Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1642) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4960)

3,86
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

Najistotniejsza negatywna opinia

23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Narożnik berg przyszedł z uszkodzoną podłogą pojemnika na pościel. Po złożeniu reklamacji nr0000336720 29-09-2023 na podst art43d ust.1 ,odrzucona bez uzasadnienia! twierdzą za niezasadną -kpina konkretna z klienta. Na przyszłość nagrywać filmiki ,rozpakowywać przy dostawcy niech czeka i patrzy ,nie wierzyć w zapewnienie że jak coś będzie nie tak po rozpakowaniu to dopiero zgłaszać do sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(74)
(61)
(354)
Resetuj
25 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana

Zakupy w ciemno

Brak możliwości zobaczenia narożników w sklepie. Kolory na zdjęciach na stronie zupełnie odbiegają od rzeczywistości.
Zgłoś opinię
22 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Części szafek nie oznaczone, trzeba się mocno domyślać która jest która
Zgłoś opinię
8 paź 2024
 Opinia zweryfikowana

usterka

Po rozpakowaniu nienaruszonej paczki drzwi w środku były uszczebione
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi okres realizacji zamówienia.
Zgłoś opinię
7 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
ok
Zgłoś opinię
6 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Po zamówieniu z transportem i wniesieniem rozpakowałem narożnik który znajdował się w trzech paczkach, gdzie na jednym elemencie zauważyłem przetarcie materiału, mało widoczne ale jednak jest. Po złożeniu reklamacji z załączonymi zdjęciami mija reklamacja nie została uwzględniona. Uzasadnienie miałem rozpakować i wszytko sprawdzić przy panach którzy dostarczyli narożnik. Słabe podejście do klienta. :(
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kobiety z działu obsługi bardzo niemiłe. Kilkakrotnie dzwoniłam w sprawie łóżka. Na stronie internetowej termin realizacji zamówienia od 5-10 dni. Czekałam. Minął termin. Zadzwoniłam do sklepu internetowego, gdzie dowiedziałam się, że na te łóżko czeka się do 6 tygodni. Pani miała sprawę załatwić. Miała odzwonić . Lecz tak się nie stało. Po mojej interwencji chwilę później na stronie internetowej przy łóżku, które zakupiłam nagle zmienił się termin dostawy do 6 tygodni. No , coś niewiarygodnego. (.??????)Po co wprowadzać klienta w błąd. Nigdy więcej nic nie zakupię w tym sklepie. I nie polecam nikomu.
Zgłoś opinię
8 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Odradzam zakupy w tym sklepie nigdy nie spotkałam się z takim brakiem poszanowania klienta zamówienie złożone któryś raz z kolei i wtopa część mebli dość sprawnie spłynęła natomiast na ostatni czekam już ponad 2 miesiące i zero informacji co się tym zamówieniem dzieje jest opłacone z góry więc czekam i to raczej moje ostanie zakupy albo nigdy nie oplace z góry zamówienia .
Zgłoś opinię
27 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Podać dokładny termin dostawy. Zamówienie złożone 23.08.2024 (termin realizacji 26 roboczych) powinno przybyć 30.08.2024. Jednakże po kontakcie z centralą nic nie wiedzą, jak wyślą to będzie.. Tak nie przyciągnięcie klienta do siebie. Jednym słowem kpina z ludzi.
Zgłoś opinię
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Hoker

9 września zamówiłam jeden hoker, w emailu otrzymałam informację, że przewidywany termin realizacji zamówienia to 15-20 dni roboczych. Do tej pory nie mam jokera, a moja wiadomość email z pytaniem o termin dostawy została zbagatelizowana.
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Fatalna jakość kupionych szafek, zupełnie nieczytelna instrukcja montażu, braki w elementach koniecznych do złożenia szafek , brak reakcji sklepu na reklamację pomimo moich kilkukrotnych telefonów. Nigdy więcej zakupów w Abra Meble
Zgłoś opinię
2 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Gdyby była możliwość dać 0 gwiazdek to dałabym 0. Zamówienie z 1.09.24 zostało zagubione. Sklep odsyła na infolinię, infolinia odsyła do sklepu. Nikt nie wie co się dzieje z zamówieniem i dlaczego nie dotarło.
Zgłoś opinię
MJ
Marcin J.
Grójec
30 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana

Odradzam!!!

Brak informacji dla klienta o postępach zamówienia. Czas oczekiwania 4 tyg. zakończone rezygnacją z zakupu. Odradzam kupowania w tej firmie! Dawno nie spotkałem się z tak rażącym traktowaniem klienta!
Zgłoś opinię
3 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Zero kontaktu, żadnych telefonów,zamówienie złożone 4 września,do dziś nikt nie dzwonil i pomimo ze dzwonilem na infolinię kilka razy,to za każdym razem usłyszałem że zamówienie realizuje inny sklep.
Zgłoś opinię
29 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeden z najgorszych zakupów kłoszenia uszkodzone porysowane i nie ma możliwości wymiany bo ponoć wszystkie takie mają co jest nieprawda bo dwa klosze były dobre a cztery źle.bardzo nie polecam
Zgłoś opinię
4 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
nie jestem zadowolona z zakupu brak jakiejkolwiek współpracy zero dbania o klienta nie kupie nic więcej w tym sklepie,czas trwania zamówienia to pięć tygodni i żadnej reakcji ze strony sklepu
Zgłoś opinię
28 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeszcze nie otrzymałam produktu. Minęło 23 dni robocze a produkt mial byc w ciągu 10 dni. Zostalam powiadomiona, że produkt będzie później, ale nikt nie potrafi powiedzieć kiedy.
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jeżeli na tą chwilę mam ocenić to więcej gwiazdek nie mogę dać .Zamówienie złożone 16 /09 mimo że miało być zrealizowane od 5 do 10 dni ,do tej pory nie zostało dostarczone .
Zgłoś opinię