mimari.com.pl
Opinie:

Opinie (41) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (403)

4,71
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 28 mar 2017
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
mimari.com.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

14 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybka obsługa i kontakt ,dobrze by było aby gwarancja lub reklamację na tak drogi sprzęt była był dłuższa,bo na buty za 59-100 zł jest dwa lata gwarancji.

najbardziej krytyczna opinia

1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłem towar ze Słowacji - nie otrzymałem prawidłowych informacji o płatności - straciłem 40 € opłat bankowych z powodu błędnych odpowiedzi i nie mam towaru - może w Polsce działa poprawnie
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu mimari.com.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłem towar ze Słowacji - nie otrzymałem prawidłowych informacji o płatności - straciłem 40 € opłat bankowych z powodu błędnych odpowiedzi i nie mam towaru - może w Polsce działa poprawnie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mimari.com.pl
13 lut 2024
Pani wykonała nieprawidłowo przelew międzynarodowy na nie nasze konto, tylko konto PayU z błędnym tytułem przelewu . PayU nie mogło połaczyć tej tranzakcji przez to z naszym sklepiem . Kontaktowalismy się z PayU i z tą Panią ,pieniadze wróciły na jej konto bankowe w Słowacji . Bank pobrał jej opłaty za przelew wykonany międzynarodowy . Oraz PayU za koszty przelewu do Słowacji . Zaoferowaliśmy więc rabat -40euro na zakup i przesyłaliśmy dwu krotnie informacje jak wykonac przelew międzynarodowy poprawnie . Niestety za blędy takie my nie jesteśmy odpowiedzialne jak i powstałe przez to koszty .
5 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Sprawdzanie pomocników przed sprzedażą bo otrzymanie zardzewiałych elementów nie jest przyjemne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mimari.com.pl
13 lut 2024
Niestety magazyn nie sprawdził kazdej paczki , zaoferowaliśmy zwrot / wymianę , Pani nie skorzystała z żadnej zoferowanych opcji , pomocnik zostawiła .