Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2847Dobry

3,93

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (1100) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2847)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


22 lis 2022
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Sortuj 
Od najnowszych
(694)
(97)
Resetuj
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 dni temu
Szybkość dostawy, dostępność produktu oraz jego wykonanie
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 dni temu
Obsługa telefoniczna
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Wszystko ok
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Marzeniem moim jest aby za
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Fachowa i bardzo sympatyczna rozmowa z konsultantem, szybkie i dostosowane do moich oczekiwań ustalenia odnośnie transportu, niezwykle staranne opakowanie mebla. Niewygórowana cena.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Szybką dostawą i bardzo dobra obsługa
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Kupiłem super szafę w dobrej cenie
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
25 maj 2023
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
24 maj 2023
Zamówienie zgodnie z opisem. Świetny kontakt z infolinią.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
24 maj 2023
Polecam abra meble. Towar zgodny z opisem, łatwa instrukcja montażu, panowie na magazynie uprzejmie pomogą z gabarytem.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
24 maj 2023
Szybka dostawa . Polecam
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
22 maj 2023
 
Jedynie w Abra Meble znalazłem żeliwny piec kominkowy Nordflam "Sora", na którym mi zależało i do tego nabyłem go w cenie promocyjnej. Dobry kontakt ze sklepem. Dostarczony w umówionym terminie. Drobny mankament to uszkodzenie blaszanej osłony z tyłu pieca (do usunięcia we własnym zakresie), brak na piecu tabliczki znamionowej z wykazem parametrów oraz brak logo Nordflam na piecu tak jak pokazane jest na zdjęciu pieca na stronie nordflam.pl/piece.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
21 maj 2023
Dobry kontakt,usługa w terminie
Zgłoś opinię