wickey.pl- Logo - Opinie

wickey.pl
Opinie:

Opinie (18) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (325)

2,33
Mierny

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 5 cze 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
wickey.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Wickey informuje o wszystkich zmianach statusu zamówienia prawidłowo. Ostatnia informacja dotyczyła realizacji zamówienia i planowanej wysyłki. Wygląda że plac zabaw dojdzie w przewidywanym terminie.

najbardziej krytyczna opinia

10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie ma praktycznie z nimi żadnego kontaktu w sprawie zamówienia. Dzowniłem, pisałem emaile i nic. Za każdym razem kiedy dzwonie słyszę komunikat że nie mogą teraz odebrać, albo że polscy konsultanci pracują do 12 w południe ale że moge poczekać to porozmawiam po angielsku.. czekam... po minucie mnie samo rozłącza. Nigdy zakupów więcej w tym sklepie!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu wickey.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(4)
(10)
Resetuj
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie ma praktycznie z nimi żadnego kontaktu w sprawie zamówienia. Dzowniłem, pisałem emaile i nic. Za każdym razem kiedy dzwonie słyszę komunikat że nie mogą teraz odebrać, albo że polscy konsultanci pracują do 12 w południe ale że moge poczekać to porozmawiam po angielsku.. czekam... po minucie mnie samo rozłącza. Nigdy zakupów więcej w tym sklepie!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
10 dni temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Bardzo nam przykro, że miałeś trudności z naszą obsługą klienta. Nasz dział obsługi klienta stara się rozwiązać każdą sprawę w sposób satysfakcjonujący. Niemniej jednak życzymy wiele przyjemności, Twój zespół Wickey
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Wickey informuje prawidłowo o statusie

Wickey informuje o wszystkich zmianach statusu zamówienia prawidłowo. Ostatnia informacja dotyczyła realizacji zamówienia i planowanej wysyłki. Wygląda że plac zabaw dojdzie w przewidywanym terminie.
Zgłoś opinię
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Opóźnienia względem dat podanych podczas dokonywania zakupu, brak informacji zwrotnej kiedy będą dostarczone zamówienia, jak bym sam nie zadzwonił to bym nie wiedział o opóźnieniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
13 dni temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam, że wystąpiły trudności z dostawą. W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości dotyczących dostawy, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. Niemniej jednak życzymy wiele przyjemności, Twój zespół Wickey
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Czekam już miesiąc na zamówiony plac zabaw dla dziecka. Nie ma odzewu od firmy wickley , gdy piszę prośbę o określenie terminu dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
6 dni temu
Drogi kliencie, wystawiłeś nam negatywną opinię, co w tej sytuacji jest dla nas bardzo zrozumiałe. Niespodziewanie duża liczba zamówień doprowadziła do przeciążenia nas i niektórych naszych partnerów transportowych. Szczerze za to przepraszamy i dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Jesteśmy pewni, że pomimo początkowych trudności będziesz zadowolony z nowego produktu Wickey. Nasz zespół obsługi klienta również z przyjemnością odpowie na wszelkie pytania - choć z niewielkim opóźnieniem z tych samych powodów. Twój zespół Wickey
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Czekam na informacje o dostawie i zero wiadomości a dostawa planowana na 6-15 maja
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
10 dni temu
Drogi kliencie, Oceniliście nas negatywnie, co bardzo dobrze rozumiemy w tej sytuacji. Niespodziewanie duża liczba zamówień doprowadziła do przeciążenia nas i niektórych naszych partnerów transportowych. Szczerze za to przepraszamy i dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Jesteśmy pewni, że pomimo początkowych trudności będziesz zadowolony z nowego produktu Wickey. Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością odpowie na wszelkie pytania - choć z niewielkim opóźnieniem z tych samych powodów. Twój zespół Wickey
PP
4 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Towar nie wysłany. Brak zwrotu pieniędzy.

Towar nie został wysłany. Brak kontaktu ze sprzedawcą. Brak zwrotu pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
13 dni temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam, że wystąpiły trudności z dostawą. W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości dotyczących dostawy, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. Niemniej jednak życzymy wiele przyjemności, Twój zespół Wickey
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Brak dostarczenia zamówienia!

Zero kontaktu, brak informacji o wysyłce, nie polecam! WIELKIE ROZCZAROWANIE
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
4 dni temu
Drogi kliencie, wystawiłeś nam negatywną opinię, co w tej sytuacji jest dla nas bardzo zrozumiałe. Niespodziewanie duża liczba zamówień doprowadziła do przeciążenia nas i niektórych naszych partnerów transportowych. Szczerze za to przepraszamy i dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Jesteśmy pewni, że pomimo początkowych trudności będziesz zadowolony z nowego produktu Wickey. Nasz zespół obsługi klienta również z przyjemnością odpowie na wszelkie pytania - choć z niewielkim opóźnieniem z tych samych powodów. Twój zespół Wickey
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Do tej pory zgodnie z informacjami z zamówienia i o przesyłce
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
I don't have the product yet?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
10 dni temu
Dear customer, You have rated us negatively, which we understand very well in this situation. An unexpectedly high number of orders has led to an overload for us and for some of our transport partners. We sincerely apologise for this and are doing our best to deliver all orders as quickly as possible. We are sure that you will enjoy your new Wickey product despite the initial difficulties. Our customer service team will also be happy to answer any questions you may have - albeit with a slight delay at the moment for the same reasons. your Wickey-team
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
6 dni temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Twoja opinia pokazuje nam, że nie jesteś w pełni zadowolony z zamówienia. Prosimy o pozostawienie komentarza, abyśmy mogli zająć się Twoimi wątpliwościami. Niemniej jednak życzymy wiele przyjemności, Twój zespół Wickey
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
11 dni temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Twoja opinia pokazuje nam, że nie jesteś w pełni zadowolony z zamówienia. Prosimy o pozostawienie komentarza, abyśmy mogli zająć się Twoimi wątpliwościami. Niemniej jednak życzymy wiele przyjemności, Twój zespół Wickey
4 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu wickey.pl
13 dni temu
Drogi kliencie, Dziękujemy za Twoją opinię. Twoja opinia pokazuje nam, że nie jesteś w pełni zadowolony z zamówienia. Prosimy o pozostawienie komentarza, abyśmy mogli zająć się Twoimi wątpliwościami. Niemniej jednak życzymy wiele przyjemności, Twój zespół Wickey
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
30 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię