Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1170) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3905)

3,95
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(53)
(42)
(226)
Resetuj
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brykiet dobrze się pali. Super Wszystko ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Dziękujemy, cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z zakupu :) Liczymy na 5* następnym razem :)
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
W paczkę nie było zestawu montazowego
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Bardzo przepraszamy za brak w paczce. Niestety nie mamy możliwości weryfikacji komponentów znajdujących się w pudełku po dostarczeniu z fabryki. Prosimy o złożenie reklamacji. Protokół można pobrać na stronie: https://www.abra-meble.pl/reklamacje Przepraszamy za powstałe niedogodności.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wydłużony czas oczekiwania na meble
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Dziękujemy za finalizację zamówienia.
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
20 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Zamówienie online.

Zamówienie online miało trwać 5 dni roboczych. Niestety czas oczekiwania trwał ponad dwa tygodnie. Natomiast nikt z obsługi nie dzwonił i nie informował o opóźnieniu zamówienia. Trzeba było samemu dzwonić 3 krotnie i się dopytywać na jakim etapie jest zamówiona rzecz. Jeżeli chodzi o dostawę nikt nie informował wcześniej i nie umawiał dnia ani godziny dostarczenia kupionego towaru , tylko Paniwie zadzwonili o po 19 że zaraz się pojawia. Aczkolwiek z zamówionej rzeczy jestem bardzo zadowolona.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Dziękujemy za wystawioną opinię, przepraszamy na powstałe niedogodności. Sklep powinien poinformować o opóźnieniu w dostawie. Klient otrzymuje notyfikacje mailowe gdy towar jest przygotowany do wysyłki. Sprawdziliśmy, ta wiadomość trafiła również na Pani skrzynkę. Firma transportowa również skontaktowała się przed doręczeniem towaru.
21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam.

Termin miał wynosić 5-10 dni roboczych. Towaru oczywiście brak na stanie ale to nie problem sprzedajemy. Ostatecznie skończyło się na miesiącu bez jednego dnia. Przez pierwsze 2 tygodnie zero informacji o zamówieniu. Telefonicznie nie dało się skontaktować. E-mailowo ani tyle. Dopiero po interwencji głównej siedziby coś ruszyło. Dowóz umówiony na 15:00, oczywiście nic w tym zamówieniu nie było jak należy, kierowca dotarł przed godziną 17. Ogólnie odradzam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Dziękujemy za wyrażenie opinii. W związku z niewielką przestrzenią magazynową każdego z salonów nie mamy możliwości trzymać każdego towaru dostępnego na stronie internetowej w magazynie sklepu. Towar musi dojechać do sklepu z magazynu zewnętrznego. Pod jaki numer Pan dzwonił? Na jaki adres e-mail Pan pisał? Firmy transportowe, z którymi współpracujemy każdorazowo zobligowane są do poinformowania o opóźnieniu, które może być spowodowane m.in. warunkami na drogach. Skontaktujemy się z przewoźnikiem i poprosimy o wyjaśnienie sprawy. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
16 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłem blat dab lefkas zlicytowałem okres oczekiwania 21 dni roboczych po około 20 dniach w ciągu dostałem mejla ze anulowano zamówienie potem telefonicznie się kontaktowałem o powody anulowania z tego co zrozumiałem to te zamówienie od początku nie mogło być zrealizowane bo takich blatów nie posiadali chociaż dalej były one wystawiane jedyny pozytywny aspekt zakupu jest ze po wymianie mejlowej jeden z kierowników w mejlu użył dwa razy słowa przepraszam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Towar został zamówiony u dostawcy, jak zwykle ma to miejsce. Niestety okazało się, że jest już niedostępny, o cym nie zostaliśmy poinformowani wcześniej. W momencie uzyskania takiej informacji towar został wycofany ze strony internetowe. Bardzo przepraszamy za powstałe komplikacje. Nie posiadamy takiego blatu i nie jesteśmy w stanie zrealizować tego zamówienia.
22 mar 2024
w trakcie sprawdzania
Przyjeżdżając po komodę musiałam sobie sama po nią wejść na magazyn gdzie wejście jest bardzo wysokie i żadnych schodów. Pani tam pracująca nie raczyła nawet kiwnąć palcem żeby te paczki z komodą podwieźć pod wejście mimo iż uważam, że leży to w jej zakresie obowiązków aby wydać towar klientowi a nie żeby klient sam sobie chodził po magazynie. Jestem rozczarowana i zażenowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Przed odbiorem zamówienia została Pani poinformowana o zaistniałej sytuacji. Pracownik techniczny, w którego obowiązkach jest wydanie towaru przebywa na zwolnieniu lekarskim i w sklepie pracują same kobiety. Informując o możliwości odbioru towaru przekazana została prośba, aby po towar przyjechał mężczyzna, ponieważ trzeba załadować paczki. Dziękujemy za wyrozumiałość.
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
SOFA .Rozpakowana w dniu zakupu - uszkodzona . Złożona reklamacja tego samego dnia.Opakowanie nie oryginalne , towar był przepakowywany. Do dnia dzisiejszego brak wymiany bądz naprawy. Pierwszy e-mail producent zobowiązał się do naprawy. E-mail 2 Reklamacja czeka na rozpatrzenie !!!! Burdel jakiego nie widziałem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Dzień dobry, jeśli ma Pan wątpliwości - prosimy o kontakt z salonem realizującym Pana zamówienie - pracownicy będą posiadać aktualne informacje dotyczące reklamacji. My ze swojej strony również przekazaliśmy taką prośbę. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
już prawie miesiąc czekam na realizację opłaconego zamówienia nr 116486, które miałobyć zrealizowane w ciągu maksymalnie 2 tygodni, na moim koncie jest informacja, że zamówienia jeszcze "nie wysłano". T 10 paczek brykietu do kominka - przyślecie w lato czy na jesieni. GG
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Status "wysłano" jest dostępny tylko dla przesyłek wysyłanych kurierem. Zamówienie zostało złożone 12-02-2024, było gotowe do odbioru już 19-02-2024, a ostatecznie odebrał je Pan 20-02-2024, zatem w terminie zgodnym ze stroną internetową. Gdzie tu miesiąc czasu? PRZYSŁALIŚMY TEJ ZIMY, po co czekać na lato czy jesień :)
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
W sklepie zostałem poinformowany ze czas oczekiwania około tygodnia po wpłaceniu zaliczki zakupiłem łóżko przez stronę internetową płacąc całą kwotę czekałem 4 tygodnie po dostarczeniu łóżka okazało się łóżko jest tańsze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
W momencie kiedy pytał Pan o towar łóżko mogło być dostępne w magazynie. Między informacją od sklepu, a decyzją o zakupie mebel mógł zostać sprzedany i konieczne było oczekiwanie na kolejną dostawę. Zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego, który zostaje zaakceptowany przez Klienta PRZED złożeniem zamówienia i który jest konieczny do jego złożenia: "5.2. Cena podana przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie aż do wykonania Zamówienia." - postąpiliśmy zgodnie z warunkami, które zostały zaakceptowane.
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Realizacja zamówienia zamiast 5 dni 16 dni roboczych - komunikacja bardzo słaba nikt nie wiem kiedy mebel będzie i będzie dostarczony :( to smutne że nawet nie potrafi tego skomunikować
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. W przyszłości polecamy kontakt pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia - dostawa była planowana na 01.03 produkt był gotowy do odbioru 12.03 - w międzyczasie brak jakiejkolwiek informacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Dziękujemy za wystawioną opinię i finalizację zamówienia. Przepraszamy za brak informacji o wydłużonym terminie. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :)
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jak mogę dzielić się opinią skoro nie mam zamówienia ani informacji o nim, a do sklepu nie idzie się dodzwonić.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Składając zamówienie w dniu 26.02.2024 przy produktach podany był termin realizacji: "Od 21 do 26 dni roboczych". Informację otrzyma Pani bezpośrednio kontaktując się ze sklepem drogą mailową lub telefoniczną. Dane te zostały podane w mailu potwierdzającym zamówienie. Można znaleźć je również na stronie https://www.abra-meble.pl/sklepy
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak towaru. Problemy z informacją odnośnie tego, co się dzieje z produktem i kiedy wogóle będzie dostępny
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 mar 2024
Zamówił Pan aż 16sztuk tego samego towaru. Nie mieliśmy tyle na stanie. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Na dwie malutkie komody czekałam miesiąc i brakuje 2 elementów na które teraz będę czekać ok 6 tygodni..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Składając zamówienie przy produkcie podany był czas realizacji: "Do 26 dni roboczych", zatem decyzja została podjęta przez Panią świadomie. Informacja ta również została przesłana na Pani maila i w każdej chwili mogła Pani do niej wrócić. Zamówienie złożone 25.02 i odebrane przez Panią w dniu 26.03. Zamówienie zostało zrealizowane w terminie. Za braki w paczce przepraszamy, mebel został źle spakowany u producenta. Jak tylko elementy zostaną dostarczone skontaktujemy się z Panią.
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
jeszcze nie dostałem zamówionego towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
23 godziny temu
W przyszłości polecamy wybór towarów z terminem krótszym niż 21 dni roboczych.