Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 1888Dobry

3,95

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (733) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1888)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


9 miesiące temu 
Sklep i produkty oceniam dobrze, ale dostawa to porażka. Zostało mi przywiezione drewniane łóżko piętrowe i zostawione pod drzwiami klatki. Dostawca "łaskawie" dowiózł mi je wózkiem pod samą klatkę po czym powiedział, że dostawa nie obejmuje wniesienia. Dodam, że zapłaciłam maksymalną kwotę za transport - 150 zł. W ten oto sposób zostałam pod klatką sama z wielką paczką ważącą więcej niż ja zmuszona prosić o pomoc nieznajomych ludzi. Ta sytuacja zaważyła na tym, że w przyszłości nie skorzystam ze sklepu Abra, choć produkty mają tanie i dobre, a większość mebli kupiłam właśnie tam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


1 rok temu
Rogówka zle wykonana nie trzyma sie żadnych wymiarów podanych przez was ;ub producenta,szczególnie sam róg narożnika,niedość że nie posiada wymiarów to jest nie symetrycznie wykonana do pozostałości i widok wizualny jest żenujący,co do transportu i odbioru ze sklepu też pozostawia wiele do życzenia,obsługo nie miła,dokumenty odbioru podsuwają do podpisy przed sprawdzeniem zakupionego mebla,akurat moja cześć narożnika czyli dwójka była uszkoczona płyta w skrzyni,mianowicie dziura na piesc ,reklamować nie ma jak bo podpisałem papiery odbioru ze wszystko jest ok,a kłucić ze sprzedawca juz nie miałem siły bo do niego żadna argumentacja nie docierała,z racji tego ze sam jestem Stolarzem Meblowym to na własny koszt zakupiem białą płytę pliśniową i wymieniłem w w/w dwójce płyte w skrzyni,nastepnie otwory wykonane do mocowania śrub też nie hlujnie wykonane ,zle wytrasowane i porozwiercane tak ze dołączone podkładki w zestawie przechodziły na wylot,zkolei musiałem zrobic wstawki w w/w otwory i na nowo wykonać wiercenia otworów by dopasowac śruby,wracajac do w/w rogu zestawu ze wzgledu ze nie trzymam wymiarów podanych przez was i producenta musiałem go rozkrecic czyli powyciagać zszywki i zdjac materiał nastepnie rozebrać konstrukcje co było nie łatwe bo nie zastosowano żadnych śrub tylko zszywki długości 5cm by w/w element wniesc do pokoju bo w standardowe drzwi 80 sie nie miescił, nastepnie w docelowym pomieszczeniu dokonac ponownego montazu,co udało sie idealnie,ale z racji tego ze brak wymiaru i jest nie symetryczne to po wejsciu do pomieszczenia patrzac na mebel to powinno byc wszystko w jednej lini i na jednej wysokosci,a efekt jest taki ze sam rog rogówki wystaje o 5 cm powyzej całego mebla i psuje efekt wizualny z kolei czesc (Trujka) nie jest w lini z czescia (Dwójka) 3cm wyzsze i jak sie patrzy na mebel to serce sie kraje co ta za badziew,co do dodatkow to super jest 6 poduszek,ale mozna było do tego dołaczyć zamki by szło to sciagac i co jakiś czas przeprac,no niestety sam dokupiłem zamki i zleciłem krawcowej wszycie,efekt jest zadawalajacy ,podsumowanie końcowe,z całego mebla po drobnej korekcie to jestem zadowolony tylko z w/w 6 poduszek,nikomu nie polece i nie polecam zakupów w waszych placówkach,co już zaznaczyłem na licznych forach i w kilkudziesieciu komentarzach,Pozdrawiam zawiedziony Klient Krzysztof Furtak
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
Sortuj Od najnowszych 
(60)
(141)
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiący temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o przesłanie informacji zwrotnej na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl, co było powodem takiej oceny. Prosimy również o podanie numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Czas realizacji zamówień ja wciąż czekam na płytki które zamówiłem ponad miesiąc temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiący temu
Dzień dobry, zamówienie jest już zrealizowane. Czy na pewno chodzi o ten numer zamówienia? Prosimy o wiadomość na e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
zamówienie złożone 20 kwietnia , dziś mamy 27 maj i towaru nadal brak
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiący temu
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Sklep potwierdził, że do poniedziałku towar zostanie dostarczony. Koeljne pytania proszę kierować bezpośrednio do sklepu stacjonarnego.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
OK.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Dotrzymać termin dostawy. To by było naprawdę super, a nie oszukiwać klientów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiący temu
Dzień dobry, prosimy o szczegółowe informacje na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl - czy był kontakt z pracownikami, cz informowalina bieżąco o statusie zamówienia?
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zamówiłem meble 22.04. i teoretycznie miały do mnie dojść w ciągu 5-10 dni roboczych (taka informacja była na stronie internetowej). Dostawę ostatnich mebli miałem 21.05. a w międzyczasie na raty odbierałem ich połowę chociaż zapłaciłem za transport. Takie terminy są karygodne i nie polecam tego sklepu nikomu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiący temu
Dzień dobry, nie wszystkie zamówione przez Pana produkty miały czas realizacji 5-10 dni roboczych. Jeden z produktów miał czas 20-90 dni - taka informacja była dostępna w momencie składania zamówienia, została również wysłana w potwierdzeniu mailowym. Zamówienie realizowane przez sklep stacjonarny dostarczane jest zawsze jednym transportem, ponieważ wyjeżdża z jednego magazynu
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu 
wszystko OK ale bardzo delikatne. Brak otworu do podłączenia klawiatury. Szuflady absolutnie za małe. Ale za te pieniądze to czegóż żądać? Jak dbasz, tak masz. ;)
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Długi czas oczekiwania 2 tygodnie
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zamówienie miało być w ciągu 30dni a tu brak jakiejkolwiek wiadomości i oddzewu , tragedia 🤦🏽‍♀️
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiący temu
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prośba o kontakt została przekazana do sklepu realizującego zamówienie.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
W dniu 01.04.2022 Klientka złożyła zamówienie internetowe na 2 fotele LENA. Fotele odebrała Pani w dniu 06.04.2022, Klientka otrzymała paragon w tym samym dniu. Podczas odbioru z magazynu sklepu Pani poprosiła o otwarcie paczki z płozami, żeby zweryfikować zawartość. W dniu 11.04.2022 Klientka wysłała zgłoszenie reklamacyjne e-mailem na płozy od jednego fotela, płozy były źle wyprofilowane, reklamacja została przyjęta a Pani otrzymała zwrotne potwierdzenie przyjęcia reklamacji oraz skan paragonu wydrukowanego z POS, ponieważ poinformowała nas, że zagubiła paragon. Pani otrzymała płozy kurierem bezpośrednio od producenta. Niestety okazało się, że wysłane płozy były niewłaściwe. Pracownik zajmujący się reklamacjami na sklepie, skontaktował się telefonicznie z producentem informując o błędnej wysyłce płóz. 27.04.2022 dostawca kontaktował się z Klientem informując, że płozy zostaną wysłane 02.05.2022r. Klientka otrzymała prawidłowe płozy, reklamacja została zakończona. Dodatkowo wyjaśniam, że Klientka na każdym etapie przebiegu reklamacji była informowana na bieżąco, dodatkowo producent również kontaktował się z Panią. Czas realizacji reklamacji od momentu zgłoszenia to nie miesiąc jak twierdzi klientka tylko 12 dni roboczych.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Prosimy o załączenie treści opinii na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zamawiając narożnik ze sklepu internetowego ABRA czas realizacji ustalony był w przedziale 11-20 dni roboczych. Dzisiaj mija 24 dzień roboczy (a ogólnie to już ponad miesiąc) a zamówionego towaru nadal nie otrzymałem, co gorsza nikt z działu obsługi sklepu internetowego, ani z obsługi lokalnego salonu, który niby realizuje to zamówienie nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy zamówiony towar do mnie przyjedzie. Konsultanci ze sklepu internetowego mówią, że nie mają na to wpływu bo zamówienie jest realizowane przez lokalny salon, a dzwoniąc do lokalnego salony sklepu ABRA pracujące tam osoby, twierdzą, że nie mają wpływu na terminy, bo terminy ustalane są przez sklep internetowy. Ogólnie to porażka, zero kompetencji, a o jakiejkolwiek dbałości o obsługę klienta to nie ma co mówić. Ale żeby być w 100% uczciwym to raz przy pierwszej rozmowie telefonicznej dzwoniąc na infolinie sklepu internetowego rozmawiałem z panią, która faktycznie chciała pomóc, ale to był tylko jednorazowy przypadek który chyba potwierdza regułę, że większość ludzi tam pracuje chyba za karę, a ich praca polega na odsyłaniu klienta w inne miejsce.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienie w realizacji. Z ostatnich informacji wynika, że towar dojedzie do magazynu w 21/22 tygodniu kalendarzowym. Pracownicy sklepu stacjonarnego będą kontaktować się przed dostawą mebla.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
zbyt długi czas oczekiwania na zamówienie
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Towar super ale czas oczekiwania wydłużył sie
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zamówiłam szafę dwa miesiące temu i do tej pory nie mam szafy ani nawet informacji kiedy będzie. Nigdy więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie .MASAKRA
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 miesiący temu
Dzień dobry, zamówienie jest zrealizowane. Czy kontaktowała się Pani ze sklepem, który zajmował się obsługą zamówienia? Przepraszamy za opóźnienie.