Dartshopper.pl
Opinie:

Opinie (952) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4017)

4,49
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 2 lip 2019
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Dartshopper.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Po kilku opiniach wahałem się czy kupować w dartshopper ale już drugi raz widzę że moje obawy były bezpodstawne. Zamówienie, dostawa i sam towar bez zarzutu. Całość w niecały tydzień. Jestem bardzo zadowolony . Red dragon razor edge miałem już 20g, ale 23g moim zdaniem to idealna waga. Condor axe jak zawsze klasa sprzęt, a neon dla mnie idealny, uwielbiam ten kolor, super się odznacza na podświetlonej tarczy.

najbardziej krytyczna opinia

16 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeśli nie chcecie zmarnować czasu, pieniędzy i nerwów to obowiązkowo odradzam korzystania z usług tej firmy. Zamówienie miało być wysłane w ciągu kilku godzin od zamówienia, do dzisiaj nic nie zostało wysłane - złożyłem anulowanie zamówienia, niestety sklep łaskawie również nie był w stanie do tego się ustosunkować. Problematyczna obsługa, płatności Klarna, które są reklamowane, okazuje się że w ogóle nie są w ofercie sklepu. Dno i żenada.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Dartshopper.pl

 Sortuj  
Trafność
(66)
(25)
(80)
Resetuj
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

czas

miało być wysłane tego samego dnia ... niestety czekałem 7 dni .. to jest niedobre... bardzo niedobre.... miał być zajączek na święta i się zepsuło prezent
Zgłoś opinię
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
w trakcie sprawdzania
zamówienie złożone 22/03, wszystkie zakupione przedmioty na stanie wg sklepu, oferta pod każdym produktem "zamów do 22:00 wysyłka tego samego dnia". mamy 02/04 paczka wg strony "wysłana", wg operatora logistycznego "wygenerowana etykieta, nie wysłane" cyrk i kabaret, nie tak wygląda logistyka w XXIw
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
7 dni temu
Drogi kliencie, 27/3/2024 został wysłany 3/4/2024 został dostarczony. Oczywiście wolelibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia. Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn. Prosimy o usunięcie tej recenzji.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Brak zamówienia

Kurier inpostu nie podjął ponownej próby dostarczenia zamówienia, 25 kwietnia nie zastał mnie w domu. Dostałem maila o ponownej próbie doręczenia przewidzianej na 26 kwietnia, zamiast tego 25 kwietnia o 19:40 paczka zmieniła status na zwrot do nadawcy
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
2 dni temu
Drogi kliencie, Szkoda, że poświęciłeś czas na pozostawienie złej recenzji tutaj, ale nie skontaktowałeś się z Dartshopper, aby zgłosić swoje obawy. Oczywiście nie możemy Ci pomóc ani poprawić naszych usług w ten sposób. Jeśli wystąpi problem z zamówieniem, możesz wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Przepraszamy za niedogodności i będziemy wdzięczni za ponowne rozpatrzenie tej słabej recenzji.
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Mija ponad tydzień czasu a dalej moje zamówienie jest w Holandii. Pierwsze i ostatnie zamówienie u tego sprzedawcy. Oszukują że dostawa w 3 dni ….
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
7 dni temu
Drogi kliencie, 26/3/2024 zostało wysłane 3/4/2024 zostało dostarczone. Oczywiście wolelibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia. Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn. Prosimy o usunięcie tej recenzji.
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Zbyt długi czas oczekiwania na wysyłkę

Na stronie widnieje, że przy zamówieniu do 22.00 wysyłka w ten sam dzień a tak naprawdę po moich upomnieniach została wysłana tydzień po zamoei.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
7 dni temu
Drogi kliencie, 28/3/2024 zostało wysłane 5/4/2024 zostało dostarczone. Oczywiście wolelibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia. Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn. Prosimy o usunięcie tej recenzji.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Dostawa 2-3 dni to fikcja. Na przesyłkę czekałem ponad tydzień mimo, iż wszystkie elementy zamówienia były dostępne w magazynie. Ostatni zakup
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
7 dni temu
Drogi kliencie, Oczywiście chcielibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia. Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn. Teraz wystawiasz Dartshopper złą ocenę, mimo że winę za to ponosi firma kurierska. Prosimy o ponowne rozpatrzenie tej oceny.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nawet nie dostałam jeszcze paczki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
6 dni temu
Drogi kliencie, Żałujemy, że zostawiłeś tutaj tak złą opinię, mimo że obsługa klienta natychmiast poinformowała Cię, że produktu nie ma jeszcze w magazynie. Prosimy o usunięcie tej recenzji.
4 kwi 2024
w trakcie sprawdzania
Jeszcze paczka nie dotarła
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
7 dni temu
Drogi kliencie, 29/3/2024 został wysłany 5/4/2024 został dostarczony. Prosimy o usunięcie tej recenzji.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
7 dni temu
Drogi kliencie, Żałujemy, że wystawiłeś nam tak niską ocenę, ale nie podałeś jej powodu. Oczywiście nie możemy pomóc w ten sposób. Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, możesz wysłać e-mail do działu obsługi klienta za pośrednictwem sklepu internetowego. Z przyjemnością Ci pomogą. Prosimy o ponowne rozpatrzenie tej oceny.
21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Informacje na stronie dotyczące dostawy można włożyć między bajki, tydzień czekania to minimum. Sprzedawca wprowadza w błąd dopiskiem: „zamów przed 22, a wyślemy tego samego dnia”. Nawet jeżeli zamawiany produkt świeci się na zielono, jako dostępny w magazynie, produkt nie jest wysyłany tego samego dnia. W moim przypadku paczka ruszyła z miejsca 3 dnia roboczego, a dotarła po tygodniu. Towar idzie z Holandii. Jakość towaru dobra, ale za dostawę i wprowadzenie w błąd na stronie spory minus.
Zgłoś opinię
22 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Przedmioty super. Dostawa mogłaby być choć trochę szybsza

Dostarczone zamówienie dobrze zapakowane, kompletne, wszystkie przedmioty w 100% sprawne. Odjąłem jedna gwiazdkę gdyż liczyłem, że zamówienie trafi do mnie trochę szybciej. Dostawa trwała 7dni.
Zgłoś opinię
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Tragedia, żenada i coś niepojętego

Zamówienie złożone 11.03.2024. Do dzisiaj, tj. 28.03.2024 zamówienie nie dotarło. Pomimo kilkukrotnego kontaktu telefonicznego i mailowego dowiedziałem się, że przesyłka zaginęła u przewoźnika - tyle to sam wywnioskowałem na podstawie trackingu po 3 dniach. Na infolinii obsługa nie jest w stanie pomóc w żaden sposób, więc szczerze nie rozumiem po co w ogóle ten sposób kontaktu istnieje w przypadku tego sklepu. Na odpowiedź z formularza kontaktowego czekałem 5 dni, tylko po to, aby dowiedzieć się, że czekają na odpowiedź od przewoźnika. Skoro paczka, która jest ubezpieczona zaginęła i nie da się ustalić, co się z nią dzieje, to nadaje się nową przesyłkę do klienta, a nie każe czekać na niewiadomo co. Sam sprzedawałem produkty przez internet i taka sytuacja jest dla mnie niepojęta. W zasadzie nie mam możliwości zrobienia niczego oprócz czekania na cudowne objawienie się paczki w bliżej nieokreślonym miejscu we wszechświecie, w tym lub innym uniwersum. Obsługa klienta leży i kwiczy. Nie rozumiem jakim cudem sklep jest popularny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Dartshopper.pl
29 mar 2024
Drogi kliencie, Żałujemy, że wystawiłeś nam tak niską ocenę. Oczywiście również wolelibyśmy, aby wszystkie zamówienia były dostarczane do naszych klientów następnego dnia. Niestety, nie mamy bezpośredniego wpływu na proces dostawy, gdy towary opuszczą nasz magazyn. Dział obsługi klienta dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe, ale zależy to również od firmy kurierskiej. Jest nam niezmiernie przykro, że ma Pan o nas tak niepochlebną opinię. Będzie nam miło, jeśli usuniesz tę złą opinię.