ehooks.pl- Logo - Opinie

ehooks.pl
Opinie:

Opinie (58) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (130)

4,69
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 23 sie 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
ehooks.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Przed zamówieniem silnika elektrycznego miałem mieszane uczucia po przeczytaniu kilku skrajnych opinii, jak się okazało niepotrzebnie. Kontakt ze sprzedającym był przed złożeniem zamówienia, w trakcie zamówienia jak również tydzień po zakupie gdy wynikł problem związany z moją niewiedzą. Jak najbardziej polecam sprzedawcę. Produkt zgodny z opisem, atrakcyjne ceny, paczka przyszła do mnie po niecałych 4 dniach. Na pewno w przyszłości będę korzystał z oferty sklepu.

najbardziej krytyczna opinia

21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Katastrofa..Zamówiłem zestaw termiczny i pobrano 2 razy opłatę...Nie widziałem jeszcze pieniędzy...
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu ehooks.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
6 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Katastrofa..Zamówiłem zestaw termiczny i pobrano 2 razy opłatę...Nie widziałem jeszcze pieniędzy...

Katastrofa..Zamówiłem zestaw termiczny i pobrano 2 razy opłatę...Nie widziałem jeszcze pieniędzy...
Zgłoś opinię
3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak zaangażowania w obsługę internetową .

Jeżeli dzwonię rano i proszę o sprawdzenie parametrów produktu , gdyż zależy mi na wysyłce przed weekendem , a pracownik stwierdza , że ma klientów - to rozumiem - i oddzwoni do mnie ... O k , ale on zadzwonił po południu , gdy już kurierzy odjechali ... Raczej niepoważne traktowanie klientów ... - Prawda ...?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu ehooks.pl
5 paź 2023
Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji, pracownik na pewno nie zrobił tego celowo. Jesteśmy w stu procentach zaangażowani w obsługę internetową, lecz czasami po prostu nie jesteśmy w stanie odebrać telefonu, czy oddzwonić do klienta ze względu na duży ruch na sklepie. Proszę dać nam jeszcze jedną szanse, na pewno się Pan nie zawiedzie.