Sklep zoologiczny Świat Pupila- Logo - Opinie

Sklep zoologiczny Świat Pupila
Opinie:

Opinie (375) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1493)

4,80
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 2 kwi 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Sklep zoologiczny Świat Pupila spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Na plus na pewno krótszy czas wysyłki niż to było przedstawione na stronie oraz bardzo atrakcyjna cena. Na duży minus zasługuje sposób zapakowania przedmiotu (w sama folię bąbelkową) co spowodowało znaczne uszkodzenie kartonu, a domek był prezentem gwiazdkowym.

najbardziej krytyczna opinia

17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam złożenie zamówienia z płatnością przy odbiorze po pięciu dniach kontakt ze sklepem w celu ustalenia terminu dostawy okazało się że sklep dopiero zamierza nadać paczkę. Paczka dotarła po dwóch dniach ale zawartość jest niezgodna z zamówieniem
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila

Filtruj
Sortuj  
Od najnowszych
(18)
(9)
(8)
Resetuj
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Sepia dla ptaków w kawałkach

W zamówieniu była sepia dla ptaków. Położona była na samej górze nie zabezpieczona niczym i przy transporcie przyszła w małych kawałach.
Zgłoś opinię
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam złożenie zamówienia z płatnością przy odbiorze po pięciu dniach kontakt ze sklepem w celu ustalenia terminu dostawy okazało się że sklep dopiero zamierza nadać paczkę. Paczka dotarła po dwóch dniach ale zawartość jest niezgodna z zamówieniem
Zgłoś opinię
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybsza dostawa
Zgłoś opinię
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka dostarczona po miesiącu bez jakiego kolwiek upominka przeprosinowego za cierpliwość opóźnionej paczki.
Zgłoś opinię
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Odpowiednie pakowanie gdyż szaszetka z…

Odpowiednie pakowanie gdyż saszetka z witaminami była pusta -
Zgłoś opinię
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam Bardzo słaby kontakt ze sklepem.

Bardzo słaby kontakt ze sklepem. Długą wysyłka
Zgłoś opinię
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Tanie lecz jest jedno ale

Wszystko jest bardzo tanie dla zwierząt lecz nie wszystko jest takie same jak na zdjęciach. Np bujak/huśtawka z dzwoneczkiem to gdzie ten dzwoneczek?
Zgłoś opinię
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo miła obsługa i pomimo pomyłki wszystko pozytywnie szybko zakończone
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania,pomimo prośby o niezwłoczne przysłanie uprzęży rehabilitacyjnej,...bez odpowiedzi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep zoologiczny Świat Pupila
12 sty 2024
Szanowna Pani Agnieszko, Na karcie każdego produktu podajemy czas w jakim dany produkt jest wysyłany. Jest to wyróżnione kolorem czerwonym, tak aby było to widoczne dla naszych Klientów. W przypadku produktu, który Pani zamówiła są to 3 dni robocze. Również taka informacja widnieje w podsumowaniu w koszyku jeszcze przed dokonaniem płatności. Zależy nam na tym, aby Klienci otrzymali rzetelną informację i podjęli decyzję przed zakupem czy taki czas wysyłki zamówienia im odpowiada. Złożyła Pani zamówienie w naszym sklepie w dniu 01.01.2024r o godzinie 23.48. Produkt wysłaliśmy 4.01.2024r, czyli w deklarowanym czasie, w 3 dniu roboczym. Od tej pory za dostarczenie przesyłki odpowiadała firma kurierska, w tym przypadku Inpost. Dodatkowo wysłała Pani maila z zapytaniem o wysyłkę w dniu 3.01.2024r o godzinie 1.10. Na Pani maila odpowiedzieliśmy w dniu 3.01.2024r o godzinie 11.33 - prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki. Napisaliśmy, że produkt zostanie wysłany w 3 dniu roboczym. Dlatego bardzo nam przykro, że pomimo wysłania odpowiedzi mailowej oraz wysyłki zamówienia w deklarowanym czasie dostaliśmy od Pani tak bardzo niesprawiedliwą ocenę. Oczywiście zdarza nam się popełniać błędy i w takich przypadkach przyjmujemy krytykę z pokorą. Zawsze jednak staramy się rozwiązać takie sytuacje, aby Klient był usatysfakcjonowany. Pozdrawiamy
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Na plus na pewno krótszy czas wysyłki niż to było przedstawione na stronie oraz bardzo atrakcyjna cena. Na duży minus zasługuje sposób zapakowania przedmiotu (w sama folię bąbelkową) co spowodowało znaczne uszkodzenie kartonu, a domek był prezentem gwiazdkowym.
Zgłoś opinię
13 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość słaba. Ale mimo wszystko , wszystko przybyło w dobrym stanie, bez żadnych uszkodzeń.
Zgłoś opinię
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Sklep super

Sklep super
Zgłoś opinię
18 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Późna dostawa od zamówienia.
Zgłoś opinię
14 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię