Adamell.pl- Logo - Opinie

Adamell.pl
Opinie:

Opinie (375) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (473)

4,62
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 27 lut 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Adamell.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

18 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Czytając opinie byłem trochę zdystansowany, jednak cała transakcja była wzorowa 😃! Wysyłka błyskawiczna, produkt wysokiej jakości. Jestem mega zadowolony!

najbardziej krytyczna opinia

2 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
zdjęcie jest tragiczne. postacie są rozmazane, twarze zdeformowane, a tło przypomina wybuch bomby. zdjęcie miało był prezentem, jednak niestety nikomu go nie dam, ponieważ nie chcę żeby nikogo straszyło.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Adamell.pl

 Sortuj  
Trafność
(12)
(7)
(22)
Resetuj
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jedna wielka tragedia!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
1 lut 2024
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem.Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.
2 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
zdjęcie jest tragiczne. postacie są rozmazane, twarze zdeformowane, a tło przypomina wybuch bomby. zdjęcie miało był prezentem, jednak niestety nikomu go nie dam, ponieważ nie chcę żeby nikogo straszyło.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
7 cze 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami szczegółową opinią, chociaż przykro nam, że nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. Doceniamy każdą uwagę. Postaramy się niezwłocznie wprowadzić zmiany w celu poprawy jakości. Jesteśmy wdzięczni, że wyraziłeś swoje zdanie. Ciągle staramy się uczyć i udoskonalać naszą ofertę. Na Państwa adres e-mail wysłaliśmy propozycję rozwiązania problemu, aby zagwarantować satysfakcję z zakupu.
15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Żałuję zamówienia na tej stronie

Żałuję, że pomimo tylu negatywnych opinii zaryzykowałam i zamówiłam zaproszenia na pleksie dla rodziców. W naszych zaproszeniach nie została wydrukowana data ślubu w środku zdania.. Od razu napisałam do sklepu w celu wyjaśnienia sytuacji i otrzymałam informację, że źle nas sklep zrozumiał oraz że zostanie wysłane nowe zamówienie. Od kilku dni brak jakiejkolwiek informacji co z naszym zamówieniem. Zamawialiśmy 2 tygodnie wcześniej przed terminem w którym mamy zaproszenia wręczyć ale podejrzewam, że ich nie dostaniemy na czas i będziemy musieli zgłosić się do jakiejś drukarni aby nam dodrukowali samą datę.. Oprócz tej pomyłki same zaproszenia też są według mnie słabej jakości. Tekst na zaproszeniu wygląda jakby tusz się kończył, literki nie są w pełni wypełnione tylko są prześwity w druku. Jakość samego zdjęcia też kiepska, zupełnie inne kolory niż na przesłanym zdjęciu. Kolory mało wyraźne i ciemne. Za tą cenę spodziewałam się czegoś lepszego ale jestem zawiedziona i nigdy więcej nic już nie zamówię na tej stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
17 lis 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem.Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.
2 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Zdjęcie z podpisem - druk na szkle.

Zamówione zdjęcie z podpisem, druk na szkle to zwyczajna tandeta. Po pierwsze druk wykonany jest na cieniutkiej pleksie, a nie na żadnym szkle. Drewniana ramka przyszła uszkodzona (zarysowanie), a opakowanie "Premium" za 19,90 zł to dopiero kpina. Zapakowane w pogięty i wymemłany czarny pergaminowy papier. Sprzedawany produkt nie wart tych pięniędzy. Jeśli chcesz zrobić komuś prezent - niespodziankę to się lepiej zastanów, bo tym to możesz zrobić, ale przykrość. NIE POLECAM !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
7 cze 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami szczegółową opinią, chociaż przykro nam, że nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. Doceniamy każdą uwagę. Postaramy się niezwłocznie wprowadzić zmiany w celu poprawy jakości. Jesteśmy wdzięczni, że wyraziłeś swoje zdanie. Ciągle staramy się uczyć i udoskonalać naszą ofertę. Na Państwa adres e-mail wysłaliśmy propozycję rozwiązania problemu, aby zagwarantować satysfakcję z zakupu.
17 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Niedotrzymanie terminu .Prezent niezgodny z zamówieniem

Niedotrzymanie terminu .Prezent niespodzianka przyszedł na rocznicę po czasie. Niezgodność produktu z zamówieniem Z kodu QR płynie inna piosenka niż zamówiłam poza tym zdjęcie jest krzywo naniesione na szkło.Nic dodać nic ująć. Chciałabym jak najszybciej rozwiązać tę sytuację jednak kontakt telefoniczny nie możliwy telefon wciąż milczy. dramat - sądziłam że to poważna firma i prezent będzie łał .....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
18 sie 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem.Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.
14 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Poprawić jakość sprzedawanych produktów. Wydruk na szkle miarę OK, ale wg mnie powinien być drukowany na tylnej ściance szkła tak aby podświetlenie LED było widoczne. Podstawka drewniana niczym nie zabezpieczona, podświetlanie LED uszkodzone, oderwany kabelek od taśmy LED. Przez fakt że potrzebne było na już, to nie zwróciłem, w innym przypadku była by reklamacja.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
15 cze 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami szczegółową opinią, chociaż przykro nam, że nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. Doceniamy każdą uwagę. Postaramy się niezwłocznie wprowadzić zmiany w celu poprawy jakości. Jesteśmy wdzięczni, że wyraziłeś swoje zdanie. Ciągle staramy się uczyć i udoskonalać naszą ofertę. Na Państwa adres e-mail wysłaliśmy propozycję rozwiązania problemu, aby zagwarantować satysfakcję z zakupu.
21 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Produkt oraz opakowanie słabej jakości

Jakość produktu dość słaba , plexi to nie szkło, to po pierwsze a taka wiadomość widnieje na stronie , nadruk na szkle. Po drugie 19.90 zł za opakowanie Premium , które okazało się czarną bibułą bez kokardki ( na zdjęciu w ofercie ona widnieje) jest zwykłym naciąganiem kosztów konsumenta. Więcej nie zamówię Państwa produktów , czuje się zawiedziona .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
22 cze 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami szczegółową opinią, chociaż przykro nam, że nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. Doceniamy każdą uwagę. Postaramy się niezwłocznie wprowadzić zmiany w celu poprawy jakości. Jesteśmy wdzięczni, że wyraziłeś swoje zdanie. Ciągle staramy się uczyć i udoskonalać naszą ofertę. Na Państwa adres e-mail wysłaliśmy propozycję rozwiązania problemu, aby zagwarantować satysfakcję z zakupu.
23 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Niby możliwość personalizacji, ale każdy miesiąc ma 31 dni... Na zdjęciu ramka, a w niej samo szkło, a w rzeczywistości przychodzi normalna ramka z dyktą w tle. Niby można wyjąć, ale szkło nie trzyma się dobrze. Lepiej zamówić bez żadnych ramek i dokupić własną ze sklepu. Taniej, a efekt taki sam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
26 cze 2023
Witaj, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego staramy się doskonalić oferowaną usługę. Każdą opinię traktujemy jako cenną wskazówkę.
20 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Prosiłem o dopasowanie zdjęcia i nie zostało to zrobione mamy lekko obcięte głowy, tak samo kalendarz 19.06.2021 to sobota a według tego co jest na waszym kalendarzu i jakby obrazku wynika że to piątek, słabo dość wykonany nadruk i to że nie słuchacie klienta a pisałem do was wiadomość apropo uwag
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
21 cze 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem.Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.
1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysyłka super szybka- dziękuję Jakość zdjęcia super Natomiast plexi, które ma za zadanie utrzymywać zdjęcie kompletnie się nie sprawdza i zdjęcie się zsuwa - finalnie prezent nie spełnia swojej roli. Czy można wymienić na drewnianą podstawkę lub dosłać prawidłowo wyprofilowane plexi?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
2 sie 2023
Witaj, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego staramy się doskonalić oferowaną usługę. Każdą opinię traktujemy jako cenną wskazówkę. W sprawie wymiany podstawki skontaktujemy się poprzez e-mail.
31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość wydrukowanego zdjęcia to katastrofa. Całe zdjęcie wyszło za jasno. Nie wiem czy jakiś grafik to oglądał przed puszczeniem do druku ale w oryginale zdjęcie na pewno tak nie wyglądało. Także przykro mi ale ocena końcowa mierna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
1 sie 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem.Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.
6 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie niekompletne, zamówiłam drewnianą ramkę+led, otrzymałam same drewienko niedokładnie oszlifowane bez dodatku oświetlenia led, szkło niestabilnie się trzyma chwiejąc się. Dzwoniąc nikt nie odbiera telefonu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
7 lip 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem. Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.
ZC
1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Kiepsko

Jeden z obrazków był porysowany, a drugi w ogóle odbiegał od tego jak jest prezentowany na stronie. Zwróciłam produkty, ale pomimo, ze czas w którym powinnam dostać zwrot mija wciąż nie oddali pieniędzy. Masakra
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
1 sie 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem.Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.
21 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdjęcie mimo ze wysłane w stonowanych barwach przyszło bardzo pomarańczowe. Szkoda, wyrzucić nie wyrzucę ale nie pasuje przez to do wystroju pokoju. Wysyłam zdjęcia obrazu i zdjęcie jakie zostało przesłane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
22 cze 2023
Witaj, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego staramy się doskonalić oferowaną usługę. Każdą opinię traktujemy jako cenną wskazówkę.
20 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysyłka sprawna, ale reklama produktu zakłamana. Podstawka to kawałek drewna, bez lakieru, wystające drzazgi, nadruk nie jest na szkle tylko plexi. Ocena dla sklepu trzy gwiazdki za brak uczciwej reklamy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
21 cze 2023
Witaj, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego staramy się doskonalić oferowaną usługę. Każdą opinię traktujemy jako cenną wskazówkę.
23 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Utrudniony kontakt, niekompletna przesyłka

Trudno się z Państwem Skontaktować- telefonicznie próbowałam przez kilka dni. Po wysłaniu wiadomości, że są braki w przesyłce obiecaliście dosłać brakujący element, ale po dziś dzień go nie otrzymałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
1 cze 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem. Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.
26 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Liczylam ze zamowien bedzie bardziej solidne. Zwlaszcza jesli chodzi o podstawek. Jest to zwyczajna deska sosnowa ktora stabilnie nie trzyma szkla…na zdjeciu wygladalo to bardziej profeskonalnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
26 cze 2023
Witaj, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego staramy się doskonalić oferowaną usługę. Każdą opinię traktujemy jako cenną wskazówkę.
26 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
W opisie oraz tytule pewnego produktu z nadrukiem na szkle na dzień mamy otrzymałem nadruk..... ale ma pleksie, ma kawałku plastiku zamiast szkła. Jestem rozczarowany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
1 cze 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie opinii. W opisie produktu znajduje się informacja o materiałach użytych do wykonania wydruku.
29 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdecydowanie lepiej wygląda na zdjęciu w internecie, jeśli chodzi o wykończenie to jestem zawiedziony, a 2 gwiazdki dlatego że zamówienie się zgadza.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
1 cze 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem. Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.
7 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo słaba jakość wydruku fotografii, dzień miesiąca nie odpowiada do przypisanego dnia, za duża luka w podstawce, przez co fotografia się buja
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Adamell.pl
10 sie 2023
Witaj, dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie recenzji, chociaż jest nam bardzo przykro z powodu Twoich doświadczeń z naszą firmą. Komfort klienta jest dla nas najwyższym priorytetem.Każdą opinię traktujemy, jako cenną wskazówkę. Zespół Adamell wysłał Ci wiadomość e-mail. Czekamy na Twoją odpowiedź w tej sprawie.