Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie

: 3233Dobry

3,93

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1192) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (3233)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

Klient Abra Meble
22 paź 2022
 Opinia zweryfikowana
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.

najbardziej krytyczna opinia

Klient Abra Meble
22 lis 2022
 Opinia zweryfikowana
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj 
Od najnowszych
(749)
(105)
(51)
Resetuj
Klient Abra Meble
18 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
obsługa klienta
Klient Abra Meble
19 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam szafę ,komodę i ławę .Szafa praktycznie żadnej instrukcji ,komoda to totalna porażka brak połowę śrób dziury źle nawiercone problem ze spasowaniem ława ok
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 godzin temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. W przypadku wadliwego lub wybrakowanego towaru przypominamy, że macie Państwo możliwość złożenia reklamacji. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze sklepem realizującym zamówienie lub w wiadomości prywatnej na adres email:e-sklep@abraonline.pl.
Klient Abra Meble
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Na zamówienie czekałam dłużej niż było zakładane. Towar ok.
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 godzin temu
Dziękujemy za przesłanie opinii. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Oczywiście opinia zostanie przesłana do oddziału realizującego zamówienie. Mamy nadzieję, że kolejne zakupy będą w pełni satysfakcjonujące.
Klient Abra Meble
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Pani z obsługi miła i pomocna .
Klient Abra Meble
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Polecam.
Klient Abra Meble
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Szybka realizacja i miła obsługa
Klient Abra Meble
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez Nas usługi.
Klient Abra Meble
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Klient Abra Meble
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
dobry kontakt szybka obsługa
Klient Abra Meble
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Mimo brakujących części,kierownictwo Łódz.Tulipan,sprawnie rozwiàzało problem,gdzie żadko to się zdarza.