Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
14 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Szybka obsługa i kontakt ,dobrze by było aby gwarancja lub reklamację na tak drogi sprzęt była był dłuższa,bo na buty za 59-100 zł jest dwa lata gwarancji.
Zamówiłem towar ze Słowacji - nie otrzymałem prawidłowych informacji o płatności - straciłem 40 € opłat bankowych z powodu błędnych odpowiedzi i nie mam towaru - może w Polsce działa poprawnie
Zamówiłem towar ze Słowacji - nie otrzymałem prawidłowych informacji o płatności - straciłem 40 € opłat bankowych z powodu błędnych odpowiedzi i nie mam towaru - może w Polsce działa poprawnie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mimari.com.pl
13 lut 2024
Pani wykonała nieprawidłowo przelew międzynarodowy na nie nasze konto, tylko konto PayU z błędnym tytułem przelewu . PayU nie mogło połaczyć tej tranzakcji przez to z naszym sklepiem . Kontaktowalismy się z PayU i z tą Panią ,pieniadze wróciły na jej konto bankowe w Słowacji . Bank pobrał jej opłaty za przelew wykonany międzynarodowy . Oraz PayU za koszty przelewu do Słowacji . Zaoferowaliśmy więc rabat -40euro na zakup i przesyłaliśmy dwu krotnie informacje jak wykonac przelew międzynarodowy poprawnie . Niestety za blędy takie my nie jesteśmy odpowiedzialne jak i powstałe przez to koszty .
5 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Sprawdzanie pomocników przed sprzedażą bo otrzymanie zardzewiałych elementów nie jest przyjemne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mimari.com.pl
13 lut 2024
Niestety magazyn nie sprawdził kazdej paczki , zaoferowaliśmy zwrot / wymianę , Pani nie skorzystała z żadnej zoferowanych opcji , pomocnik zostawiła .
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.