Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2847Dobry

3,93

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1100) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2847)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj 
Od najnowszych
(97)
(45)
Resetuj
 Opinia zweryfikowana
3 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 dni temu
Termin realizacji dłuższ niż informacja na portalu zamówieniowym, dodatkowo na 52 paczki zamówione dostarczono 48 niezgodnych. Po złożeniu reklamacji musiałem ponad tydzień czekać na informację kiedy panele zostaną wymienione. Podsumowując dostawa miała być do 10 dni a już trwa około półtora miesiąca i końca nie widać.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za wystawienie opinii. Przekazaliśmy ją do oddziału realizującego zamówienie z prośbą o weryfikację i interwencję w tej sprawie. Pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
 Opinia zweryfikowana
4 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
21 maj 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
20 maj 2023
Niestety, ale zamówienie nie bylo zrealizowane do 10 dni roboczych i to zaważyło na ocenie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Bardzo nam przykro w związku z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Mamy nadzieję, że kolejne zamówienie zakupy będą już na 5! ;)
 Opinia zweryfikowana
16 maj 2023
Szczerze trudno mówić o doświadczeniach ze sklepem. Nie mogę powiedzieć czy sklep jest zły czy dobry. Natknąłem się na niekompetencję i brak profesjonalizmu, stąd po miesiącu od złożonego zamówienia otrzymałem zwrot pieniędzy. Brak informacji na bieżąco o statusie zamówienia nie świadczy dobrze. Wydaje mi się po prostu, że trafiłem na słabe ogniwo ponieważ sugerując się pozytywnymi opiniami zdecydowałem się na zakup. Mam tylko nadzieję, że będzie tylko lepiej, a osoba odpowiedzialna za taką sytuację nauczy się czegoś.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
22 maj 2023
Najmocniej przepraszamy za niedogodności i zaistniałą sytuację. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby nasza obsługa i świadczone przez nas usługi były na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą wiązać się już z samymi pozytywnymi odczuciami :)
 Opinia zweryfikowana
5 maj 2023
Szafa ma cienką płytę. Rączki zwykłe powinny być, a nie cienkie plastiki w szufladach. Na plus natomiast jest wygląd.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
29 kwi 2023
Dobrze by było aby była szybsza dostawa. Na internecie pisze ze dostawa do 5dni a ja czekałam 3 tygodnie a pozaty towar ok
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
28 kwi 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
27 kwi 2023
Szybka realizacja zamówienia, profesjonalna obsługa klienta.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
24 kwi 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
23 kwi 2023
szafka miała być połysk, a jest mat, druga podobna była opisana mat/połysk, a moja tylko połysk, wiec cos nie tak jest z informacją dla klienta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 maj 2023
Dziękujemy za opinię. Prosimy o kontakt z oddziałem realizującym zamówienie celem złożenia reklamacji.
 Opinia zweryfikowana
14 kwi 2023
Podobała mi się dobra cena produktu który kupiłem w Abra meble
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
14 kwi 2023
Posiada mankamenty produkcyjne .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 kwi 2023
Zachęcamy do złożenia reklamacji.
 Opinia zweryfikowana
12 kwi 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 kwi 2023
skrócić terminy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2023
Jeśli istnieje taka możliwość towar dostarczamy wcześniej. Przy każdym produkcie w momencie złożenia zamówienia widnieje informacja o czasie realizacji, jeśli termin był zbyt długi należało wybrać inny produkt. W przypadku Pani zamówienia z dnia 1-03-2023 było to "od 30 do 60 dni roboczych". Zamówienie jest w trakcie realizacji.
 Opinia zweryfikowana
5 kwi 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
11 kwi 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
 Opinia zweryfikowana
4 kwi 2023
powiadomienie o realizacji zamówienia powinno przychodzić sms-em lub mail-em
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
31 mar 2023
 
Zgłoś opinię