Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
22 paź 2022
Opinia zweryfikowana
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego.
Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble:
Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy.
W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie:
Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie.
Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Niestety po złożeniu - skręceniu zamówionej szafki jedna z półek okazała się za krótka w szerokości i jest szczelina ok 1-1,5 cm między półką a zamkniętą szufladą. Porażka :(
Na zdjęciach, które pokazywały tę szafkę i ekspozycji w sklepie tej szczeliny nie było.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przypominamy, że w przypadku wadliwych elementów macie Państwo możliwość złożenia reklamacji. W tym wypadku prosimy o kontakt na adres email e-sklep@abraonline.pl lub bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
13 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Nie otrzymaliśmy wszystkich śrubek, kołków itd. Dokupiliśmy sami, bo szkoda czasu i dojazdu na takie rzeczy... Jednak czas oczekiwania był dłuższy to jednak zamówienie powinno być kompletne.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
11 dni temu
Opinia zweryfikowana
Dostatecznie
Długi czas realizacji, brakujące elementy.
Jedna gwiazdka na plus za jakość mebli i druga za szybką reakcje Pani w Abra Meble Żywiec i załatwienie brakującego elementu w dniu reklamacji.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji i niekompletne zamówienie. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieje, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania na produkt, ale z kolei zostałam o tym uczciwie powiadomiona, więc nie jest najgorzej.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia. Mamy nadzieje, że mimo to jesteście Państwo zadowoleni z otrzymanego zamówienia.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
7 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
długi termin realizacji zamówienia
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni udane.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
17 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przypominamy, że w przypadku otrzymania wadliwego towaru macie Państwo możliwość zgłoszenia reklamacji, W tym celu prosimy o kontakt w wiadomości email na adres e-sklep@abraonline.pl.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
5 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zdecydowanie nie polecam. Zamówiłam komodę przez stronę internetowa sklepu Abra Meble i już ponad miesiąc na nią czekam.
Na stronie internetowej podczas składania zamówienia pisze ze dostawa trwa od 5-10 dni a tu już miesiąc minął a komoda nadal nie została dostarczoana. Dzwoniłam kilka razy do sklepu i oni twierdzą ze to wina producenta. Żałuje ze kupiłam u nich, tylko karzą czekać i nic nie robią. Tylko wprowadzają klienta w błąd na ich stronie internetowej pisząc ze czas wysyłki to 5-10 dni. Nie polecam.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
14 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Obsługa sklepu w Wołominie to dramat, mam wrażenie, że pani która obsługuje stara się przeszkodzić w zakupie a nie pomóc. Wstrzymała termin realizacji, pomimo że było napisane do 5dni roboczych, a towar czekał na magazynie. Gdy podczas rozmowy poprosiliśmy o kontakt do kierownika, podała swój numer, głupio się śmiejąc, że się pomyliła, jak zadzwoniliśmy by wyjaśnić sytuację z kimś odpowiedzialnym.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
17 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Jedna Wielka porażka
Miesiac temu towar zamówiony , dalej nie dotarł. Dzwoniąc dowiadujesz się że będą wiedzieć kiedy będzie jak trafi do nich fizycznie na sklep
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
14 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówienie miało być zrealizowane od 5 do 10 dni roboczych a zostało zrealizowane po 23 dniach roboczych bez poinformowania klienta o opóźnieniu. Zrozumiałabym jakby to było zamówienie duże ale to było zwykła jedno plastikowe krzeslo. Nie polecam kupna jednej rzeczy przez stronę internetowa
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Proces reklamacji to porażka.
Niestety proces reklamacyjny w sklepie ABRA to jakieś nieporozumienie. Nie dość, że ciężko się dodzwonić do sklepu to ciągle zbywają i nie wiedzą co dalej z reklamacją mimo iż reklamacja złożona z rękojmi sklepu. 14 dni, które dają na odpowiedź nie mają żadnego pokrycia.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie celem wyjaśnienia. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować najszybciej jak to będzie możliwe. Prosimy oczekiwać na kontakt.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
7 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Oszuści
Proszę nie umieszczać na stronie internetowej produktów, które są na promocji a nie są dostępne. Po dwóch tygodniach dowiedziałam się że zamówienie nie zostanie zrealizowane. I oczywiście czas oczekiwania 4 tygodnie a nie jak podano przy składaniu zamówień do 14 dni
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni udane.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
8 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Nie polecam zakupów internetowych, brak aktualizacji statusu wysyłki, tak naprawdę nie wiadomo gdzie są nasze zakupy i kiedy do nas dojadą. Takich informacji nie uzyskamy również dzwoniąc na infolinię. Krótko mówiąc nikt nic nie wie.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni udane.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Brak zamówienia
Ciężko ocenić zamówienie, którego nie ma ;) nie dość, że minął termin dostarczenia zamówienia to nikt nie raczył powiadomić o tym, że "zamówienie zniknęło" i nikt nie wie gdzie jest
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Jestem zmuszony dać 1 gwiazdkę, ponieważ zamówiłem towar, miałem czekać około tygodnia na dostawę komody a finalnie po 3 tygodniach dostałem wiadomość, że komoda nie będzie dostępna.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Oczywiście zostanie ona przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz niedogodności z tym związane.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
17 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Potwierdzony dostęp produktu przez infolinię, po opłacie okazało się, że nie ma.
Zadzwoniłam na infolinię, żeby potwierdzić dostępność produktu, potwierdzono. Opłaciłam i okazał się, że jednak nie ma. Zwrot funduszy okazał się następnych kłopotem. Nie polecam.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
7 dni temu
Opinia zweryfikowana
Ostatecznie odstąpiłam od zamówienia. Niedobrana wysyłka i brak chęci rozwiązania sytuacji ze strony sklepu sprawiają że nie miałam ochoty zostawić i nich swoich pieniędzy
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Zostanie ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie celem wyjaśnienia. Przepraszamy za niedogodności.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam szafę ,komodę i ławę .Szafa praktycznie żadnej instrukcji ,komoda to totalna porażka brak połowę śrób dziury źle nawiercone problem ze spasowaniem ława ok
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. W przypadku wadliwego lub wybrakowanego towaru przypominamy, że macie Państwo możliwość złożenia reklamacji. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie lub w wiadomości prywatnej na adres email:e-sklep@abraonline.pl.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
18 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Meble słabej jakości, wiele elementów w innym kolorze , zbyt długi czas oczekiwania na reklamacje.
Po przykreceniu frontów mebel przewracał się. Nie polecam .
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Jeśli w dalszym ciągu produkt nie jest satysfakcjonujący prosimy o kontakt.
Klient Abra Meble
Zgłoś opinię
8 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówienie nie zostało zrealizowane. Po kilku dniach z uwagi na brak towaru. Nie zaproponowano innego towaru ani rekompensaty czy rabatu. Obsługa klienta na -1
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 wrz 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni udane.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.