MAYLILY.PL- Logo - Opinie

MAYLILY.PL
Opinie:

Opinie (299) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1438)

4,77
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lis 2017
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
MAYLILY.PL spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Kolejne udane zamówienie. Nic dodać nic ująć. Jakość pierwsza klasa. Materiały wyselekcjonowane tak jak hasło firmy - delikatne jak dotyk mamy. Dokładnie takie są produkty tej firmy. Bardzo delikatne i wspaniale się nosi i używa. Polecam w zasadzie wszystko co mają w asortymencie bo prawie wszystko sprawdziłam na własnych dzieciach i jako prezent dla znajomych. Firma dba o jakość i wykonanie. Bardzo polecam. Cieszę się że mogłam kupić tak piękne rzeczy wyprodukowane w Polsce. Jestem na prawdę zadowolona i na pewno wrócę po więcej.

najbardziej krytyczna opinia

28 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłam bambusową wkładkę do wózka w połowie maja. Dałam sobie trochę czasu na testowanie jej i muszę stwierdzić że wizualnie jest bardzo ładnia, aczkolwiek materiał i to co się dzieje po krótkim użytkowaniu i praniu to dramat. Wkładka się odkształciłaz a po praniu to już w ogóle. Jest jeden sznureczek trzymający wkładkę w wózku który się rozciągnął. Bardzo wąska i niewymiarowa wkladka raczej do jakichś slim wózków. Poza tym dziecko się w tym ślizga siedząc w wózku także bardzo nie praktyczny zakup. Ogólnie bardzo nie polecam, żałuję wydanych pieniędzy bo za tą samą kwotę miałam zakupić w innym sklepie dużo lepsza jakościowo wkładkę.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu MAYLILY.PL

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(8)
(7)
(6)
Resetuj
14 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Bambusową chustka z daszkiem, antypotowa wkładka do wózka

Jeżeli chodzi o bambusową chustkę z daszkiem to jestem zadowolona. Materiał mięciutki chustka ładnie się układa. Jeżeli chodzi o wkładkę antypotowa do wózka to na wózku mam założona 3 dzień, a przy nóżkach już materiał się skulkował co nie powinno się zdążyć po tak krótkim użytkowaniu.
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Nieładny zapach

Chusteczką w końcu przyszła, ale bardzo nieprzyjemnie pachniała, po pierwszym praniu zapach nadal się utrzymuje. Spodziewalam się większego wow w tej cenie…
Zgłoś opinię
30 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
HS
Hala S.
Krakow
28 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak wysyłki produktów od tygodnia, a chcecie ocenę…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
16 kwi 2024
Serdecznie dziękujemy za zamówienie i przekazaną opinię. Czas realizacji zamówienia zgodnie z naszym regulaminem to aktualnie do 5 dni roboczych. Jednocześnie rzeczywiście prośba o wystawienie opinii została wysłana przed upływem tego czasu. Już zajmujemy się zmianą. Pani produkty dotrą lada dzień - mamy nadzieję, że będzie Pani z nich zadowolona i spełnią oczekiwania ❤️
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka nie dotarła jeszcze!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
5 maj 2024
Dziękujemy za zamówienie w naszym sklepie ❤️ Zgodnie z regulaminem czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Z uwagi na majówkę i związane z nią dni wolne od pracy zamówienia będą wysyłane od jutra (poniedziałek). Mamy nadzieję, że będzie Pani zadowolona z jakości zakupionych produktów. Pozdrawiamy!
24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybszy czas wysyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
28 maj 2024
Dziękujemy za opinię i postaramy się zrobić wszystko, żeby paczuszki wychodziły od nas jeszcze szybciej ❤️
28 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłam bambusową wkładkę do wózka w połowie maja. Dałam sobie trochę czasu na testowanie jej i muszę stwierdzić że wizualnie jest bardzo ładnia, aczkolwiek materiał i to co się dzieje po krótkim użytkowaniu i praniu to dramat. Wkładka się odkształciłaz a po praniu to już w ogóle. Jest jeden sznureczek trzymający wkładkę w wózku który się rozciągnął. Bardzo wąska i niewymiarowa wkladka raczej do jakichś slim wózków. Poza tym dziecko się w tym ślizga siedząc w wózku także bardzo nie praktyczny zakup. Ogólnie bardzo nie polecam, żałuję wydanych pieniędzy bo za tą samą kwotę miałam zakupić w innym sklepie dużo lepsza jakościowo wkładkę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
28 cze 2023
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że wkładka nie spełniła Pani oczekiwań. Oczywiście przysługuje Pani zgłoszenie reklamacyjne (problem z gumką). Pozdrawiamy!
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Chusta z bawełnianego muślinu, po odpakowaniu, wydaje się być za mała dla dorosłych. Jest trójkątna (to było w opisie), lepsza byłaby kwadratowa z możliwością złożenia na pół w celu uzyskania lepszego otulenia. Muślin jest bardzo miły w dotyku, ale dosyć cienki, moim zdaniem podwójna warstwa chusty (po złożeniu kwadratu na pół), lepiej otulałaby szyję. Zdaję sobie sprawę z tego, że naturalne materiały są bardzo drogie, ale w/g mnie produkt jest za drogi w stosunku do ilości przeznaczonego na niego materiału. Chustę zostawiam, ponieważ jest mi potrzebna na już, nie mam czasu na ponowne poszukiwania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
7 sty 2024
Dziekujemy serdecznie za zakup i opinię o produkcie. Chusta trójkątna w opcji dla osoby dorosłej jest spora - być może doszło do pomyłki - skontaktujemy się z Panią w tej sprawie. Jeśli jednak jest to właściwy rozmiar, mamy w ofercie także duże chusty kwadratowe, które można złożyć na pół - mamy 30 dni na zwrot ulub wymianę produktu. Pozdrawiamy serdecznie!
11 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam wkładkę do wózka uniwersalna, mam wrażenie, że jest strasznie mała. Miałam już wkładki uniwersalne i były zdecydowanie większe. Czas wysyłki to dramat. Informacja o wydłużonym czasie dopiero po opłaceniu przesyłki. Wysłane oczywiście praktycznie w ostatnim dniu. Mimo, że to wkładki uniwersalne, które maja na stanie, nie musieli ich doszywać. Sama jakość wkładki nawet ok ale więcej nie zrobię zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
11 lip 2023
Dziękujemy za zamówienie i opinię. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji - informujemy o nim na stronie - jest widoczny cały czas na górze strony. Postaramy się jeszcze mocniej wyróżnić tę informację. Mamy nadzieję, że mimo wszystko wkładka spełni swoją funkcję ❤️ Pozdrawiamy!
23 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie w ogóle do mnie nie dotarło - czekam już 2 tygodnie, brak odpowiedzi, brak wiadomości. To miał być letni śpiworek a lato już jest..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
25 cze 2023
Edit: Paczka jest już u Pani, mamy nadzieję, że jakośc produktów chociaż troszkę zrekompensuje czas oczekiwania i zawirowania przy dostawie. Pozdrawiamy! Dzień dobry, przepraszamy z całego serca i jutro z samego rana zajmiemy się tą sprawą.
13 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Słaba jakość materiału

Niestety pieluszki po wypraniu zgodnie z instrukcja na metce są zmechacone i wyglądają już nieświeżo :( ogromny minus za jakość
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
13 wrz 2023
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Pieluszki muślinki wykonane są ze 100% przędzy bawełnianej i niestety delikatne mechacenie tego rodzaju tkaniny jest zjawiskiem naturalnym. Nie wpływa ono na funkcjonalność produkt. Pozdrawiamy!
11 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
zdecydowanie za długi czas realizacji zamówienia. Tyle czasu to się czeka na zamówienie z Chin a nie z Polski.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
11 lip 2023
Z całego serca przepraszamy za opóźnienia. Ten sezon absolutnie zaskoczył nas ilością zamówień, już planujemy wszystko, żeby w przyszłym roku być gotowym na taką sytuację. Pozdrawiamy!
25 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Czas dostawy przekroczony, towar wysłany dużo później niz oferowano. Ale czapeczka piękna!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
25 wrz 2023
Dziękujemy za zamówienie i bardzo przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania ❤️
18 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania na przesyłkę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
18 wrz 2023
Bardzo przepraszamy za długi czas oczekiwania spowodowany ogromną ilością zamówień w promocji ❤️
26 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Czekałam na śpiworek 2 tygodnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
26 cze 2023
Bardzo przepraszamy za tak długi czas realizacji zamówienia. Dziękujemy za opinię i mamy nadzieję, że produkt sprawdzi się i choć troszkę zminimalizuje ten czas oczekiwania. Pozdrawiamy!
28 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Długo czekałam na przesyłkę:/
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
28 cze 2023
Serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na przesyłkę, spowodowany ogromną ilością zamówień. Mamy nadzieję, że jakość produktów zrekompensują to opóźnienie. Pozdrawiamy!
24 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas wysyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
24 lip 2023
Z całego serca przepraszamy za długi czas oczekiwania na zamówienie spowodowany ogromną ilością zamówień. Przyszły sezon już planujemy i postaramy się, żeby do takich opóźnień nie dochodziło. Bardzo dziękujemy za zamówienie i mamy nadzieję, że jakość produktów choć troszkę poprawi doświadczenie z zakupami w naszym sklepie ❤️
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MAYLILY.PL
8 sie 2023
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółowych informacji, co wpłynęło na obniżoną ocenę naszego sklepu. Pozdrawiamy!