O REUTER – Łazienki & Oświetlenie- Logo - Opinie

O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
Opinie:

Opinie (579) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (593)

4,56
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 maj 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
O REUTER – Łazienki & Oświetlenie spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 20 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry Państwu Oto moja opinia Obsługa klienta oraz profesjonalizm w działaniu Firmy REUTER jest wg mnie wzorem do naśladowania. Przekazane wyprzedzająco bardzo przejrzyste zasady oraz instrukcje postępowania w razie kłopotów z dostawą. Dostawa jest jeszcze w drodze. Czekamy na przesyłkę ale spodziewamy się potwierdzenia powyższej opinii. Zdjęcie pojawi się po pracach montażowych o ile powtórne wypełnienie tej ankiety będzie możliwe. Pozdrawiam serdecznie z życzeniami sukcesów w 2024 roku! Tomasz Brach DOBRACHATA

najbardziej krytyczna opinia

17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma kurierska nie kontaktowała się ze mną. Bez żadnej informacji zostawili przesyłkę w punkcie odbiory. Zlokalizowałam ją dzięki linkowi od Państwa do śledzenia….
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie

 Sortuj  
Trafność
(16)
(12)
(35)
Resetuj
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Doświadczenie z Reuter

Dostawa - zmienił się termin i musiałam rozdzielić zamówienie i zapłacić Jeden produkt utknął na 4 dni w sortowni za granicą Czas dostawy do 7 dni roboczych żaden sklep tego nie ma Płatność przed wysyłką jedyną możliwością Komunikacja posprzedażowa słaba Równocześnie zamawiałam w innych miejscach i było super
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
2 dni temu
Dziękujemy za ocenę. Zmiana terminu przez producenta czy opóźnienia po stronie przewoźnika, to sytuacje od nas niezależne, ale nad obsługą posprzedażową popracujemy. Mamy nadzieję, że będzie Pani zadowolona z zakupionych produktów.
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Termin dostawy podany na stronie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Księgowanie wpłaty trwa wieki 4-5 dni. Produkt zapakowany naprawdę porządnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
20 godzin temu
Dziękujemy za opinię. Termin dostawy produktów niedostępnych na magazynie jest deklarowany przez producenta i bywa, że ulega zmianie. Zamówienia są monitorowane, a klienci na bieżąco informowani. Jeśli chodzi o kwestię przelewu tradycyjnego, księgowanie może trwać do 3 dni roboczych, dlatego polecamy inne formy płatności dostępne na naszej stronie np.: przelewy 24 . Liczymy, że produkt spełni oczekiwania.
9 dni temu
w trakcie sprawdzania
Wanna przyszła nie kompletna. Nie mogę dodzwonić się na telefon . Na maila też nie ma odpowiedzi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
9 dni temu
Nasz Dział Obsługi Klienta już zajmuje się sprawą. Wanna została dostarczona kompletna, zgodnie ze złożonym zamówieniem. Pozostajemy do dyspozycji.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas dostawy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
5 dni temu
Dziękujemy za opinię. Mamy nadzieję, że produkt wynagrodził czas oczekiwania.
27 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
terminy dostaw
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
29 kwi 2024
W przypadku produktów niedostępnych na naszym magazynie obowiązują terminy realizacji deklarowane przez Producenta. Zamówienia są cały czas monitorowane, a klient na bieżąco informowany o ewentualnych odstępstwach.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
8 dni temu
Dziękujemy za opinię. Zapraszamy do kontaktu przez bok@reuter.pl i podzielenia się wnioskami.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
9 dni temu
Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie. Jesteśmy przekonani, że kolejnym razem lepiej sprostamy wymaganiom.
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Długi czas procesowania zamówienia

Jest to sklep niemiecki - trzeba się liczyć z minimum kilkudniowym procesowaniem zamówienia (księgowanie płatności 1 dzień roboczy, pakowanie, kolejny dzień, transport z Niemiec - kilka dni). Poza tym wszystko w porządku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
5 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Mamy nadzieję, że produkty wynagrodziły czas oczekiwania.
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
wystawiać prawidłowe dokumenty obowiązujące w Polsce, tylko tyle...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
2 kwi 2024
Wszystkie dokumenty wystawiane w momencie zakupu są prawidłowe i obowiązujące w Polsce. Jako spółka zarejestrowana w UE musimy też spełniać wszystkie zasady wewnątrzwspólnotowe, jak chociażby sposób rozliczania VAT dla klientów biznesowych. W razie wątpliwości lub pytań nasze biuro obsługi klienta pozostaje do dyspozycji.
14 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

opóxnienei w dostawie

opóźnienie w dostawie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
15 kwi 2024
Przesyłki paletowe ze względu na gabaryt mogą być realizowane dłużej. Szacowany czas dostawy dla każdego rodzaju przesyłki podany jest na naszej stronie www.reuter.com.
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
15 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Zachęcamy do kontaktu przez bok@reuter.pl i podzielenia się uwagami.
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
8 kwi 2024
Dziękujemy za opinię i zapraszamy do kontaktu przez bok@reuter.pl. Sugestie Naszych Klientów pomagają nam wprowadzać zmiany na lepsze.
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
8 kwi 2024
Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie. Jesteśmy przekonani, że kolejnym razem lepiej sprostamy wymaganiom.
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
wysoki koszt zwrotu powodowany koniecznością wysyłania za granicę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
18 mar 2024
To prawda, zwrot zawsze wiąże się z koniecznością pokrycia jego kosztu, dlatego zachęcamy do korzystania z pomocy naszych doradców przed zakupem, aby upewnić się, że zwrot nie będzie potrzebny.
10 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
- podawać autentyczne wiadomości o terminie dostaw marki Steinberg - podawać prawdziwe wiadomości o stanie magazynowym marki Stainberg - zatowarowac magazyn własny marka Steinberg na bazie średniej sprzedaży w miesiącu - rejestrować przelewy online w ciągu 24 h - ustawić poprawne statusy w widokach klienta na sklepie www, teraz wprowadzają w błąd. - ustawić standard czasowy na odpowiedź klientowi na maila w bok, jako element KPI - zweryfikować komunikaty mailowe dla klienta przy zmianie statusów systemowych ( www) niektóre warto a niektóre nie powinny się wyświetlać) - wprowadzić dostawę do paczkomatu Koncept sprzedawcy jest niedopracowany, buduje oczekiwania po stronie klienta, ale w toku procesu klient ma gotowość porzucenia zamówienia i realizacji w innym miejscu . Takie samo wrażenie mają profesjonalne firmy które realizują obroty poza Reuter i nie rekomendują klientom państwa sklepu. Potencjał jest duży ale nie do wykorzystania przy aktualnych standardach realizacji. Będę testować zwrot towaru, zobaczę co tu zidentyfikuje.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
12 lut 2024
Dziękujemy za wszystkie cenne uwagi .Chcemy się rozwijać dla naszych Klientów, więc każda opinia jest dla nas ważną wskazówką. Zmiany na lepsze, to długi i ciągły proces ,ale zapewniamy że dążymy do jego realizacji na jak najwyższym poziomie. Pozostajemy do dyspozycji na bok@reuter.pl -Zespół Reuter.
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Towar dostępny od ręki tylko na stronie

Zakup wanny, która na stronie miała status dostępny i wysyłka w 48 godzin, nastąpił 21 grudnia. Niestety wysyłka nastąpiła dopiero w styczniu. W międzyczasie zmieniła się koncepcja i wanna została zwrócona od razu do sklepu. Cała procedura od momentu przelewu za zakup towaru, który ponoć jest na stanie i jest od razu wysyłany, do zwrotu kosztów trwała dokładnie MIESIĄC.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
25 sty 2024
Realizacja miała miejsce w okresie świąteczno – noworocznym obejmującym przerwę świąteczną. Zamówienia przekazywane są do wysyłki dopiero po zaksięgowaniu płatności. W tym przypadku, w związku z wybraną opcją przelew tradycyjny, została ona odnotowana w ostatnich dniach grudnia. 2 stycznia zamówienie było już w drodze. Po odmowie przyjęcia towaru, zwrot kosztów nastąpił w wyznaczonym ustawowo terminie.
10 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Szybka wysyłka

Towar na magazynie ,szybka wysyłka a ja czekam od 23.01 .I znowu termin przesunięty bo wciąż "oczekiwanie na towar" a przecież był na magazynie!.Nie polecam jak komuś cieknie kran.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
12 lut 2024
Najmocniej przepraszamy za powstałe opóźnienia. Dokładamy wszelkich starań by produkt został wysłany jak najszybciej. Nasz Dział Obsługi Klienta, skontaktuje się celem potwierdzenia wysyłki. Jeszcze raz przepraszamy za powstałe niedogodności.
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Pisać prawdę o dostępności.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
21 lut 2024
Terminy widoczne na naszej stronie, dla produktów niedostępnych na magazynie, to deklaracja Producenta odnośnie dostaw do naszego magazynu. Wszelkie zmiany i odstępstwa, są niestety wynikiem przesunięć i opóźnień po jego stronie.
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zmienić firmę kurierską.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
5 lut 2024
Dziękujemy za opinię. Pracujemy nad rozszerzeniem dostępnych opcji dostawy.
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu O REUTER – Łazienki & Oświetlenie
15 lut 2024
Dziękujemy za opinię. Zachęcamy do kontaktu przez bok@reuter.pl. Wiedząc co poszło nie tak, możemy pracować nad poprawą naszego serwisu.