kammar24.pl- Logo - Opinie

kammar24.pl
Opinie:

Opinie (348) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (574)

4,59
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 gru 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
kammar24.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dobra obsluga. Ostatecznie zwrocilem zamowiony wykretak poniewaznie pasowal. Po rozpoznaniu tematu okazalo sie, ze pasuje tylko i wylacznie do gwintownikow wykonanych wg normy DIN (potwierdzone organoleptycznie). Jezeli posiadasz starszy gwintownik, "zakupiony na bazarze" musisz dorobic narzedzie we wlasnym zakresie. Do polskich, obecnie produkowanych gwintownikow recznych bedzie pasowal.

najbardziej krytyczna opinia

23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiony uchwyt miał być wysłany w ciągu trzech do czterech dni. Po niemal tygodniu napisałem maila z pytaniem o przesyłkę. Otrzymałem informację, że właśnie został wysłany. Na stronie kuriera pojawił się zapis, że przesyłka jest w stanie przygotowania u nadawcy i w takim stanie pozostała jeszcze cały dzień. A później poszło szybko, po kolejnej dobie przesyłka była w paczkomacie. Trwało to znacznie dłużej niż obiecano.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu kammar24.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Termin dostawy zbyt długi..
Zgłoś opinię
23 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Obietnice, obietnice a w końcu opóźniona realizacja

Zamówiony uchwyt miał być wysłany w ciągu trzech do czterech dni. Po niemal tygodniu napisałem maila z pytaniem o przesyłkę. Otrzymałem informację, że właśnie został wysłany. Na stronie kuriera pojawił się zapis, że przesyłka jest w stanie przygotowania u nadawcy i w takim stanie pozostała jeszcze cały dzień. A później poszło szybko, po kolejnej dobie przesyłka była w paczkomacie. Trwało to znacznie dłużej niż obiecano.
Zgłoś opinię
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Element dostarczony po terminie. Podczas zamówienia była informacja na stronie 3-4 dni robocze. Niestety po przypomnieniu w 5 dniu roboczym element został dopiero wysłany. Ostatecznie czas dostawy wynikła 8 dni roboczych
Zgłoś opinię
30 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia trochę długi - zamówienie złożone we środę po południu, a dostawa towaru za tydzień w środę rano. Jakość produktu: https://www.kammar24.pl/wykretak-do-zerwanych-gwintownikow-3-rowk-m6-3-p-64930.html niestety beznadziejna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kammar24.pl
30 paź 2023
Jeśli chodzi o wysyłkę to rzeczywiście nastąpiło drobne opóźnienie za co serdecznie przepraszamy. Jeśli ma Pan jakieś uwagi co do zakupionego towaru to prosimy o dodanie opinii (bardziej szczegółowej) na naszej stronie, na karcie produktu - będzie ona pomocna dla innych klientów.
27 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Kurier nie dostarczyl towaru, sklep nie odbiera

Kurier nie dostarczyl towaru, napisal, ze odmowilem jego przyjecia, co jest nieprawda. Dzwonilem do sklepu, zeby wyjasnic sprawe, ale nikt nie odbieral telefonu. Juz w tym sklepie raczej nie zamowie niczego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kammar24.pl
30 paź 2023
O odmowie przyjęcia informuje nas firma kurierska, która doręcza towar, zawsze po otrzymaniu takiej informacji, kontaktujemy się z klientem aby wyjaśnić co było powodem i ewentualnie nadajemy przesyłkę raz jeszcze. Klient jednak nie odbierał telefonu, być może powodem jest problem z telefonem klienta właśnie, ponieważ dziennie dzwoni do nas dużo ludzi i nie mają z tym problemu. Mamy także inne formy kontaktu takie jak email, z którego klient nie skorzystał. Staramy się wychodzić naprzeciw klientom w trudnych sytuacjach, ale tutaj widać ewidentnie działanie na naszą szkodę - 1) Zamówienie za pobraniem 2) Odmowa przyjęcia 3) Wystawienie opinii i twierdzenie że wina leży po stronie sklepu.
29 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania. Konieczny kontakt z ponagleniem do sprzedawcy . Brak informacji o terminie realizacji. Dwa plusy za dostarczenie i tyle w temacie,
Zgłoś opinię
26 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Długie terminy oczekiwania. Horreondalne koszty zwrotu. Jako przedstawiciel dużej firmy nie polecam współpracy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu kammar24.pl
30 paź 2023
Z tego co widzę mieliśmy 2 dniowe opóźnienie w wysyłce za co serdecznie przepraszamy. Co do kosztów zwrotu to niestety zamówił Pan specjalistyczny sprzęt, który jest zamawiany pod klienta, taki zwrot to dla nas również koszty magazynowania lub koszty wysyłki za granicę do dostawcy. Przykro, że tak postrzega Pan naszą firmę, jednak do momentu zwrotu wszystko było w porządku do tego stopnia, że po pierwszym zamówieniu złożył Pan kolejne, więc może nie wszystko jest tak źle jak Pan pisze?
6 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Wystawiajcie ten towar który macie na magazynie. Pozdrawiam
Zgłoś opinię