Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1411) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4339)

3,98
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

Najistotniejsza negatywna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(60)
(47)
(268)
Resetuj
18 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak kontaktu z klientem, długie oczekiwanie na zamówienie

Zamówienie powinno zostać zrealizowane w ciągu 5 dni roboczych. 5 dni minęło i nie było ani przedmiotu zamówienia ani żadnej informacji o opóźnieniu. Dopiero jak zadzwoniłam to dowiedziałam się, że przedmiotu zamówienia - oświetlenie, które zamawiałam nie ma w sklepie, a pani z infolinii nie potrafiła mi powiedzieć kiedy mniej więcej towar trafi na sklep. Klientowi narzuca się myśl - zapłaciłam za coś czego nie ma, a na dodatek nie wiadomo kiedy będzie. Sklep nie powinien sprzedawać czegoś czego nie ma na stanie. Ostatecznie zamówienie dotarło tak jak powinno, ale sklep w żaden sposób nie wykazał inicjatywy aby zrekompensować mi długi czas oczekiwania i brak komunikacji z klientem ze strony sklepu. Niesmak pozostał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 cze 2024
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia. Mamy nadzieję, że jest Pani zadowolona z zakupionego produktu i z biegiem czasu wybaczy nam Pani ten poślizg. Bardzo dziękujemy za odbiór produktu. Cały czas pracujemy nad usprawnieniem logistyki wysyłek. Sklepy nie mają swoich magazynów i muszą czekać na transporty z magazynów zewnętrznych.
29 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Bardzo średnio

Postanowiłam odebrać zamówienie osobiście. Znalezienie magazynu graniczyło z cudem. Informacja telefoniczna była niejasna, pani pewnie sama nie wiedziała gdzie szukać magazynu. No o czas oczekiwania na dostawę zamówionego leżaka - niewiarygodnie długi i żadnej informacji kiedy to nastąpi będzie gotowe do odbioru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Każdy Klient otrzymuje mapkę z instrukcją dojazdu. W przypadku pytań najlepiej kierować je do salonu, w którym realizowane jest zamówienie, nie na infolinię bo może nie znać Państwa sprawy. Cieszymy się, że udało się odnaleźć magazyn i odebrać zamówiony produkt. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji - musieliśmy oczekiwać na kolejną dostawę, gdyż bieżący stan uległ wyczerpaniu. Po dotarciu towaru do salonu pracownicy poinformowali o możliwości jego odbioru z magazynu, zgodnie z ustaleniami.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź na wiadomości mało konkretna, długi czas oczekiwania na przesyłkę. Brak informacji od obsługi o planowanym czasie wysyłki. Kupując widziałem, że dostawa ok 7 dni, ale nikt nie potrafił powiedzieć nawet po 7. dniu kiedy dokładnie dojdzie do wysyłki zamówiionego przedmiotu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Zamówienie złożone 6-06-2024 i odebrane 18-06-2024, czyli w 8 dniu roboczym. Składając zamówienie przy produkcie widniała informacja o 7dniach roboczych. Przepraszamy za to jednodniowe opóźnienie. W momencie przygotowania towaru do wysyłki została wysłana notyfikacja e-mail wraz z możliwością jej śledzenia.
19 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Sklep nie zrealizował zamówienia, finalnie po bojach oddał różnice w cenie w stosunku do zakupu w innym, droższym sklepie. Na telefonicznym biurze obsługi bezczelna obsługa która mi wmawia że nie mają sobie nic do zarzucenia.
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na produkt. Brak aktualizacji statusu zamówienia. Nie wiem na jakim etapie jest zamówienie, do czasu aż ie zadzwoni osoba ze sklepu z informacją ze produkt czeka w sklepie na odbiór.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 godzin temu
Podczas składania zamówienia do koszyka zostały dodane 4 produkty z opcją odbioru w sklepie. Pracownicy informują w momencie, kiedy cały towar dojedzie do sklepu i będzie można w całości zamknąć zamówienie. Nie ma zatem potrzeby informować o każdym produkcie, który dojechał bo mając ich przykładowo 20.. zaraz dostalibyśmy wiadomość o zaśmiecaniu skrzynki. Zamówienie w zależności od wybranej formy płatności ma różne etapy. Najprościej jest zadzwonić do sklepu i uzyskać informację :)
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :) W przypadku pytań - zachęcamy do kontaktu.
28 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego asortymentu :) W przypadku pytań - zachęcamy do kontaktu.
27 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

NIE POLECAM

Złożyłam zamówienie w ABRA tylko ze względu na to, że dostawa była 24H. Bardzo mi zależało, aby towar dotarł jak najszybciej, bo zakupiłam jacuzzi ogrodowe na domek letniskowy dla gości. Zamówienie złożone 27.05, towar dostarczony 20.06 - MASAKRA. Zaznaczam, była gwarancja dostawy 24H. Sklep nie był w stanie nawet podać konkretnej daty realizacji zamówienia jak dopytywałam..... Za przesyłkę skasowali ponad 140 zł więc z uwagi na opóźnienie poprosiłam o rekompensatę tej kwoty. Zaproponowali 50zł :/ NIE POLECAM I NIGDY WIĘCEJ TAM NIC NIE KUPIĘ.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Nie mamy dostawy 24h - prosimy o przeczytanie ze zrozumieniem wyświetlanych komunikatów. Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli warunki nie były dla Państwa odpowiednie w każdej chwili można było zrezygnować. Przepraszamy za powstałe opóźnienie.
5 dni temu
w trakcie sprawdzania
Sklep nie wysyła towaru w terminie i nie informuje o tym klienta. Klient prosi się o informację kiedy otrzyma towar. Gdy już dawno minął termin dostawy sklep mimo że posiada na magazynie zamówiony i zapłacony towar dalej zwleka z jego dostawą dla klienta oczekując na inne zamówienia aby zmniejszyć swoje koszty transportu. Dopiero po poinformowaniu sklepu o rozpoczęciu dochodzenia swoich roszczeń sklep odpowiednio szybko zareagował i przysłał natychmiast towar. Klient poniósł straty w wyniku baaardzo długiego oczekiwania na towar.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dzień dobry, prosimy koncentrować się na własnym przypadku, a nie generalizować i oceniać pozostałych zamówień. Klient składając zamówienie widzi na stronie internetowej czas realizacji, który jest również potwierdzony w wiadomości e-mail. Wystarczy przeczytać te informacje. Nie przesadzajmy z tym bardzo długim oczekiwaniem na towar, który został dostarczony raptem 5dni po terminie. O opóźnieniu oczywiście powinna być przekazana informacja
19 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

30 dni zamiast obiecanych 3 na realizację

Jestem absolutnie wściekła na ten sklep! Obiecali realizację zamówienia w ciągu 3 dni roboczych, a czekałam aż 30 dni! To jest kompletny brak szacunku dla klienta. Kontakt był tragiczny – próby uzyskania jakichkolwiek informacji na temat mojego zamówienia kończyły się fiaskiem. Totalny brak profesjonalizmu i odpowiedzialności. Trzymajcie się z daleka od tego miejsca!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 cze 2024
Dzień dobry, termin 3 dni roboczych obowiązuje w przypadku wysyłki kurierskiej, a Pani wybrała odbiór osobisty. Prosimy dokładnie czytać informacje na stronie, jak i w e-mailu potwierdzającym zamówienie. To, że mamy opcję bezpłatnego odbioru towarów przeczyta każdy Klient, natomiast niewiele osób patrzy, że czas wtedy jest dłuższy. Czas realizacji napisany jest nawet większą czcionką niż hasło "bezpłatny odbiór towaru w sklepie ABRA". W sprawie kontaktu - każdorazowo otrzymywała Pani odpowiedź zwrotną. Na to, że nie była ona zgodna z Pani oczekiwaniami nic nie możemy poradzić. Dziękujemy za odbiór towaru, mamy nadzieję, że będzie Pani z niego zadowolona.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Nigdy więcej Abra

Na stronie informacja o dostawie DO 7 DNI gdzie po tygodniu udając się do sklepu firmowego Pani informuje że nie wie kiedy towar dotrze bo ona musi uzbierać zamówienie żeby jej towar wysłali. Towar przyjeżdża po 3tygoniach i trzeba odebrać natychmiast bo w/w Pani nie ma miejsca na magazynowanie. Nigdy więcej współpracy z Abra
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Do 7 dni ROBOCZYCH. Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku, nie są to dni kalendarzowe. Informowaliśmy drogą mailową: "Jak tylko [zamówienie] będzie gotowe do odbioru, sklep będzie kontaktował się z Państwem. Prosimy oczekiwać na telefon." Dziękujemy za finalizację zamówienia.
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Witam wszystkich.zakup basenu 29.05, dziś mamy 1.07 basenu nadal nie otrzymałem.Co tydzień dzwonię o info mego zakupu i jestem lekceważąco odsyłany z informacją że przyjdzie informacja zwrotna.Jesli jesteś cierpliwy to dokonaj zakupu ,ja po miesiącu się poddałem.Czekam ale z mojej strony już dziękuję za takie olewanie klienta przez Abbra Meble
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Witamy serdecznie, dziękujemy za kontakt. Szkoda, że nie pisał Pan na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl. Infolinia służy głownie do składania zamówień i porad w zakresie towarów. Zamówiony produkt jest w magazynie i czeka na najbliższy transport do sklepu. Dziękujemy za cierpliwość i wytrwałość.
18 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

BRAK TOWARU I KONTAKTU ze sklepem, stracone pieniądze

16.05 złożyłam i OPŁACIŁAM zamowienie w sklepie, 3.06 napisałam maila co się dzieje z zamieniłem, zobaczyłam tylko że wiadomość z prośbą o wyjaśnienie została przekazana do kierownika, który jednak mi nie odpisał, nie otrzymałam produktu do dzisiaj czyli do 18.05. Czekam na dalsze wyjasnienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 cze 2024
W dniu 16-05-2024, kiedy złożyła Pani zamówienie przy produkcie był podany czas realizacji 21-30 dni roboczych. Termin ten został również wysłany w potwierdzeniu złożenia zamówienia (ma Pani na e-mailu) i mija w dniu 28-06-2024. Sklep poinformował, że od 12.06.2024 nie odbiera Pani połączeń. W związku z tym wysłał maila i czeka na kontakt z Pani strony.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie oszukiwać klientów - na stronie macie info, że basen będzie do 3 dni roboczych, po czym okazuje sie, że nie macie go na stanie - ostatecznie dostaje zamówienie 28 dni po złożeniu zamówienia i jeszcze okazuje się, że jest uszkodzony!!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
3 dni robocze są w przypadku dostawy kurierem, której Państwo nie wybrali. Informacja ta jest na stronie głównej produktu. Czas realizacji w przypadku odbioru osobistego jest wydłużony - szczegóły są zakomunikowane przed złożeniem zamówienia, jak i znajdują się w mailu potwierdzającym zamówienie - wystarczy go przeczytać :) Fakt, zamówienie było opóźnione, za co ponownie bardzo przepraszamy. Wszelkie usterki prosimy zgłosić składając reklamację pod adresem e-sklep@abraonline.pl. Prosimy o dołączenie zdjęć i numeru seryjnego.
26 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie anulowane, z powodu długiego czasu realizacji Przy składania zamówienia termin realizacji był do 5 dni roboczych, minęło 14 i dalej nie mogłam uzyskać kiedy zamówienie będzie mogło do mnie wyjechac
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
27 cze 2024
Bardzo przepraszamy za termin, który uległ wydłużeniu. Dokonywaliśmy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło jak najszybciej to możliwe. Nie mogła Pani czekać, w związku z czym zrezygnowała Pani z zamówienia.
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Taki był czas realizacji że wycofałem zamówienie. A jak pytałem prawie po 2 tygodniach kiedy może dojść do realizacji zamówienia to obsługa nie była w stanie tego określić. Na plus szybki zwrot gotówki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji Państwa zamówienia. Dziękujemy za poświęcony czas, mamy nadzieję, że udało się zaopatrzyć w produkt.
21 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam produkt miesiąc temu, miał być w ciągu dwóch tygodni i nadal nie dotarł. Sklep nie skontaktował się ze mną jako pierwszy, że mają opóźnienia. To ja musiałam się dopytywać o moje zamówienie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
24 cze 2024
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia. Prosimy oczekiwać na informację ze sklepu w sprawie odbioru towaru.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone 3.06.2024. Dostawa miała być w ciągu 5 dni, a firma przez trzy tygodnie nie potrafiła określić daty dostawy tylko pisała że mam wykazać cierpliwość i czytać codziennie maile.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dzień dobry, towar będący w magazynie "na stanie" nie nadawał się do wysyłki. Czekaliśmy na kolejną dostawę, następnie skontaktowaliśmy się z Państwem, ale została podjęta decyzja o rezygnacji i wszystkie wpłacone środki zostały zwrócone. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
8 dni temu
w trakcie sprawdzania
Przez dwa tygodnie i kilku kontaktach telefonicznych tygodniowo. KŁAMSTWACH Jakich otrzymywalem, Brak jakiej kolwiek informacji o zamówieniu które było długo po terminie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Zamówienie złożone 27.05.2024 i odebrane 11.06.2024. Należało kontaktować się ze sklepem internetowym pod adresem e-sklep@abraonline.pl w celu uzyskania dokładnej odpowiedzi.
14 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Od 14 maja czekam na realizacje zamówienia lub na jakikolwiek kontakt z informacją o stanie realizacji . Widać ABRA w nosie ma klienta .....nie ten to będzie następny .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 cze 2024
Dzień dobry, składając zamówienie przy produkcie był podany dłuższy czas realizacji. Prosimy o zapoznanie się z korespondencją e-mail. Towar już czeka na odbiór przez Państwa. Zapraszamy :)