costway.pl- Logo - Opinie

costway.pl
Opinie:

Opinie (670) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1038)

4,86
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 mar 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
costway.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Stoliczek w częściach zapakowany w styropianach, więc bezpiecznie w transporcie, bardzo czytelna instrukcja montażu i do tego wszystko do siebie pasowało perfekcyjnie. Ponadto szybka dostawa pod drzwi, jednym słowem wszystko na 5.

najbardziej krytyczna opinia

3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bieżnia bardzo ładna, delikatna, intuicyjna i prosta w użyciu, jednak co jakiś czas przesuwa się taśma więc trzeba mocno uważać jak się chodzi. Daje tylko 3 gwiazdki ponieważ nikt mnie nie poinformował, że kurier nie wniesie mi bieżni do domu. Powiedział że to nie jego obowiązek i zostawił karton pod klatką. Ponad 30kg wielki karton dla kobiety to jednak spory wysiłek żeby wnieść na 2pietro… Polecam bieżnię, nie polecam dostawy.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu costway.pl

 Sortuj  
Trafność
(10)
(2)
(10)
Resetuj
AS
Anna S.
Rzeszow
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Krzesło mogło być złożone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
27 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Większość naszych produktów jest do samodzielnego złożenia.
15 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak kontroli jakości, musiałem poprawiać producenta. Poza tym szafka prezentuje się godnie i okazale.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
16 lut 2024
Prosimy o przesłanie zdjęć ukazujący mankamenty na adres sklep@costway.pl. Jesteśmy otwarci na rozwiązywanie problemów naszych klientów.
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Smar do bieżnik był rozlany,śruba zabezpieczająca bieżnię po złożeniu za krótka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
15 mar 2024
Dzień dobry Proszę o przesłanie zgłoszenia wraz ze zdjęciami na adres sklep@costway.pl.
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Stolik po skreceniu ma brzydkie niezamaskowane otwory po śrubach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
28 lut 2024
Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Wygląd stolika jest przedstawiony na zdjęciach w ogłoszeniu.
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Wymienić uszkodzony mebel na nowy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
28 lut 2024
Na prośbę klienta, produkt został wymieniony na nowy.
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Towaru nie otrzymałem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
19 kwi 2024
Klient otrzymał paczkę w wyznaczonym przez nas terminie.
JS
Jerzy S.
Gdańsk
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Odbiór towaru

Brak odbioru osobistego. Tylko kurier. Dostawa trwała 3 dni robocze na terenie Gdańska. Dla przykładu inny kurier. Zamówienie do godziny 1500. Dostawa już na drugi dzień i to z terenu całej Polski
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
22 sty 2024
Po złożeniu zamówienia w ciągu 48 godzin roboczych przygotowaliśmy paczkę i wydaliśmy kurierowi. Następnie dochodzi czas dostawy. Paczka w wyznaczonym czasie została doręczona. Jesteśmy bardzo dużą firmą i niestety nie wysyłamy paczek tego samego dnia, kiedy zamówienie zostaje złożone. Nad odbiorami osobistymi pracujemy.
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bieżnia bardzo ładna, delikatna, intuicyjna i prosta w użyciu, jednak co jakiś czas przesuwa się taśma więc trzeba mocno uważać jak się chodzi. Daje tylko 3 gwiazdki ponieważ nikt mnie nie poinformował, że kurier nie wniesie mi bieżni do domu. Powiedział że to nie jego obowiązek i zostawił karton pod klatką. Ponad 30kg wielki karton dla kobiety to jednak spory wysiłek żeby wnieść na 2pietro… Polecam bieżnię, nie polecam dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
9 paź 2023
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
29 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Paczka nie dostarczona w dniu, o którym oczekujący zostal powiadomiony mailem. Brak informacji ze strony sprzedającego kiedy paczka zostanie dostarczona ponownie. Oczekujący sam musiał dzwonić do infolini w celu uzyskania informacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
29 cze 2023
Zamówienie zostało przygotowane i wysłane terminowo w ciągu 48h. Na maila został wysłany link do śledzenia paczki, dzięki któremu można monitować status paczki. Niestety nie ponosimy odpowiedzialności za kurierów. Obsługa Sklepu Costway
7 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Konstrukcja przyszła mniejsza niż była zamawiana szerokość miała być 131 a jest 118. Wysłane różnymi kurierami zamiast jednym
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
9 sie 2023
Dzień dobry. Proszę o przesłanie zdjęć ukazujący różnicę szerokości na nasz adres mailowy sklep@costway.pl Jesteśmy otwarci na rozwiązywanie problemów naszych klientów :)
16 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiony przedmiot odbiega od tego co jest na zdjęciu, jednak z braku czasu nie został odesłany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
16 paź 2023
Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 58 742 49 28. Jesteśmy otwarciu na rozwiązywanie problemów naszych klientów.
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

brak zamówionego towaru

Mija 7 dni od zamówienia i dalej nie mam ani towaru ani informacji co z zamówieniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
22 gru 2023
Paczka w dniu dzisiejszym została doręczona. W okresie świątecznym przewoźnicy mają wydłużony czas doręczenia paczek.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak mocowania silnika. Brak wszystkich naklejek.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
3 sty 2024
Bardzo bym prosił o kontakt, jakie są oczekiwania względem brakujących elementów.
24 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Przysłane półki zamiast szafki. Tragedia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
25 paź 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nowa paczka jest w trakcie przygotowań, a niewłaściwa w dniu jutrzejszym zostanie od Pana odebrana. Nie myli się tylko ten, co nic nie robi ;)
18 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zrealizować zamówienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
19 gru 2023
Paczka jest już na terenie Polski. Na dniach zostanie doręczona. W koszyku była informacja o wydłużonym czasie doręczenia do 7 dni roboczych, gdyż produkt został wysłany z naszego zagranicznego magazynu.
23 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Towar dotarł wadliwy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu costway.pl
26 wrz 2023
Klient zgodził się na zaproponowaną rekompensatę. Reklamamcja zakończona pozytywnie :)
11 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię