californiaskateshop.plOpinie

: 751Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

californiaskateshop.pl - Deskorolka, sprzęt, streetwear.

Skateboarding to nie tylko pasja, ale dla wielu sposób na życie. Skaterzy budujący własną społeczność, są coraz powszechniej spotykani w miastach. To z myślą o nich rozległe przestrzenie publiczne zostają zamienione w skateparki, aby angażować nowych adeptów tego sportu, od niedawno będącego nawet dyscypliną olimpijską. Nasz skateshop wychodzi naprzeciw potrzebom młodych sportowców, dla których deskorolki są nie tylko synonimem aktywności fizycznej, ale również rodzajem kultury. Dzięki produktom oferowanym przez nasz skate shop nie tylko uzupełnisz garderobę o modne ciuchy w stylu streetowym czy zakupisz akcesoria do deskorolki, ale przede wszystkim wyrazisz siebie. Nasz skate shop obejmuje produkty, które doskonale odzwierciedlają styl osób uprawiających skateboarding. To ubrania i dodatki sygnowane markami rozpoznawalnymi w świecie freestyle, gdzie liczy się przede wszystkim jakość, świetny design i oczywiście miejski luz. Dobieramy jedynie produkty od zaufanych producentów, takich jak Cherrish, Dickies, Etnies, Independent, Knockaround, Lakai czy Thrasher. To marki, które od lat zaopatrują skaterów w casualowe ubrania i deskorolki. Choć stacjonarną siedzibą sklepu jest Warszawa, to możliwość zakupów online sprawia, że nasz skateshop odwiedzają kupujący z całej Polski. W ten sposób jednoczymy wielbicieli jazdy na desce, udowadniając, że ten rodzaj sportu nie ma żadnych granic i daje uczucie wolności.
Kontakt
NERVOUS SP. Z O.O.
UL. PIOTRKOWSKA 80
90-102 ŁÓDŹ
Polska
Nr w rejestrze handlowym
Rejestr Przedsiębiorców KRS 0000323674
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Marek Kluska

Opinie nt. sklepu californiaskateshop.pl

4.82/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (236) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

91 %
6 %
1 %
< 1 %
2 %
Opinie łącznie (751)

Doświadczenia innych klientów sklepu californiaskateshop.pl

Wczoraj
Mocne 10/10 to nie pierwsze moje zamówienie w Californii i na pewno nie będzie ostatnie. Zawsze najlepsza cena za najlepszy sprzęt, szybka i bezproblemowa realizacja zamówienia, sprzedawcy, którzy znają się na rzeczy, świetne podejście do klienta. Bardzo polecam
 Opinia zweryfikowana|
1 tydzień temu
Super, że czytacie komentarze i wdrażacie sugestie w realizację zamówień. Bardzo duży plus za to. Kontakt z klientem przesympatyczny. SZCZERZE POLECAM zakupy w tym sklepie. Rabaty też są fajne:)
 Opinia zweryfikowana|
2 tygodni(e) temu
Świetna obsługa (klient jest informowany na każdym kroku o statusie przesyłki), bardzo szybka wysyłka i dostawa, a zamówiony towar najwyższej jakości. Polecam!
 Opinia zweryfikowana|
2 tygodni(e) temu
Bardziej analizujcie stany magazynowe koncówek serii . Szczegolnie te produkty gdzie jest dostepna juz tylko 1 sztuka. Zeby nei bylo rozczarowan.
 Opinia zweryfikowana|
1 tydzień temu
Bezproblemowo,szybko i jestem zaszkoczony bo na drugi dzien juz mialem zamowiony towar w domu warto kupowac na tej stronie polecam
 Opinia zweryfikowana|
4 tygodni(e) temu
Co tu dużo mówić, kolejne zakupy i jak zwykle wszystko się zgadza, dzieki za wlepy i widzimy się na desce :D
 Opinia zweryfikowana|
1 tydzień temu
Jeśli brakuje towaru już zamówionego i opłaconego warto zadzwonić do klienta i zaproponwać coś podobnego.
 Opinia zweryfikowana|
1 tydzień temu
Bardzo podobala mi sie szybka dostawa. Dzien po zlozeniu zamowienia mialam juz towar w domu :)
 Opinia zweryfikowana|
1 dzień temu
Szybka dostawa, towar bardzo dobrej jakości, zgodny z zamówieniem i oczekiwaniem. Polecam
 Opinia zweryfikowana|
bardzo szybka dostawa, fajna bluza- gdyby troszkę taniej to ideał, towar klasy premium
 Opinia zweryfikowana|
2 tygodni(e) temu
Szybka wysyłka. profesjonalne zapakowanie. Nawet bonusik w postaci naklejek wpadł
 Opinia zweryfikowana|
2 tygodni(e) temu
Z lekkimi problemami, ale jednak wszystko przyszło zgodnie z zamówieniem. Polecam
 Opinia zweryfikowana|
3 dni temu
Szybko odpisują. Jeśli jest jakiś problem warto do nich napisać 🥰
 Opinia zweryfikowana|
Wczoraj
Super szybko. Materiał bluzy mega! Polecam. Szybko i sprawnie
 Opinia zweryfikowana|
3 tygodni(e) temu
100% Super! Legit! No scam! Trust me iam not a skateboarder!
 Opinia zweryfikowana|
2 tygodni(e) temu
Mega sklep. Szybka wysyłka, świetny towar. Bardzo polecam
 Opinia zweryfikowana|
1 tydzień temu
Miła obsługa, polecam z całego serduszka!
 Opinia zweryfikowana|
4 tygodni(e) temu
Ziomeczki dzięki za zajebiste wlepy :P
 Opinia zweryfikowana|
4 tygodni(e) temu
szybka dostawa , zgodna z zamówieniem
 Opinia zweryfikowana|
4 tygodni(e) temu
Szybka przesyłka, świetne produkty
 Opinia zweryfikowana|