Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1348) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4201)

3,99
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj  
Od najnowszych
(107)
(48)
(249)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
14 godzin temu
Dzień dobry, jeśli napotkała Pani jakiś problem podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Prosimy o kontakt w sprawie wystawionej oceny na e-sklep@abraonline.pl
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl i opisu z jakim problemem Państwo się spotkali.
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odradzam. Cały czas zbywają że przy następnym transporcie będzie zamówienie trwa to 1.5 miesiąca. Odradzam wszystkim ta sieć
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pana zamówienia. Sprawa jest wyjaśniana, wrócimy z odpowiedzią.
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamowienie nie zostalo zrealizowane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Zamówienie złożone 10-05-2024 z terminem realizacji "Od 31 do 40 dni roboczych" zostało przez Panią anulowane w dniu 17-05-2024, zatem przed podanym przez nas terminem. Do zamówienia nie było płatności.
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
W dzień zamowienia poinformowano mnie telefonicznie, że zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 2-4 tygodnie. W 5 tygodniu zadzwonilam do Abra i dostalam informację iż oni nie wiedzą kiedy będzie zrealizowane. Na prośbę o interwencję u Producenta uslyszalam, że mam sobie sama zadzwonić. U Producenta usłyszałam, że jest to zamowienie przez Abra i tam mam zadzwonic. Po ponownym kontakcie w Abra usłyszałam, ze oni nie wiedzą i że mam sobie po prostu anulować zamówienie. Ze szczerą chęcią bym ty zrobiła tylko produktów nie ma już u Producenta. Obsługę oceniam najgorzej jak się da.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Wyjaśnimy sprawę.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Na swoje zamówienie czekam już miesiąc, mimo że upominalam się o nie regularnie. Rekompensaty za opóźnienie- brak. Czekam aż to się skończy żebym mogła zapomnieć o tym sklepie. Nigdy tu nie wrócę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Dzień dobry, dostawa przewidziana jest na najbliższy tydzień: poniedziałek./wtorek. Bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia.
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Termin dostawy tragiczny.

Sprzedający nie wywiązał się z podanego terminu dostawy. Towar dostałem tydzień po pierwotnym terminie, brak jakiejkolwiek rekompensaty.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Cieszymy się, że mimo tego zdecydował się Pan na odbiór towaru. Mamy nadzieję, że jakość oferowanego produktu zrekompensuje czas oczekiwania na produkt.
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem i opłaciłem piecyk 26.04.2024 r. z terminem dostawy 5 dni roboczych. Najpierw dostałem informację, że dostawa się opóźni ze względu na długi weekend, a pod koniec maja, że z uwagi na Boże Ciało. Takie postępowanie sprzedawcy nie budzi zaufania. 3.06.2024 r. z zakupu zrezygnowałem. Na plus należy jedynie uznać, że pieniądze zostały zwrócone.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, nie powinna mieć miejsca. Oczywiście jeśli nie możemy zrealizować zamówienia to środki zawsze są zwracane. Cieszymy się, że chociaż z tego jednego aspektu jest Pan zadowolony :)
8 dni temu
w trakcie sprawdzania
Nigdy więcej zakupów w Abra. Sprzedają towar, którego nie mają na stanie. Po trzech tygodniach oczekiwania trzeba się jeszcze trzy razy prosić (dwa razy pisemnie i raz na infolini) o zwrot kasy. Infolinia zatrudnia osoby bez kompetencji, po których widać, że praca sprawia im ból. Porażka. Omijać takich handlowców należy z daleka. Ostrzegam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Dzień dobry, towar, który Pan zakupił cieszył się tak dużym powodzeniem, że bieżący stan magazynowy został wyczerpany, a kolejna dostawa nie zdążyła jeszcze dojechać. O zaistniałej sytuacji poinformowaliśmy drogą mailową. Informacja została wysłana przez nas e-mailem w dniu 27-05-2024 i nie była odpowiedzią na Pana wiadomość. Zamówienie zostało przez Pana anulowane, a środki zostały zwrócone.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jeszcze nie otrzymałam zamowienia mimo iż upłynął termin realizacji... czekam i nie mogę się doczekać...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Dzień dobry, od dnia 23-05-2024 ma Pani informację dotyczącą zamówienia. Dostawa produktu do magazynu była opóźniona, w związku z czym czas realizacji jest również wydłużony. Zdecydowała się Pani czekać. Towar dojechał do magazynu, czeka na transport do sklepu. Prosimy o cierpliwość, jak tylko towar zostanie dostarczony do sklepu personel poinformuje Panią o możliwości odbioru. Dziękujemy.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Wszystko ogólnie ok. Brakowało mi tylko konkretnej daty dostawy. Szafa wizualnie ładna. Jakość materiałów odpowiednia do ceny.
Zgłoś opinię
10 dni temu
w trakcie sprawdzania
Brak dostarczenia towaru i utrudniony kontakt
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Dzień dobry, w dniu składania zamówienia, czyli 3-05-2024 przy produkcie widniała informacja o czasie oczekiwania "Od 21 do 30 dni roboczych", która również została powielona w mailu potwierdzającym zamówienie. Zamówienie zostało zrealizowane w dniu 4-06-2024, czyli w terminie przez nas podanym. TOWAR ZOSTAŁ DOSTARCZONY W 21 DNIU ROBOCZYM.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :)
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas oczekiwania. Brak konkretnych informacji, zamówienie złożone 2 maja. Miało być do 17 dni roboczych, nie otrzymałam Go do tej pory. Najprawdopodobniej skończy się na anulowaniu zamówienia. Bardzo jestem rozczarowana. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji, tak jak informowaliśmy w dniu 31.05.2024 drogą mailową: "mamy opóźnienia w dostawie na magazyn i cały czas czekamy na zamówiony produkt." Produkt dojechał, zamówienie zostało do Państwa dostarczone w dniu 4-06-2024.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
Towar został zwrócony, a zwrot środków wykonany. Czy spotkała się Pani z jakimiś komplikacjami?