Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1411) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4339)

3,98
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

Najistotniejsza negatywna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(109)
(60)
(47)
Resetuj
18 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak kontaktu z klientem, długie oczekiwanie na zamówienie

Zamówienie powinno zostać zrealizowane w ciągu 5 dni roboczych. 5 dni minęło i nie było ani przedmiotu zamówienia ani żadnej informacji o opóźnieniu. Dopiero jak zadzwoniłam to dowiedziałam się, że przedmiotu zamówienia - oświetlenie, które zamawiałam nie ma w sklepie, a pani z infolinii nie potrafiła mi powiedzieć kiedy mniej więcej towar trafi na sklep. Klientowi narzuca się myśl - zapłaciłam za coś czego nie ma, a na dodatek nie wiadomo kiedy będzie. Sklep nie powinien sprzedawać czegoś czego nie ma na stanie. Ostatecznie zamówienie dotarło tak jak powinno, ale sklep w żaden sposób nie wykazał inicjatywy aby zrekompensować mi długi czas oczekiwania i brak komunikacji z klientem ze strony sklepu. Niesmak pozostał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
20 cze 2024
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia. Mamy nadzieję, że jest Pani zadowolona z zakupionego produktu i z biegiem czasu wybaczy nam Pani ten poślizg. Bardzo dziękujemy za odbiór produktu. Cały czas pracujemy nad usprawnieniem logistyki wysyłek. Sklepy nie mają swoich magazynów i muszą czekać na transporty z magazynów zewnętrznych.
29 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Bardzo średnio

Postanowiłam odebrać zamówienie osobiście. Znalezienie magazynu graniczyło z cudem. Informacja telefoniczna była niejasna, pani pewnie sama nie wiedziała gdzie szukać magazynu. No o czas oczekiwania na dostawę zamówionego leżaka - niewiarygodnie długi i żadnej informacji kiedy to nastąpi będzie gotowe do odbioru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Każdy Klient otrzymuje mapkę z instrukcją dojazdu. W przypadku pytań najlepiej kierować je do salonu, w którym realizowane jest zamówienie, nie na infolinię bo może nie znać Państwa sprawy. Cieszymy się, że udało się odnaleźć magazyn i odebrać zamówiony produkt. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji - musieliśmy oczekiwać na kolejną dostawę, gdyż bieżący stan uległ wyczerpaniu. Po dotarciu towaru do salonu pracownicy poinformowali o możliwości jego odbioru z magazynu, zgodnie z ustaleniami.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź na wiadomości mało konkretna, długi czas oczekiwania na przesyłkę. Brak informacji od obsługi o planowanym czasie wysyłki. Kupując widziałem, że dostawa ok 7 dni, ale nikt nie potrafił powiedzieć nawet po 7. dniu kiedy dokładnie dojdzie do wysyłki zamówiionego przedmiotu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Zamówienie złożone 6-06-2024 i odebrane 18-06-2024, czyli w 8 dniu roboczym. Składając zamówienie przy produkcie widniała informacja o 7dniach roboczych. Przepraszamy za to jednodniowe opóźnienie. W momencie przygotowania towaru do wysyłki została wysłana notyfikacja e-mail wraz z możliwością jej śledzenia.
19 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Sklep nie zrealizował zamówienia, finalnie po bojach oddał różnice w cenie w stosunku do zakupu w innym, droższym sklepie. Na telefonicznym biurze obsługi bezczelna obsługa która mi wmawia że nie mają sobie nic do zarzucenia.
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na produkt. Brak aktualizacji statusu zamówienia. Nie wiem na jakim etapie jest zamówienie, do czasu aż ie zadzwoni osoba ze sklepu z informacją ze produkt czeka w sklepie na odbiór.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
18 godzin temu
Podczas składania zamówienia do koszyka zostały dodane 4 produkty z opcją odbioru w sklepie. Pracownicy informują w momencie, kiedy cały towar dojedzie do sklepu i będzie można w całości zamknąć zamówienie. Nie ma zatem potrzeby informować o każdym produkcie, który dojechał bo mając ich przykładowo 20.. zaraz dostalibyśmy wiadomość o zaśmiecaniu skrzynki. Zamówienie w zależności od wybranej formy płatności ma różne etapy. Najprościej jest zadzwonić do sklepu i uzyskać informację :)
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamowienie zrealizowane bylo sprawnie , dobra obsluga klienta i pozdrowienia dla Pan z Konina
Zgłoś opinię
28 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgodnie z opisem, łatwy w montażu, pytanie jak będzie z trwałością i skutecznością.
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Mało czytelna instrukcja składania, pozatym jest ok
Zgłoś opinię
29 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar ok, ale termin realizacji...
Zgłoś opinię
26 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długo trwała dostawa
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu :) W przypadku pytań - zachęcamy do kontaktu.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z zakupionego asortymentu :) W przypadku pytań - zachęcamy do kontaktu.
22 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli napotkała Pani jakiś problem podczas realizacji zamówienia prosimy o kontakt na skrzynkę e-sklep@abraonline.pl z opisem sytuacji.
MS
Marek S.
Grudziądz
24 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Zamówiony narożnik

Na pochwałę zasługuje sprawna obsługa dotycząca odebrania towaru w sklepie. Poprawie, moim zdaniem mogłaby ulec obsługa klienta, szczególnie braki w informowaniu o czasie oczekiwania oraz stanie realizacji zamówienia.
Zgłoś opinię