Cześć,
Zamówiłem już kilka boxów:
- w jednym koszulka inny rozmiar niż zamówiony,
- w drugim pęknięta szklanka,
- w trzecim zniszczony karton jednej z figurek,
- w czwartym 4 gadżety (5-7 gadzetow zgodnie z reklamą) o wartości podliczając 175zł - zgodnie z informacją niby wartość tego co jest w pudełku przekracza 220zł - dlaczego?
Opakowanie było uszkodzone, na szczęście zawartość nie uległa zniszczeniu. Natomiast jestem zawiedzona, że za taką sumę pieniędzy dostałam raptem cztery przedmioty, które moim zdaniem nie są jakieś ekstra drogie. Niby nie liczy się ilość acz jakość natomiast nie czuję się dobrze potraktowana jako klient.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu pixel-shop.pl
22 mar 2024
Pani Katarzyno, przykro nam jeżeli produkt nie spełnił Pani oczekiwań. W tej sytuacji zachęcamy do skorzystania z prawa zwrotu produktu. Wysyłka go do nas jest darmowa, instrukcje można znaleźć na naszej stronie.
29 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Towar ładnie zapakowany ale niestety lampka logo sony uszkodzony wlacznik ,raz się zapals raz nie .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu pixel-shop.pl
1 mar 2024
Panie Robercie,
tak jak już pisaliśmy, jeżeli produkt jest uszkodzony. Zachęcamy do złożenia reklamacji, zostanie wymieniony na nowy :)
13 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Prześwitujące opakowanie prezentowe
Opakowanie prezentowe powinno jednak nie być prześwitujące bo od razu widać napis Pixel Box i cały jego sens niespodzianki się rozpływa
Zgłoś opinię
31 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu pixel-shop.pl
27 gru 2023
Panie Arkadiuszu,
jaki jest powód negatywnej opinii? Wystąpił jakiś problem z zamówieniem?
21 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu pixel-shop.pl
27 gru 2023
Pani Klaudio,
jaki jest powód negatywnej opinii? Wystąpił jakiś problem z zamówieniem?
20 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko zgodne z propozycją jedynie opakowanie zniszczone nie nadaje się na prezent
Zgłoś opinię
12 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Box totalnie mi sie nie spodobal
Zgłoś opinię
6 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 paź 2023
Opinia zweryfikowana
lepiej pakowac xD
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu pixel-shop.pl
2 lis 2023
Figurki pakujemy w 5 warstwowe kartony, jeżeli jednak produkt został uszkodzony, zachęcamy do kontaktu z nami. Zostanie wymieniony na nowy :-)
16 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Jeden produkt był popękany ale nie wiem z ktorej strony czy wy czy inpost
Zgłoś opinię
11 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Szybki czas realizacji przesyłki, dobry stan przesyłki, bieżące informacje o statusie zamówienia
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.