Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
3 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Zero kontaktu ws. zamówienia. Bez mojej interwencji do dzisiaj nie wiedziałabym, że zamówienie jest aż tak bardzo opóźnione. Dodatkowo odniosłam wrażenie, że Pani, która odpowiadała na moje wiadomości kładła nacisk na rezygnację z zamówienia. I tak też się stało.
Zgłoś opinię
17 godzin temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 godzin temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Sklep rewlacyjny z przemiłą osługą.Bardzo polecam zakupy
Jedyny minus, to zbyt długi czas oczekiwania na zamówienie. 2 tygodnie w dzisiejszych czasach, to wieczność. Meble ogrodowe poprawne. Za czterysta parę zł to nawet ekskluzywne.
Zgłoś opinię
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Bardzo dobry kontakt i obsługa klienta
Zgłoś opinię
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
5 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 dni temu
Opinia zweryfikowana
Narzonik posiadal wade fabryczna mocowania jedenej polowy.Otwory mocujace byly w zlym miejscu wywiercone,smutne ze nikt tego nie skontrolowal dostarczajac naroznik
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Jeśli wada jest fabryczna prosimy o zgłoszenie reklamacji. Producent z pewnością będzie chciał naprawić błąd. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Czekamy na wiadomość :)
6 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 dni temu
w trakcie sprawdzania
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Zamówienie zostało anulowane na Pana prośbę po 4 dniach, czyli przed szacowanym przez nas terminem doręczenia produktu.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.