Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie

: 3241Dobry

3,93

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1199) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3241)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

Klient Abra Meble
22 paź 2022
 Opinia zweryfikowana
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.

najbardziej krytyczna opinia

Klient Abra Meble
22 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj 
Od najnowszych
(105)
(51)
(223)
Resetuj
Klient Abra Meble
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Brak zamówienia

Ciężko ocenić zamówienie, którego nie ma ;) nie dość, że minął termin dostarczenia zamówienia to nikt nie raczył powiadomić o tym, że "zamówienie zniknęło" i nikt nie wie gdzie jest
Klient Abra Meble
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Termin dostawy

W ogłoszeniu było 14 dni roboczych, minął prawie miesiąc kalendarzowy, towaru nadal nie ma
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować. Przepraszamy za niedogodności.
Klient Abra Meble
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam szafę ,komodę i ławę .Szafa praktycznie żadnej instrukcji ,komoda to totalna porażka brak połowę śrób dziury źle nawiercone problem ze spasowaniem ława ok
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. W przypadku wadliwego lub wybrakowanego towaru przypominamy, że macie Państwo możliwość złożenia reklamacji. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie lub w wiadomości prywatnej na adres email:e-sklep@abraonline.pl.
Klient Abra Meble
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Klient Abra Meble
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam dłużej niż było zakładane. Towar ok.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Oczywiście opinia zostanie przesłana do oddziału realizującego zamówienie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jestem zmuszony dać 1 gwiazdkę, ponieważ zamówiłem towar, miałem czekać około tygodnia na dostawę komody a finalnie po 3 tygodniach dostałem wiadomość, że komoda nie będzie dostępna.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Oczywiście zostanie ona przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz niedogodności z tym związane.
Klient Abra Meble
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Trudno porozumiec sie z infolinia w przypadku jakichkolwiek problemow, nie oferuja pomocy w rozwiazaniu problemu
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do odpowiedniego oddziału. Jeśli w dalszym ciągu macie Państwo jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu w wiadomości email e-sklep@abraonline.pl. Postaramy się pomóc ;)
Klient Abra Meble
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Brak jakiegokolwiek kontaktu po złożeniu zamówienia internetowego.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować. Prosimy oczekiwać na kontakt.
Klient Abra Meble
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Klient Abra Meble
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Proces reklamacji to porażka.

Niestety proces reklamacyjny w sklepie ABRA to jakieś nieporozumienie. Nie dość, że ciężko się dodzwonić do sklepu to ciągle zbywają i nie wiedzą co dalej z reklamacją mimo iż reklamacja złożona z rękojmi sklepu. 14 dni, które dają na odpowiedź nie mają żadnego pokrycia.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie celem wyjaśnienia. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować najszybciej jak to będzie możliwe. Prosimy oczekiwać na kontakt.
Klient Abra Meble
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zdecydowanie nie polecam. Zamówiłam komodę przez stronę internetowa sklepu Abra Meble i już ponad miesiąc na nią czekam. Na stronie internetowej podczas składania zamówienia pisze ze dostawa trwa od 5-10 dni a tu już miesiąc minął a komoda nadal nie została dostarczoana. Dzwoniłam kilka razy do sklepu i oni twierdzą ze to wina producenta. Żałuje ze kupiłam u nich, tylko karzą czekać i nic nie robią. Tylko wprowadzają klienta w błąd na ich stronie internetowej pisząc ze czas wysyłki to 5-10 dni. Nie polecam.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Klient Abra Meble
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Klient Abra Meble
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Katastrofa

Od 5do 10 dni dostawa miała byc, a byla po miesiacu czasu! Telefon nie odbieraja, rozłączają sie Masakra nigdy wiecej
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Zostanie ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie celem wyjaśnienia. Przepraszamy za opóźnienie i niedogodności z tym wiązane. Mamy nadzieje, że mimo to jesteście Państwo zadowoleni z otrzymanego zamówienia.
Klient Abra Meble
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Ostatecznie odstąpiłam od zamówienia. Niedobrana wysyłka i brak chęci rozwiązania sytuacji ze strony sklepu sprawiają że nie miałam ochoty zostawić i nich swoich pieniędzy
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Zostanie ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie celem wyjaśnienia. Przepraszamy za niedogodności.
Klient Abra Meble
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Dałbym 0 gwiazdek, ale w miarę sytuację uratowal dyrektor regionalny Pan Adam.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i niedogodności z tym związane. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych usług była nieustannie na najwyższym poziomie, dlatego Państwa opinia będzie dla nas pomocna.
Klient Abra Meble
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Klient Abra Meble
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Na drugi raz proponuję mieć towar na stanie a nie wirtualnie
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji. Opinia oczywiści zostanie przekazana do odpowiedniego oddziału celem wyjaśnienia. Mamy nadzieje, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
20 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak towaru , czas oczekiwania 2 tygodnie
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Z informacji umieszczonych w systemie zamówienie zostało już dostarczone. Mamy nadzieję, że mimo opóźnienia jesteście Państwo zadowoleni z zakupu.
Klient Abra Meble
20 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Długi termin realizacji

Zakup dokonamy 20.08 termin dostawy do 26 dni, jest 20.09 zamówienia jeszcze nie ma. Tyle w temacie.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie celem wyjaśnienia. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.