji od obsługi o planowanym czasie wysyłki. Kupując widziałem, że dostawa ok 7 dni, ale nikt nie potrafił powiedzieć nawet po 7. dniu kiedy dokładnie dojdzie do wysyłki zamówiionego przedmiotu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2024
Zamówienie złożone 6-06-2024 i odebrane 18-06-2024, czyli w 8 dniu roboczym. Składając zamówienie przy produkcie widniała informacja o 7dniach roboczych. Przepraszamy za to jednodniowe opóźnienie. W momencie przygotowania towaru do wysyłki została wysłana notyfikacja e-mail wraz z możliwością jej śledzenia.
11 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na produkt. Brak aktualizacji statusu zamówienia. Nie wiem na jakim etapie jest zamówienie, do czasu aż ie zadzwoni osoba ze sklepu z informacją ze produkt czeka w sklepie na odbiór.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 lip 2024
Podczas składania zamówienia do koszyka zostały dodane 4 produkty z opcją odbioru w sklepie. Pracownicy informują w momencie, kiedy cały towar dojedzie do sklepu i będzie można w całości zamknąć zamówienie. Nie ma zatem potrzeby informować o każdym produkcie, który dojechał bo mając ich przykładowo 20.. zaraz dostalibyśmy wiadomość o zaśmiecaniu skrzynki. Zamówienie w zależności od wybranej formy płatności ma różne etapy. Najprościej jest zadzwonić do sklepu i uzyskać informację :)
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zakup mocno opóźniony. Nikt nie poczuwa się do odpowiedzialność.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Bardzo przepraszamy za opóźnienie wysyłki zamówienia. Dziękujemy za jego finalizację i mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :)
6 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :) W przypadku pytań - zachęcamy do kontaktu.
23 godziny temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli mieliby Państwo jakieś pytania - zapraszamy do kontaktu pod adresem e-sklep@abraonline.pl
28 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 lip 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego asortymentu :) W przypadku pytań - zachęcamy do kontaktu.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Niestety słabo :( Na wstępie zaznaczę, że obsługa (sprzedawcy) są bardzo, bardzo uprzejmi i pomocni. Dla nich należy się 5 gwiazdek! Natomiast: - przy zakupie na stronie znajdowała się informacja, że realizacja jest 5-10 dni. Finalnie towar został dostarczony do magazynu po ponad 5 tygodniach. To fatalny wynik! - po odebraniu zamówienia okazało się, że sprzęt jest niekompletny tzn. zamiast 3 krzeseł - są tylko 2. Teraz okres oczekiwania to tydzień lub dwa co oznacza, że zamówienie będzie zrealizowane po ok. 2 miesiącach. To niestety nie buduje dobrej marki :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za pozytywną ocenę naszych pracowników, którzy dokładają wszelkich starań, aby każdorazowo komunikować wszelkie zmiany statusów. Przy zakupie czas realizacji jaki został podany wynosił 5-10dni roboczych, czyli 2 tygodnie kalendarzowe. Ze zgromadzonych informacji wynika, że zamówienie było opóźnione, za co bardzo przepraszamy. Towar był odbierany osobiście ze sklepu stacjonarnego, czy przy odbiorze ten problem został zgłoszony? W przypadku pytań prosimy o kontakt z salonem realizującym zamówienie lub pod adresem e-sklep@abraonline.pl.
27 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

NIE POLECAM

Złożyłam zamówienie w ABRA tylko ze względu na to, że dostawa była 24H. Bardzo mi zależało, aby towar dotarł jak najszybciej, bo zakupiłam jacuzzi ogrodowe na domek letniskowy dla gości. Zamówienie złożone 27.05, towar dostarczony 20.06 - MASAKRA. Zaznaczam, była gwarancja dostawy 24H. Sklep nie był w stanie nawet podać konkretnej daty realizacji zamówienia jak dopytywałam..... Za przesyłkę skasowali ponad 140 zł więc z uwagi na opóźnienie poprosiłam o rekompensatę tej kwoty. Zaproponowali 50zł :/ NIE POLECAM I NIGDY WIĘCEJ TAM NIC NIE KUPIĘ.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 lip 2024
Nie mamy dostawy 24h - prosimy o przeczytanie ze zrozumieniem wyświetlanych komunikatów. Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli warunki nie były dla Państwa odpowiednie w każdej chwili można było zrezygnować. Przepraszamy za powstałe opóźnienie.
8 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Sklep nie wysyła towaru w terminie i nie informuje o tym klienta. Klient prosi się o informację kiedy otrzyma towar. Gdy już dawno minął termin dostawy sklep mimo że posiada na magazynie zamówiony i zapłacony towar dalej zwleka z jego dostawą dla klienta oczekując na inne zamówienia aby zmniejszyć swoje koszty transportu. Dopiero po poinformowaniu sklepu o rozpoczęciu dochodzenia swoich roszczeń sklep odpowiednio szybko zareagował i przysłał natychmiast towar. Klient poniósł straty w wyniku baaardzo długiego oczekiwania na towar.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2024
Dzień dobry, prosimy koncentrować się na własnym przypadku, a nie generalizować i oceniać pozostałych zamówień. Klient składając zamówienie widzi na stronie internetowej czas realizacji, który jest również potwierdzony w wiadomości e-mail. Wystarczy przeczytać te informacje. Nie przesadzajmy z tym bardzo długim oczekiwaniem na towar, który został dostarczony raptem 5dni po terminie. O opóźnieniu oczywiście powinna być przekazana informacja
4 lip 2024
 Opinia zweryfikowana

Nigdy więcej Abra

Na stronie informacja o dostawie DO 7 DNI gdzie po tygodniu udając się do sklepu firmowego Pani informuje że nie wie kiedy towar dotrze bo ona musi uzbierać zamówienie żeby jej towar wysłali. Towar przyjeżdża po 3tygoniach i trzeba odebrać natychmiast bo w/w Pani nie ma miejsca na magazynowanie. Nigdy więcej współpracy z Abra
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2024
Do 7 dni ROBOCZYCH. Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku, nie są to dni kalendarzowe. Informowaliśmy drogą mailową: "Jak tylko [zamówienie] będzie gotowe do odbioru, sklep będzie kontaktował się z Państwem. Prosimy oczekiwać na telefon." Dziękujemy za finalizację zamówienia.
1 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Witam wszystkich.zakup basenu 29.05, dziś mamy 1.07 basenu nadal nie otrzymałem.Co tydzień dzwonię o info mego zakupu i jestem lekceważąco odsyłany z informacją że przyjdzie informacja zwrotna.Jesli jesteś cierpliwy to dokonaj zakupu ,ja po miesiącu się poddałem.Czekam ale z mojej strony już dziękuję za takie olewanie klienta przez Abbra Meble
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 lip 2024
Witamy serdecznie, dziękujemy za kontakt. Szkoda, że nie pisał Pan na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl. Infolinia służy głownie do składania zamówień i porad w zakresie towarów. Zamówiony produkt jest w magazynie i czeka na najbliższy transport do sklepu. Dziękujemy za cierpliwość i wytrwałość.
2 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie oszukiwać klientów - na stronie macie info, że basen będzie do 3 dni roboczych, po czym okazuje sie, że nie macie go na stanie - ostatecznie dostaje zamówienie 28 dni po złożeniu zamówienia i jeszcze okazuje się, że jest uszkodzony!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 lip 2024
3 dni robocze są w przypadku dostawy kurierem, której Państwo nie wybrali. Informacja ta jest na stronie głównej produktu. Czas realizacji w przypadku odbioru osobistego jest wydłużony - szczegóły są zakomunikowane przed złożeniem zamówienia, jak i znajdują się w mailu potwierdzającym zamówienie - wystarczy go przeczytać :) Fakt, zamówienie było opóźnione, za co ponownie bardzo przepraszamy. Wszelkie usterki prosimy zgłosić składając reklamację pod adresem e-sklep@abraonline.pl. Prosimy o dołączenie zdjęć i numeru seryjnego.
20 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Towar wystawiony mimo iż nie ma go na stanie. Transakcja anulowana gdyż po kilku dniach czekania po zapytaniu się co jest z zamówieniem okazało się że nie ma produktu. Nikt wcześniej nawet nie napisał że będzie jakieś opóźnienie.
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Beznadziejny sklep. Czas oczekiwania z 5 dni na dwa tygodnie. Upominanie się na infolinii o towar. Pani na infolini opryskliwa i arogancka. Jedynie pozytywnie pan z odbiorem w sklepie stacjonarnym. Nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy bardzo za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z produktu. Infolinia nie udziela odpowiedzi w zakresie złożonych zamówień, najlepiej kontaktować się mailowo lub ze sklepem realizującym zamówienie. Wszystkie informacje o danych kontaktowych zostały wysłane po złożeniu zamówienia.
8 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Taki był czas realizacji że wycofałem zamówienie. A jak pytałem prawie po 2 tygodniach kiedy może dojść do realizacji zamówienia to obsługa nie była w stanie tego określić. Na plus szybki zwrot gotówki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2024
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji Państwa zamówienia. Dziękujemy za poświęcony czas, mamy nadzieję, że udało się zaopatrzyć w produkt.
4 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone 3.06.2024. Dostawa miała być w ciągu 5 dni, a firma przez trzy tygodnie nie potrafiła określić daty dostawy tylko pisała że mam wykazać cierpliwość i czytać codziennie maile.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lip 2024
Dzień dobry, towar będący w magazynie "na stanie" nie nadawał się do wysyłki. Czekaliśmy na kolejną dostawę, następnie skontaktowaliśmy się z Państwem, ale została podjęta decyzja o rezygnacji i wszystkie wpłacone środki zostały zwrócone. Przepraszamy za powstałe niedogodności.