Cześć,
Zamówiłem już kilka boxów:
- w jednym koszulka inny rozmiar niż zamówiony,
- w drugim pęknięta szklanka,
- w trzecim zniszczony karton jednej z figurek,
- w czwartym 4 gadżety (5-7 gadzetow zgodnie z reklamą) o wartości podliczając 175zł - zgodnie z informacją niby wartość tego co jest w pudełku przekracza 220zł - dlaczego?
Promocja na walentynki a nie było żadnego gadżetu tematycznego, jakieś pluszowe serce lub inny gadżet związany z walentynkami (w świecie anime, gier i filmów jest mnóstwo takich akcentów)
Dodatkowo koszulka rozmiar damski ale skarpetki już rozmiar 44-46. Może są kobiety z takimi stopami ale to raczej rzadki przypadek.
Na plus akcent z Harrego Pottera, o który prosiłem w komentarzu
Zgłoś opinię
12 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Opakowanie było uszkodzone, na szczęście zawartość nie uległa zniszczeniu. Natomiast jestem zawiedzona, że za taką sumę pieniędzy dostałam raptem cztery przedmioty, które moim zdaniem nie są jakieś ekstra drogie. Niby nie liczy się ilość acz jakość natomiast nie czuję się dobrze potraktowana jako klient.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu pixel-shop.pl
22 mar 2024
Pani Katarzyno, przykro nam jeżeli produkt nie spełnił Pani oczekiwań. W tej sytuacji zachęcamy do skorzystania z prawa zwrotu produktu. Wysyłka go do nas jest darmowa, instrukcje można znaleźć na naszej stronie.
29 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Towar ładnie zapakowany ale niestety lampka logo sony uszkodzony wlacznik ,raz się zapals raz nie .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu pixel-shop.pl
1 mar 2024
Panie Robercie,
tak jak już pisaliśmy, jeżeli produkt jest uszkodzony. Zachęcamy do złożenia reklamacji, zostanie wymieniony na nowy :)
6 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Prześwitujące opakowanie prezentowe
Opakowanie prezentowe powinno jednak nie być prześwitujące bo od razu widać napis Pixel Box i cały jego sens niespodzianki się rozpływa
Zgłoś opinię
13 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Mam mieszane uczucia. Moje pierwsze zamówienie dotarło w dwa dni. Chciałam zamówić coś jeszcze, ale nie mam śladu tego zamówienia na mojej poczcie (żadnej odpowiedzi). Przez dwa dni próbowałam po kilka razy dziennie dodzwonić się do sklepu, ale za każdym razem słyszałam ,,użytkownik, do którego dzwonisz prowadzi w tej chwili rozmowę". Na e-maila nie dostałam odpowiedzi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu pixel-shop.pl
7 lut 2024
Pani Anno,
Pani zamówienie zostało zrealizowane w terminie. Niestety nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości do Pani. :(
Nasz telefon jest czynny codziennie od 10 do 15:30.
1 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Szybki czas realizacji przesyłki, dobry stan przesyłki, bieżące informacje o statusie zamówienia
Zgłoś opinię
17 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko zgodne z propozycją jedynie opakowanie zniszczone nie nadaje się na prezent
Zgłoś opinię
28 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Wszytko super tylko ceny lekko wysokie. Można dać darmowa wysyłkę i będzie git
Zgłoś opinię
21 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Jeden produkt był popękany ale nie wiem z ktorej strony czy wy czy inpost
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.