1. Firma współpracuje z przewoźnikiem DHL, który nie kontaktuje się z klientem przy próbach dostarczenia przesyłek.
2. W efekcie w/w przewoźnik DHL po rzekomej drugiej próbie doręczenia przesyłki podjął decyzję o jej odesłaniu do sprzedawcy.
3. Poprosiłem ADDNATURE najpierw o pomoc, aby jednak zwrot przesyłki wstrzymać, a kiedy to się nie udało poprosiłem o odesłanie ponownie przesyłki do mnie, jak tylko zostanie dostarczona do sprzedawcy.
4. ADDNATURE odmówiło i poleciło ponownie przeprowadzić proces zakupu.
5. Uczyniłem to, ale ponownie pojawia się problem z przewoźnikiem, który od 3 dni trzyma przesyłkę na samochodzie dostawczym (wg informacji ze śledzenia przesyłki)
Podsumowując: KABARET. Tylko dlaczego mi jest nie do śmiechu?
Czytaj dalej