Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1184) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3954)

3,95
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj  
Od najnowszych
(52)
(226)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Tą firmą Abra Meble powinna zająć się UOKIK

Kupiłem szafkę łazienkową Loreto,po rozpakowaniu okazało się że 6 elementów jest uszkodzonych z 8,złożyłem reklamację 20 marca 2024 poinformowali mnie że szafka będzie w połowie maja,byłym u miejskiego rzecznika konsumenta w Sosnowcu poradzić się co można zrobić z tą firmą,poradzili żeby wysłać pismo w jakim czasie reklamacja zostanie zakończona,jak by to nie pomogło to żeby do nich wrócić oni się tą firmą zajmą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Czas rozpatrzenia reklamacji, a czas realizacji reklamacji to odrębne przedziały czasowe. Skoro otrzymali Państwo informację o rozpatrzeniu reklamacji to nie pozostaje nic innego jak czekać na ten termin. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie zniknęło w trakcie wysyłki, brak informacji w sklepie gdzie jest przesyłka, długi okres oczekiwania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Zamówienie nie znika w trakcie wysyłki :) Czas realizacji zamówienia był podany przy produkcie w momencie składania zamówienia, ponadto - został powtórzony w mailu potwierdzającym zamówienie.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Biurko jest bardzo słabej jakości. Niektóre otwory pod prowadnice się nie zgadzały, a niektórych wręcz brakowało. Spasowanie elementów również pozostawia wiele do życzenia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Przepraszamy za błędy produkcyjne. Przekażemy informację do producenta. Prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz z przesłaniem zdjęć.
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Towar przychodzi uszkodzony a oni umywają się od odpowiedzialności.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Nie jest to prawdą. W przypadku uszkodzeń konieczne jest złożenie reklamacji, która uważana jest za zasadną lub niezasadną. Ostatecznie produkt został zwrócony, środki również.
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Jeśli się wybiera się produkt z czasem oczekiwania "Do 33 dni roboczych" trzeba się z tym liczyć. W naszej ofercie mamy również produkty szybciej dostępne - zachęcamy do ich zakupu :)
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 kwi 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
jeszcze nie dostałem zamówionego towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 kwi 2024
W przyszłości polecamy wybór towarów z terminem krótszym niż 21 dni roboczych.
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2024
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2024
Jeśli chcą Państwo podzielić się z nami doświadczeniem z zakupów w naszym sklepie zapraszamy do kontaktu :)
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Wydłużony czas oczekiwania na meble
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 kwi 2024
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Dziękujemy za finalizację zamówienia.
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 kwi 2024
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam odpowiedniej informacji na temat swojego zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 kwi 2024
Jaką informację uważają Państwo za odpowiednią? Zapraszamy do dialogu na e-sklep@abraonine.pl podając numer zamówienia.
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długa obsługa reklamacji - zwrotu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Przepraszamy za powstałe niedogodności w procesowaniu Państwa zamówienia. Poniżej szczegółowy opis całej sytuacji: Zamówienie złożone 01.03.2024 z terminem realizacji do 5dni roboczych, dotarło do Klienta 07.03.2024 (w podanym przez nas terminie). Reklamacja została zgłoszona przez Klienta w dniu 11.03.2024 - na rozpatrzenie reklamacji zgodnie z prawem jest 14dni. Rozpatrzenie reklamacji nie jest równoznaczne z realizacją reklamacji. Interwencja w sprawie uszkodzonego towaru została przez nas podjęta natychmiastowo i zleciliśmy podjazd kuriera na dzień 13.03.2024r. w celu spisania protokołu szkody, ponieważ nie zrobili tego Państwo przy odbiorze towaru. Kurier niestety podjechał dopiero 18.03.2024r. mimo naszych wcześniejszych interwencji. Odbiór uszkodzonego produktu od Państwa nastąpił w dniu 20.03.2024r., do nas dotarł w dniu 21.03.2024r. i w ten sam dzień wysłaliśmy nowy produkt, który dotarł do Państwa w dniu 22.03.2024r. ". Dziękujemy za zakupy.
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
W paczkę nie było zestawu montazowego
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Bardzo przepraszamy za brak w paczce. Niestety nie mamy możliwości weryfikacji komponentów znajdujących się w pudełku po dostarczeniu z fabryki. Prosimy o złożenie reklamacji. Protokół można pobrać na stronie: https://www.abra-meble.pl/reklamacje Przepraszamy za powstałe niedogodności.
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania na zamówienie Zamówienie złożone 28.02 do odbioru w sklepie 28.03
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Czas realizacji zamówienia podany był w momencie składania zamówienia. Prosimy o zapoznawanie się z informacjami na stronie.
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jak mogę dzielić się opinią skoro nie mam zamówienia ani informacji o nim, a do sklepu nie idzie się dodzwonić.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Składając zamówienie w dniu 26.02.2024 przy produktach podany był termin realizacji: "Od 21 do 26 dni roboczych". Informację otrzyma Pani bezpośrednio kontaktując się ze sklepem drogą mailową lub telefoniczną. Dane te zostały podane w mailu potwierdzającym zamówienie. Można znaleźć je również na stronie https://www.abra-meble.pl/sklepy