Szczegóły
Kontakt
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie

Kategorie

Abra Meble - Dobrej jakości meble w najniższej cenie !

Jesteśmy ogólnopolską siecią sklepów o ponad 25-letniej tradycji, specjalizującą się w handlu meblami. Do dyspozycji naszych Klientów oddajemy ponad 100 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce, a także sklep internetowy z możliwością dostawy pod wybrany adres. Meble Abra charakteryzuje praktyczność i funkcjonalność. Szczególnie dbamy o to, by nasze meble wyróżniały się wysoką jakością, dostępną zawsze w dobrej cenie. Swoją ofertę nieustannie dostosowujemy do obowiązujących trendów i zmieniających się oczekiwań Klientów – tak, aby zapewnić im szeroki wybór produktów, wyjątkowych pod względem wzornictwa i kolorystyki. Nasze starania zostały docenione. Jesteśmy laureatem prestiżowych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Odkrycie Roku 2008, Laur Konsumenta 2010 i Laur Konsumenta – Grand Prix 2010, Diamenty „Forbesa” 2011, Duża Perła Polskiej Gospodarki 2011, Godło Jakość Obsługi 2012, Gwiazda Jakość Obsługi Klienta 2013 oraz znak Superbrands 2014. Zapraszamy!
Kontakt
AUTO CENTRUM sp. z o.o.
Krakowska 199
38-400 Kraków
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Jerzy Papierz

Opinie nt. sklepu Abra Meble

4.31/5.00
Dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (134) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

68 %
17 %
4 %
2 %
9 %
Opinie łącznie (932)

najbardziej pozytywna opinia


Pokaż wszystkie pozytywne opinie
1 miesiąc temu
Zamówienie zrealizowane bardzo szybko. Pracownicy sklepu ze Świdnicy, którzy zajmowali się obsługą mojego zamówienia pomocni i życzliwi. Byli ze mną w stałym kontakcie i informowali o postępach w realizacji tego zamówienia. Także ekipa dostarczająca meble spisała się na medal. Fachowa obsługa! Zamówiona sofa Otis bardzo wygodna, wysoka, więc dobrze się z niej wstaje. Jest także zgrabna, więc nie zajmuje dużo miejsca w pokoju, a po rozłożeniu powierzchnia spania jest naprawdę wystarczająca do komfortowego snu.
Czytaj dalej

najbardziej krytyczna opinia


Pokaż wszystkie krytyczne opinie
3 miesiące(-ęcy) temu
sama strona internetowa działa w sposób absolutnie amatorski nie ma możliwości zmiany raz wybranej formy płatności trzeba pisać maile o anulowanie zamówienia i robić i od nowa.poza tym każdy zamówienie musi być potwierdzony przez sklep stacjonarny co w tym przypadku zajęło słownie 9 dni.mimo że transport był ustawiony ze sklepu stacjonarnego na piątek to pan radośnie i spokojnie stwierdził że nie ma transportu i będzie w poniedziałek.biorąc pod uwagę że to okres urlopowy tylko mojej dobrej woli sklep zawdzięcza że sofani kwitnie w magazynie w zielonej górze do dzisiaj. Słownie dopóki nie zostaną wprowadzone zmiany w podejściu do klienta nie polecam.
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, Aktualnie pracujemy nad nową wersją strony i mamy nadzieję, że korzystanie z niej będzie wygodniejsze. Zmian w sposobie płatności mogą dokonywać Państwo przy składaniu zamówienia, później jest to niemożliwe. Niestety, na chwilę obecną konieczne jest takie potwierdzenie zamówienia; w celu weryfikacji bardzo prosimy o maila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia - chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Czekamy na informację zwrotną. Pozdrawiamy, Szkolenia obsługi prowadzone są na bieżąco, ale nie zaszkodzi ich powtórzyć, dziękujemy.
Czytaj dalej

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
Pokaż wszystkie pozytywne opinie
1 miesiąc temu
Zamówienie zrealizowane bardzo szybko. Pracownicy sklepu ze Świdnicy, którzy zajmowali się obsługą mojego zamówienia pomocni i życzliwi. Byli ze mną w stałym kontakcie i informowali o postępach w realizacji tego zamówienia. Także ekipa dostarczająca meble spisała się na medal. Fachowa obsługa! Zamówiona sofa Otis bardzo wygodna, wysoka, więc dobrze się z niej wstaje. Jest także zgrabna, więc nie zajmuje dużo miejsca w pokoju, a po rozłożeniu powierzchnia spania jest naprawdę wystarczająca do komfortowego snu.
Czytaj dalej
Pokaż wszystkie krytyczne opinie
3 miesiące(-ęcy) temu
sama strona internetowa działa w sposób absolutnie amatorski nie ma możliwości zmiany raz wybranej formy płatności trzeba pisać maile o anulowanie zamówienia i robić i od nowa.poza tym każdy zamówienie musi być potwierdzony przez sklep stacjonarny co w tym przypadku zajęło słownie 9 dni.mimo że transport był ustawiony ze sklepu stacjonarnego na piątek to pan radośnie i spokojnie stwierdził że nie ma transportu i będzie w poniedziałek.biorąc pod uwagę że to okres urlopowy tylko mojej dobrej woli sklep zawdzięcza że sofani kwitnie w magazynie w zielonej górze do dzisiaj. Słownie dopóki nie zostaną wprowadzone zmiany w podejściu do klienta nie polecam.
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, Aktualnie pracujemy nad nową wersją strony i mamy nadzieję, że korzystanie z niej będzie wygodniejsze. Zmian w sposobie płatności mogą dokonywać Państwo przy składaniu zamówienia, później jest to niemożliwe. Niestety, na chwilę obecną konieczne jest takie potwierdzenie zamówienia; w celu weryfikacji bardzo prosimy o maila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia - chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Czekamy na informację zwrotną. Pozdrawiamy, Szkolenia obsługi prowadzone są na bieżąco, ale nie zaszkodzi ich powtórzyć, dziękujemy.
Czytaj dalej

Doświadczenia innych klientów sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(12)
2 miesiące(-ęcy) temu
Niestety komoda przyszła w złym stanie. Górny blat był pęknięty. Podczas składania pękła jedna z szuflad w miejscu wbijania kołka. Dodam, że nie użyto nadmiernie siły.Nie reklamowałam produktu ze względu na wysoką ciąże i potrzebę komody. Niestety po pęknięciu szuflady przy dalszym montażu nie nadaje się już w pełni do uzytku.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Prosimy o zgłoszenie takiej reklamacji na e-sklep@abraonline.pl wraz z podaniem numeru zamówienia. Chcielibyśmy aby Pani mogła się cieszyć pełnowartościowym meblem. Czekamy na informację zwrotną. Pozdrawiamy
2 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie gotowe do odbioru po ostatecznym terminie podanym w sklepie internetowym. Paczki uszkodzone, po otwarciu okazało się, że w kilku miejscach poważnie poodpryskiwała okleina. Sprzedawca próbował mi je wcisnąć i upierał się, że to normalne i w ten sposób produkuje się meble...
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, czy składali Państwo reklamację na zakupiony towar? Bardzo proszę o maila na e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Będziemy wyjaśniać zaistniałą sytuację. Najmocniej przepraszamy.
1 miesiąc temu
zamówienie zostało złożone i dokonana wpłata 22-07-2020 roku i do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy kanapy. Nikt się nie odezwał i nic nie wyjaśnił. Skandal
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, dziękujemy za złożoną opinię. Bardzo prosimy o wiadomość na skrzynkę mailową e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia- wyjaśnimy co jest przyczyną. Najmocniej przepraszamy za zaistniała sytuację
2 miesiące(-ęcy) temu
Złożyłam reklamację płatną,a sklep ze Świdnicy miał ją gdzieś, powiedział, że nigdy takiego czegoś nie przyjmował
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 miesiąc temu
Dzień dobry, bardzo prosimy o maila na e-sklep@abra-meble.pl z podaniem numeru zamówienia. Postaramy się wyjaśnić zaistniałą sytuację.
3 miesiące(-ęcy) temu
sama strona internetowa działa w sposób absolutnie amatorski nie ma możliwości zmiany raz wybranej formy płatności trzeba pisać maile o anulowanie zamówienia i robić i od nowa.poza tym każdy zamówienie musi być potwierdzony przez sklep stacjonarny co w tym przypadku zajęło słownie 9 dni.mimo że transport był ustawiony ze sklepu stacjonarnego na piątek to pan radośnie i spokojnie stwierdził że nie ma transportu i będzie w poniedziałek.biorąc pod uwagę że to okres urlopowy tylko mojej dobrej woli sklep zawdzięcza że sofani kwitnie w magazynie w zielonej górze do dzisiaj. Słownie dopóki nie zostaną wprowadzone zmiany w podejściu do klienta nie polecam.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, Aktualnie pracujemy nad nową wersją strony i mamy nadzieję, że korzystanie z niej będzie wygodniejsze. Zmian w sposobie płatności mogą dokonywać Państwo przy składaniu zamówienia, później jest to niemożliwe. Niestety, na chwilę obecną konieczne jest takie potwierdzenie zamówienia; w celu weryfikacji bardzo prosimy o maila na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia - chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Czekamy na informację zwrotną. Pozdrawiamy, Szkolenia obsługi prowadzone są na bieżąco, ale nie zaszkodzi ich powtórzyć, dziękujemy.
3 miesiące(-ęcy) temu
Poprawić a właściwie zmienić całkowicie interfejs strony internetowej.tak żeby była możliwość dokonywania zmian w sposobie płatności i samodzielnego potwierdzenia zamówienia bez angażowania sklepu stacjonarnego.no i jeśli chodzi o sklep stacjonarny w zielonej górze który potwierdza i fizycznie realizuje dostarczone zamówienia to.. szkolenie szkolenie i jeszcze raz szkolenie personelu bo podejście jest mówiąc łagodnie amatorsko lajtowe.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, Aktualnie pracujemy nad nową wersją strony i mamy nadzieję, że korzystanie z niej będzie wygodniejsze. Zmian w sposobie płatności mogą dokonywać Państwo przy składaniu zamówienia, później jest to niemożliwe. Niestety, na chwilę obecną konieczne jest takie potwierdzenie zamówienia. Szkolenia obsługi prowadzone są na bieżąco, ale nie zaszkodzi ich powtórzyć, dziękujemy.
3 miesiące(-ęcy) temu
Sprzedawać towar który macie na stanie i nie mydlić oczu klientom
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, w celu wyjaśnienia zapraszamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail: e-sklep@abraonline.pl
3 miesiące(-ęcy) temu
Czekalam miesiac na towar.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Zakupiłem basen w opisie oferty był z wszystkimi dodatkami takimi jak ,pokrywa na basen , chemia,sitka ,mata itp . Basen przyszedł bez żadnych dodatków więc oferta wprowadzała w błąd kupującego w związku z tym nie polecam sprzedawcy.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Abra Meble- Logo - Opinie
Abra Meble- Logo - Opinie
 Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, prosimy o podanie indeksu lub linku zakupionego produktu w celu weryfikacji jego opisu. Przy opisach produktów pracownicy kładą szczególny nacisk na uwzględnienie rzeczywistych informacji. Takie błędy nie powinny występować na stronie. Dokonując zakupu przez internet mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z regulaminem "9.2. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny." Jeśli mają Państwo nadal jakieś pytania lub zastrzeżenia zapraszam do wysłania maila na e-sklep@abraonline.pl w celu wyjaśnienia nieporozumienia.
5 miesiące(-ęcy) temu
Abra i Merkury Market wysyłają z tego samego magazynu i kasują 2x za przesyłkę
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
brak info o przybyciu mebli,paczki przemoczone,masakra
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Odradzam. Towar uszkodzony
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|