Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
11 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Towar przyszedł bardzo szybko, sprawnie i w sposób bardzo wygodny. Obsługa sklepu bardzo pomocna i fachowa. Firmowe klocki to jest to . Na firmowych robię około 80 tys. kilometrów i każdemu polecam zakładanie tylko firmowych ( na niefirmowych połowę) . Zakup świec uważam za strzał w dziesiątkę i choć są one przewidziane dla samochodów posiadających gaz firmowo zakładanych to uważam że jest to świetne pociągnięcie. Przejechałem na nich ponad 100 tys. i wymieniam je dla zasady że już jest czas. Posiadam Ford Focus 1.6 MK2 z dorobionym gazem. Obecny przebieg 340 tyś.
Beznadziejna obsługa kupiłem komplet wahaczy po ich wyszukiwarce oczywiście dwa wahacze nie pasują pan powiedział że mogę je sobie sprzedać i kupić nowe,śruby w komplecie z pełnym gwintem żaden mechanik nie chciał ich montować mówić że tuleja wybije gwint na momencie pan ze sklepu oczywiście twierdził że takie daje producent w sklepie stacjonarnym oczywiście są śruby takie jakie mają być nie polecam absolutnie oczywiście żadnej opcji zwrotu niepasujących wahaczy bo pan twierdzi że to komplet gdzie w sklepach nie ma czegoś takiego jak komplet zawieszenia febi tzn oczywiście można je skompletować tak jak to pan zrobił to były moje ostatnie zakupy w tym sklepie
część została przymierzona i nie pasuje, w ten sam dzień odesłana, po odesłaniu została uznana za używaną i zwrot został odrzucony
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
28 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Przy zamówieniu wartości rzędu 1tys złotych to chyba jednak transport mógłby być darmowy - tym bardziej że w przypadku firm i dużej ilości wysyłanych paczek można ustalić zdecydowanie niższe koszty przesyłki
Odpowiedź ze sklepu ford.sklep.pl
31 lip 2023
Jest ale przy płatności z góry. Dla pobrania nie ma, bo taka dostawa jest droższa ze względu na dodatkową usługę i nasza opłacalność się w tym miejscu kończy.
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
25 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko spoko jeśli się płaci i nie wymaga.
W przypadku pytań i wątpliwości okazuje się, że nikt nie widzi wad produktu i umywa ręce.
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
18 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Zamawiasz realizują
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
26 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Beznadziejna obsługa kupiłem komplet wahaczy po ich wyszukiwarce oczywiście dwa wahacze nie pasują pan powiedział że mogę je sobie sprzedać i kupić nowe,śruby w komplecie z pełnym gwintem żaden mechanik nie chciał ich montować mówić że tuleja wybije gwint na momencie pan ze sklepu oczywiście twierdził że takie daje producent w sklepie stacjonarnym oczywiście są śruby takie jakie mają być nie polecam absolutnie oczywiście żadnej opcji zwrotu niepasujących wahaczy bo pan twierdzi że to komplet gdzie w sklepach nie ma czegoś takiego jak komplet zawieszenia febi tzn oczywiście można je skompletować tak jak to pan zrobił to były moje ostatnie zakupy w tym sklepie
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
19 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Stały klient liczy na jakieś rabaty,tym bardziej,że oryginalne części do Forda są horrendalnie drogie,kupuję często ale żadnego rabatu się nie doczekałem.
Odpowiedź ze sklepu ford.sklep.pl
20 cze 2023
Rozumiemy co Pan czuje, mamy podobny problem. Od lat płacimy grube tysiące do ZUS i też nie chcą dać nam żadnego rabatu.
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
15 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Nierzetelne informacje, brak profesjonalizmu.
Nierzetelne informacje na stronie internetowej a na dokładkę, obcesowa obsługa posprzedażowa budują bardzo niekorzystny wizerunek firmy.
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
12 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiłem zamek, przyszedł inny, niepasujacy. Zamek zwróciłem dostałem nowy, pasujący jednak nie tej firmy co zamawiałem.
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
17 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Olej silnikowy wyciekł z opakowania. Filtr oleju nie pasuje.
Świeca zapłonowa AGFS 22F13J 1.8 2.0 Duratec-HE / 1369704 FORD.
Inne podejście ludzi pracujacych w firmie na dany problem.
Nie chce mi sie opisywać całej sytuacji ponieważ jestem chory ale firma zachowała się jak mały złodziejaszek nie zwracając pełnej kwoty za zamówienie. Będę omijał szerokim łukiem.
Odpowiedź ze sklepu ford.sklep.pl
1 mar 2023
Ale nam się chce, bo rzuca Pan poważne oskarżenia. Nie odebrał Pan paczki z Paczkomatu ze swojej winy, a Inpost obciążył nas kosztem zwrotu przesyłki. Dlaczego oczekuje Pan, że ktoś za Pana będzie regulować rachunki? Zdrówka życzymy!
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
12 sty 2023
Opinia zweryfikowana
przesylka miala byc we wtorek a dojdzie do mnie najprawdopodobnie tydzien pozniej, auto tydzien na podnosniku
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
23 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Długi termin dostawy!!
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
27 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Termostat który otrzymałem jest niesprawny i nie trzyma temperatury,wskazówka nadal faluje.
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
26 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Facet w trakcie rozmowy telefonicznej i zadawania pytan ponprostu sie rozlaczył
Klient ford.sklep.pl
Zgłoś opinię
28 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Cześć przyła niekompletna, brakowało uszczelki termostatu.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.